Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Fokker napisał/a:

Myślę, że dużo więcej mają klientów niż niezadowolonych tu piszących

 

 

To nie jest wyznacznik.

Skoro sklep robi tyle osób w balona ile tu widać w temacie to znaczy, że wreszcie ktoś się powinien nim zająć.

 

Ja nie wiem czy Ty celowo nie rozumiesz moich wypowiedzi, czy z innych powodów :!:

Przecież odniosłem się tylko do 'wirtualnego asortymentu', a nie do robienia z klienta balona. Myślałem, że jasno wyraziłem się.

Dlaczego to ktoś miałby zajmować się nagannym procederem sklepu? Może to Ty byś zajął się tym :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zamówieniu (i zapłaceniu z góry) zadzwonili nazajutrz, że kluczowej pozycji zamówienia jednak nie mają na stanie. Podjąłem decyzję o anulowaniu całości. Zwrot pieniędzy (na rachunek w tym samym banku, w którym i oni mają rachunek) zajął im ponad tydzień i wymagał kilkukrotnej interwencji z mojej strony (mailem i telefonicznie, bo jakoś na ten temat maili dziwnie nie czytali)....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nawiązując do wcześniejszego mojego wpisu chciałem wyjaśnić osobom zainteresowanym jak się zakończyła moja sprawa.

 

Mianowicie , sklep zachował się w porządku i oddał mi pieniążki za aparaturę , ponieważ serwis nie dał rady sobie z tym sprzętem.

 

Szkoda że to tak długo trwało :| a można było się obyć bez tych nerwów , moich i sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Po zamówieniu (i zapłaceniu z góry) zadzwonili nazajutrz, że kluczowej pozycji zamówienia jednak nie mają na stanie.

 

To u nich typowe. Ja zamówiłem regulator i wattmeter. Wiedząc, że różnie u nich bywa poczekałem z przelewem dwa dni. otrzymałem maila, że towar gotowy do wysyłki i czekają na wpłatę. Przelew poszedł a na drugi dzień telefon, że brak wattmetera. Normalne żarty, to już któryś raz z kolei. Fakt, że jak mają to co się chce to jest to w domu na drugi dzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na już kilka zamówień tam składałem i wszystko było ok. Kontakt telefoniczny w miarę dobry. Ceny po rabacie też niczego sobie :P

Co do obsługi sklepu to nie mam zastrzeżeń :wink: , chociaż nie, raz jak czekałem na otwarcie sklepu o 9:00 to przyjechali o 9:10 tłumacząc się że niby jakieś korki na mieście były, to powinno być karalne! :lol: 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja też u nich6 kupowałem już 8 razy i zawszę paczka była 2 dni po złożeni zamówienia i kurier dzwonił do mnie 30 minut przed przyjazdem spytać czy jestem w domu:) Moim zdaniem ten sklep jest ok:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni jednak nie są poważni. Wattmeter i regler zamówione i zapłacone 30 listopada. Od 2 tygodni zero kontaktu, na maile nie reagują a na podane do nich nr telefonów nie da się dodzwonić bo nikt nie odbiera. Pewnie wykręcą się przedświątecznym galimatiasem. Ale choć by nie wiadomo jaki zapieprz przed świętami mieli to odebrać telefon chyba nie problem. (dzwoniłem cały zeszły tydzień, codziennie w różnych godzinach). Chyba się do nich pofatyguję, bo to jest przegięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To coś jest nie tak bo ja do nich też dzwoniłem i bez problemu odbierają;] A paczka zawszę była na czas:) Tylko ja zawszę wybieram takie przedmioty które mają w magazynie a w opisie, tam do przesyłki piszę żeby jak najszybciej doszło bo mi zależy na czasie:) no i zawszę bo góra 3 dniach paczka jest:)

 

Pozdrawiam Damian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybieram takie przedmioty które mają w magazynie

A jak to poznajesz? :D Moje przedmioty też były dostępne :evil:

Zostawiłem u nich kilka kzł. i zawsze było ok ale ostatnio coś mam do tego sklepu pecha. Po złożeniu zamówienia dostałem wiadomość, że towar jest gotowy do wysyłki i czekają na wpłatę. Za dwa dni po wpłacie telefon, że jednej rzeczy nie ma, w tydzień to ściągną. Od tego momentu mijają już trzy tygodnie i nic. To chyba nie jest poważne? :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sklep jest w miarę ok, ale pod kilkoma warunkami:

- trzeba do nich wpaść osobiście, albo przynajmniej zadzwonić i dopytać o konkretne elementy

- nie robić sobie wielkich nadziei, tzn. zawsze tej "jednej rzeczy która uniemożliwia latanie w ten weekend" akurat nie będzie ;)

 

Z drugiej strony - przy mnie facet wybrał 3/4 dostępnej na półce balsy, a ja sam jeszcze trochę resztki przesortowałem. Jak myślicie, czy ten kto przyjdzie do sklepu weźmie ostatnią sękatą nierówną deskę, czy pójdzie do kogoś w paczce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po dwóch miesiącach od zamówienia i licznych telefonicznych interwencjach, przysłali w końcu Wattmeter. Niestety uszkodzony!!! (ale w tym przypadku to nie ich wina, że Multiplex i RC Pelikan robią syf - ta sama usterka jaką miałem w Pelikanie) Na regulator zamówiony z tym Wattmeterem, który był na stanie i był zapłacony muszę czekać do marca bo został najwyraźniej drugi raz sprzedany - ten mój egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.