Skocz do zawartości

Pompka do skrzynki startowej.


Depesz

Rekomendowane odpowiedzi

Poza tym taka pompka musi być stale zalana paliwem. Jeżeli paliwo spłynie i poziom cieczy będzie poniżej pompki to nie da rady zassac. Można wstawić zawór jednokierunkowy a tankowanie i wytankowywanie odbywa się poprzez zamianę przewodów paliwowych. Z doświadczenia powiem że gra nie warta jest świeczki i lepiej kupić ręczna pompkę i mieć dużo mnie problemów.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad alternatywą, bo ta w panelu Ripmax'a rozciekła się i paliwo zniszczyło obudowę. Kupiłem Hangar 9, ale również była nieszczelna. oring przepuszczał. Teraz mam Qmodel, ale jej nie dowierzam. Co do kierunkowości obrotów, to z tym niema problemu, bo pompkę podłączam do panelu, który ma przełącznik dwukierunkowy. Zastanawiam się nad taką pompką, ale drogawa trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o możliwość zmiany biegunowości zasilania tylko żeby przy takiej zmianie pompka pompowała w obydwie strony. Większość nowych pompek tego nie robi bo i po co? Natomiast starsze pompki np. od  Fiata 125p, 126p czy Skody Favorit jak najbardziej tylko są duże i głośne. Jeśli więc szukasz alternatywy to popytaj po warsztatach o takie jak na linkach.

http://olx.pl/oferta/pompka-spryskiwacza-fiat-126p-CID5-ID1WaXx.html
http://www.tomczesci.pl/index.php/produkt/23354.pompka-silniczek-silnik-spryskiwacza-favorit.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.