credens Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam. Czy to normalne, że podczas lotu pod wiatr z silnikiem odkręconym na ok 40% model samoczynnie się przeciąga do góry, po czym pikuje. Żeby zachować lot poziomy muszę odpowiednio wcześnie kontrować SW w dół. Tak musi być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Sprawdź wyważenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Przyczyn może być wiele :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 To że potem pikuje nie jest dziwne bo nie ma prędości by polecieć a co z ustawieniem neutrum SW ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przytek Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Hej 1. sprawdz katy statecznik/skrzydlo/silnik czy cos nie jest przekoszone. 2. sprawdz polozenie srodka ciezkosci. 3.po wzniesieniu na odpowiednia wysokosc wytrymuj model w locie swobodnym aby lecial prosto 4 po tym wszystkim obserwuj jak model zachowuje sie w locie silnikowym- jesli wtedy skreca/zadziera/pikuje nalezy to skorygowac ustawieniem silnika czyli odpowiednio zmieniac jego kat mocowania I to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Moim zdaniem gdy silnik kręci 40% i ciągnie pod wiatr to może sam iść w górę. Ale powinien równo(poziomo) się wznosić. Możesz przesunąć lekko sc do przodu lub oddać trymerem sw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi