credens 2 Posted November 8, 2014 Witam. Czy to normalne, że podczas lotu pod wiatr z silnikiem odkręconym na ok 40% model samoczynnie się przeciąga do góry, po czym pikuje. Żeby zachować lot poziomy muszę odpowiednio wcześnie kontrować SW w dół. Tak musi być? Share this post Link to post Share on other sites
PK999 126 Posted November 8, 2014 Sprawdź wyważenie. Share this post Link to post Share on other sites
polpakpol 15 Posted November 9, 2014 Przyczyn może być wiele :/ Share this post Link to post Share on other sites
idfx 466 Posted November 9, 2014 To że potem pikuje nie jest dziwne bo nie ma prędości by polecieć a co z ustawieniem neutrum SW ? Share this post Link to post Share on other sites
przytek 22 Posted November 22, 2014 Hej 1. sprawdz katy statecznik/skrzydlo/silnik czy cos nie jest przekoszone. 2. sprawdz polozenie srodka ciezkosci. 3.po wzniesieniu na odpowiednia wysokosc wytrymuj model w locie swobodnym aby lecial prosto 4 po tym wszystkim obserwuj jak model zachowuje sie w locie silnikowym- jesli wtedy skreca/zadziera/pikuje nalezy to skorygowac ustawieniem silnika czyli odpowiednio zmieniac jego kat mocowania I to wszystko Share this post Link to post Share on other sites
Marcin K. 172 Posted November 22, 2014 Moim zdaniem gdy silnik kręci 40% i ciągnie pod wiatr to może sam iść w górę. Ale powinien równo(poziomo) się wznosić. Możesz przesunąć lekko sc do przodu lub oddać trymerem sw Share this post Link to post Share on other sites