f-150 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ten czop akurat nie jest monolitem,jest prawdopodobnie wstawiany na gorąco i punktowany (przynajmniej tak było w silniku w którym w sobotę wymieniałem łożyska). Paweł niestety ma rację w sprawie otarć.Kupowanie używki nie ma sensu,pomijam już cenę to nie wiesz co kupisz.Nowy wal kosztuje 60zł i przynajmniej wiesz że masz nowy.Wymień od razu łożyska,to kosz ok.28 zł za przyzwoite jakościowo EZO.Profilaktycznie wymienił bym też korbę,bo nie widząc przełomu nie wiadomo czy to stało się nagle ,czy było już mikropęknięcie i czop wyginał się już powoli a ty dokńczyłeś go rozrusznikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Z oględzin tego czopu to wydaje mi się że on nie był jednolity ,były pęknięcia.Nikt z nas nie wie co ten silnik widział i co przeżył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Ten wał jest "szary" pomiędzy łożyskami dlatego że silnik najprawdopodobniej najadł się piachu Wymiana wału łożysk i korbowodu mija się z celem, gdyż nowy silnik kosztuje niewiele ponad 200pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 dlatego takie silniki jak ASP kupuje się nowe cena myślę dostępna raczej dla wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 I tak chyba muszę zrobić , kupić nowy silnik.Przy wypłacie nieco kogoś oszukać i silnik będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 lepiej tak nie rób no chyba ze US ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejox Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Jak chcesz kupować nowy to może tutaj:http://hobbyking.com/hobbyking/store/__46839__ASP_S46A_Two_Stroke_Glow_Engine_EU_Warehouse_.html Zawsze troche taniej a przesyłka dochodzi w ciągu 4-6 dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Witam . Wypłata była ale nadszedł dylemat co do napędu. Czy kupować nowy silnik ASP lub zamienić go na napęd elektryczny w miarę tani.Doradźcie Panowie co było by lepsze model ma rozpiętość 150 m waga na tą chwile 2 kg. Poniżej kilka fotek modelu : Pozdrawiam Adrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Dylemat spalina-elektryk, to kwestia co kto lubi, a nie co lepsze. Do spaliny masz już wszystkie gadżety, do elektryka musiałbyś kupić kilka zestawów akumulatorów i ładowarkę. Ja sobie nie wyobrażam latania elektrykiem, inni spaliną. Kwestia gustu. A tak swoją drogą, to do tego modelu spokojnie wystarczy Ci silnik o pojemności 5 ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejdzjan Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Elektrykami latam takimi do metra jeśli chodzi o takie rzeczy jak ładowarka do posiadam jedynie brak takich dużych pakietów. Ogólnie ten model jest pierwszą spaliną jaką kupiłem. Model już miał taki duży silnik ale mówisz że wystarczy 5ccm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejox Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Według mnie modele elektryczne opłacają się mniej więcej do 1,4m rozpiętości. Później koszty silnika, regulatora i kilku pakietów są większe niż kupić silnik spalinowy i paliwo. Ale wiadomo- co kto woli. Mam praktycznie takiego samego trenerka 1,55m i waga około 2,5kg, ale zamontowałem tam silnik 8,5ccm co jest ogromnym zapasem. Przejedzie 3-4m przy starcie i od razu może iść pionem. Ja takie coś lubię, ale 6,5ccm spokojnie wystarczy (jak lepszy silnij to nawet 5ccm). Ja osobiście uwielbiam dźwięk spaliny i jest to niezastąpione 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi