humanek Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Mogę taki olej Mobil Extra 2T zastosować czy polecacie jakiś inny. Ja swój model nabyłem trzy tygodnie temu i tak jak już wcześniej pisałem jest dotarty.Kiedy go kupowałem to dostałem jeszcze do niego paliwo już namieszane.Zapytałem poprzedniego właściciela jaki olej stosował?Odpowiedział ze miał olej ze skutera i sobie namieszał paliwo ale nie podał mi rodzaju oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Mówiłem o zostawieniu nie przepłukanego silnika z omawianym olejem na zimę, czyli dłuższy okres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 To ja zapytam -czy przepłukujesz po sezonie benzyniaka ?? bo ja raczej nie...i nie słyszałem o takiej konieczności . Inaczej ma się sprawa z żarkami które pracowały na sporym procencie nitro -obowiązkowo płukanka i zalanie after runem bo lubi pokryć się rudawym nalotem (sprawdzone w Saito ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian73 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Rafał DLE też zaleca docieranie na syntetyku a jednak mało kto to robi, a to chyba z tego powodu że sklepy modelarskie w opisach silnika mają informację, docieranie na oleju mineralnym. https://www.ef3m.pl/regulacja-i-docieranie-silnika-benzynowego-da-50-dle-55,46.html Możliwa jest również docieranie silników benzynowych na oleju syntetycznym. Stosuje się wówczas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian73 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Jarek, dokładnie tak jak piszesz. Papier ścierny o gramaturze np. 60 dany element wyszlifujesz szybciej niż papierem 120 to samo jest z olejami, mi się wydaje że jeżeli producent pisząc w instrukcji, docieranie na syntetyku to znaczy że silnik jest na tyle dokładnie zrobiony że nie ma potrzeby używania oleju mineralnego (papier ścierny 60) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Większość silników dwusuwowych stosowanych powszechnie ma smarowanie centralne tzn. lejemy olej do osobnego zbiorniczka.Jedynie silniki wyczynowe szczególnie crossowe tego nie mają oraz nasze modelarskie, crosowcy dalej potrząsają kanistrem przygotowując mieszankę.Spytajcie crossowca jaki jest najlepszy olej do tych silników.Moim zdanie najlepszy jest ten który wymieszam z benzyną potrząsając kanistrem. Pytanie o olej do naszych silników powinno brzmieć" Czy z tego oleju można zrobić mieszankę potrząsając kanistrem", bo to że jest do dwutaktów tego nie gwarantuje.To cała mitologia jeśli chodzi o nasze motorki reszta to marketing w czystej postaci. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baster45 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Nie wiem czy to to samo ale ja mam właśnie crossa 2t ( do mieszanki trzeba lać olej ) no i najlepszym olejem do tych silników Castrol 2t przeważnie w butelkach 1 litr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi