Depesz Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Jak myślicie, czy taka pompka nada się do skrzynki startowej do tankowania nitro?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Niezależnie od innych uwarunkowań, ta jest jednokierunkowa. Co roztankowania będziesz musiał zamieniać przewody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi_72 Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Poza tym taka pompka musi być stale zalana paliwem. Jeżeli paliwo spłynie i poziom cieczy będzie poniżej pompki to nie da rady zassac. Można wstawić zawór jednokierunkowy a tankowanie i wytankowywanie odbywa się poprzez zamianę przewodów paliwowych. Z doświadczenia powiem że gra nie warta jest świeczki i lepiej kupić ręczna pompkę i mieć dużo mnie problemów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Senior Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Próbowałem - nie polecam. Kłopotliwa w użyciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Potwierdzam, miałem i już nie pamiętam z jakiego powodu, ale nie działała i od razu kupiłem modelarską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 Zastanawiam się nad alternatywą, bo ta w panelu Ripmax'a rozciekła się i paliwo zniszczyło obudowę. Kupiłem Hangar 9, ale również była nieszczelna. oring przepuszczał. Teraz mam Qmodel, ale jej nie dowierzam. Co do kierunkowości obrotów, to z tym niema problemu, bo pompkę podłączam do panelu, który ma przełącznik dwukierunkowy. Zastanawiam się nad taką pompką, ale drogawa trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Nie chodzi o możliwość zmiany biegunowości zasilania tylko żeby przy takiej zmianie pompka pompowała w obydwie strony. Większość nowych pompek tego nie robi bo i po co? Natomiast starsze pompki np. od Fiata 125p, 126p czy Skody Favorit jak najbardziej tylko są duże i głośne. Jeśli więc szukasz alternatywy to popytaj po warsztatach o takie jak na linkach. http://olx.pl/oferta/pompka-spryskiwacza-fiat-126p-CID5-ID1WaXx.htmlhttp://www.tomczesci.pl/index.php/produkt/23354.pompka-silniczek-silnik-spryskiwacza-favorit.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Pompka do spryskiwaczy powinna być dla ciebie odpowiednia. Szukaj takiej jak w linki. Jest to mechanizm kulowy ale zawsze zaciagnie paliwo. Kiedyś Sie taka bawiłem robiąc wozy strażackie mając 12 lat... http://obrazki.elektroda.net/78_1237120850.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi