cZyNo Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 W miejscu pielgrzymek pilotów DS w Kalifornii, Brus Kebo pobił rekord świata w DS. Przeleciał sie modelem Kinetic 130 bez żadnych żyroskopów i wspomagaczy. https://www.youtube.com/watch?v=r7gL9uA-McY a Ci co latają z silnikiem, niech myślą dalej że latają szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elkojote Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Gość ma ładnie pomalowany model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol.M Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Nawet rekord prędkości dla modeli odrzutowych jest mniejszy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 813km/h bez silnika szybowcem i na zboczu . rekord Świata F3F to 24,58s gdyby tak szybko ktoś poleciał tą konkurencje zrobił by 10 baz w niecałe 5 sekund tylko jakie serwa , model i czyja ręka będzie potrafiła zrobić bazę z zawrotem w 0,5 s ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Ale to nie F3F tylko DS miał czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Praktycznie nie do uwierzenia że można tak szybko latać modelem. Rozumiem, że latał praktycznie po okręgu ale to model 3.3m i siły jakie działają na stery są zajebi.te. Model pewnie też nie lekki żeby się utrzymał w tym wietrze więc powiem szczerze nie rozumiem jak stery wytrzymały ta prędkość. Nie mnie wielki szacum dla gościa, ma sokoli wzrok i niezły refleks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Model ciężki. Zapewne 8-10kg. A serwa spokojnie to przeżyją. Wychylenia nie sa duże. No i w standardzie po 3serwa na skrzydło. Pilot bardzo pewnie prowadził model. Piękny lot. Kiedys moze bedzie trzeba spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przytek Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 chcialem tu napisac cos, jakis komentarz ale mnie po prostu zatkalo..................... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Mnie też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Latac chłopaki i nie pisać. Wymontowywac silniki i jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Praktycznie nie do uwierzenia że można tak szybko latać modelem. Rozumiem, że latał praktycznie po okręgu ale to model 3.3m i siły jakie działają na stery są zajebi.te. Model pewnie też nie lekki żeby się utrzymał w tym wietrze więc powiem szczerze nie rozumiem jak stery wytrzymały ta prędkość. Nie mnie wielki szacum dla gościa, ma sokoli wzrok i niezły refleks. ee...waga modeli do DS z balastem dochodzi do 20kg. Do tego często miejsca do poprawnego lądowania jest tam tyle co na lekarstwo Więc chlopaki zabawe maja przednią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 No właśnie, przy takiej masie i oporach oraz uzyskanej prędkości toż to pręty zbrojeniowe się gną jak zapałki. O lądowaniu takim potworem już nie chciałem wspominać bo to jest uzależnione od pilota. Cóż zabawa jest bez dwóch zdań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 im mocniej wieje tym łatwiej sie ląduje. Modele są robione na pancernie i rasowe DSy na pusto ważą nawet 4 a niektóre 9kg. I nic sie nie gnie Serwa standardowe 6-8kg z dodatkowym podparciem, ale takie to mamy nawet w F3F i F3B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 dla porównania lot najszybszym (ale woniejszym) jetem. I gdzie jest większa adrenalina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Jurek ,nie przeżywaj.. oczywiście szacun dla rekordu i gościa jednak to tak specyficzna i rzadka klasa modeli że można zerknąć,pokiwać z uznaniem głową i tyle.Dla większości widzów fajne przez kilka sekund oglądania i nic więcej..dla gościa który wpadł w pętlę faktycznie może adrenalina na 100 % .Chyba nie sądzisz że lot tego jeta nie wzbudziłby większego zainteresowania i adrenaliny u większości widzów jak i pilota-jeśli chodzi o prędkość to oczywiste że wolniej zaś o cały efekt lotu to o wiele ciekawiej,zarówno wizulanie,dżwiękowo,emocjonalnie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 No niestety najciekawszych rzeczy nie można przenieść na pikniki. Dlatego watro je pokazywać. Żeby wiedzieć ze można latać coś inaczej. Jak oglądniesz filmy z DS'a to okaże się ze dyscyplina ta jest całkiem popularna. Na górkach jest kilkadziesiąt osób czekających na lot. A taki jeden lot wystarcza na kilka godzin dobrego samopoczucia A w Polsce koledzy już powoli też zaczynają latać DS. A latanie szybko na wysokości 100m jest banalne w porównaniu z lataniem DS czy innymi dyscyplinami gdzie model leci zdrowo ponad 120km/h metr nad ziemią lub jak Ty latasz swoimi akrobatami kręcąc różne bączki tuz nad ziemią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 Z lataniem na zboczy jest tak że każdy je lekceważy do czasu kiedy wlezie na klif i zobaczy jak dobry pilot lata 100km / h 2 m od gęby a czasem nawet bliżej . To tak samo jak niektórzy gadają po co ci te g. z pianki (ESA) ale to trzeba zobaczyć na żywo wziąć do łapy i polatać . Bo trafienie tasiemki z 30 m to nie jest taka prosta sprawa poza tym to taki trening refleksu , wyczucia odległości i orientacji w przestrzeni że nic tego nie zastąpi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 latanie na hali uczy poruszania sie w nieprzekraczalnych ramach i precyzji, latanie akrobacji opanowania i precyzji, nie mówiąc o helikach 3D. No i można tak dalej każdy chwali to co lubi. A latanie szybko 100m nad ziemią to tylko odreagowanie i zabawa. Jedyne czego uczy to nieprzeszkadzania modelowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Znalazłem zabawny filmik jak sie kończy czasami latanie DS: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Pięknie zaorał ,dobrze że nie spacerował tam jakiś zabłąkany turysta.. Końcówka filmiku the best ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi