nielotka Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam, mam na imię Ola i zupełnie nie znam się na modelarstwie:) Chciałabym uzyskać porady, ponieważ planuję kupić mężowi wymarzony prezent. A może i sama w przyszłości zainteresuję się tematem:) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtk08 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam a mąż ma jakieś doświadczenie w lataniu modelami rc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nielotka Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Nie ma, ale strasznie się nakręcił oglądając innych lotników. We wczesnej młodości bawił się w klejenie modeli, ale nigdy nie latał. Myślałam o czymś takim: http://4i5rc.home.pl/pl/p/Spitfire,-800mm-RTF-FMS3X-/525 , bo marzy mu się Spitfire albo Mustang. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtk08 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Na początek proponuję kupić to a jak troche potrenuje to dopiero model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nielotka Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Na początek proponuję kupić to a jak troche potrenuje to dopiero model. Hmm, wolałabym j jednak coś z czym można wyjść na zewnątrz i tam poćwiczyć. A abstrahując od tego czy rozwali czy nie, jest to dobry model? Piszą, ze nadaje się dla początkujących. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...