DarekRG Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Ja jak reklamowałem ładowarke to czekałem 7 miesięcy..... :?
Olecki75 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Ja tak długo czekać nie zamierzam. 7 miesięcy to już naprawdę spore przegięcie. Z HK da się sprawę załatwić w 3 tygodnie.
jary14 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Witam, Cóż... ja się wyłamię... bo mam zamiar napisać dobre słowo o tym sklepie. Zaznaczam, że piszę o nich jako sklepie internetowym. W największym skrócie - Kupiłem, 3 dni poczekałem, odebrałem - wszystko cacy Jedyne co, to pudełko od modelu wygląda, jakby się u nich po magazynie dłuuugi czas już pętało(no nie za fajnie). Ale to mi w zasadzie nie przeszkadza, bo model cały i zdrowy :wink:
Piotrek9932 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Ja również jestem zadowolony ze sklepu. Zamawiałem u nich chyba 4 razy (na spore kwoty) i tylko raz był mały problem. Przesyłka miała do mnie wyjść dnia następnego a jak do nich parę dni później zadzwoniłem, to okazało się że czekają na skompletowanie.. Cóż, zamieniłem niedostępny towar i wszystko było w porządku. Za każdym razem od wysłania paczki przez nich, następnego dnia była u mnie. Wszystko zapakowane bardzo dobrze.
tomasxxx Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Dla mnie ten sklep jest juz spalony to jakas zenada zamowiony towar zazwyczaj dociera do mnie kurierem na drugi dzien a tu po 4 dniach lipa dzwonie a szanowny Pan X mowi mi ze obowiazuje kolejnosc kurde jaka kolejnosc nigdzie tak sie nie dzieje tylko tu zamawiam towary w roznych sklepach i takie traktowanie to porazka PODZIEKOWANIE ZA USLUGI OBY GRONO NABYWCOW JAK NAJSZYBCIEJ SIE POMNIEJSZALO !!!!
Olecki75 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Część kasy mi zwrócili - za regulator, za wattmeter znowu jakiś kity cisną, że najpierw serwis Multiplexa musi wymianę potwierdzić, wtedy zwrócą kasę (a podobno trzy tygodnie temu wattmeter wracał z serwisu). Totalna paranoja jakaś. Nic nie potrafią zrobić jak trzeba, gubią się w zeznaniach, nikt nic tam nie wie. Z trzech kont mailowych i ich formularza kontaktowego posłałem nr konta na, który mają przelew zrobić a pan w rozmowie pyta mnie o ten nr. Dobrze, że chociaż przyznał mi rację, brak realizacji zamówienia przez 4 miesiące to przegięcie pały. Może to nie jest zła wola z ich strony ale dawno już nad tym wszystkim stracili panowanie co niestety odbija się na obsłudze klienta.
instruktor Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Kiedyś był wątek dot. tego sklepu. Ostatnie moje zamówienie będzie chyba ostatnie dosłownie. Z takim podejściem nie spotkałem się jeszcze w żadnym sklepie modelarskim (zresztą nie tylko). Poprzednio też mieli spore potknięcie więc chyba sobie odpuszczę. I proponuję nie sugerować się bogatym asortymentem bo chyba większości z tego nie mają na stanie :lol2: pozwole sobie zacytować text Krzysia z przed trzech lat !!!! Nic się nie zmieniło Zamówiłem (stary i głupi ale tylko oni mieli) -przyjeto ,dokonałem przedpłaty i dwa dni minęły, dostałem mail-a z prośbą o kontakt telefoniczny. Wydzwaniałem i nic ,napisałem do nich podając nr telefonu.Na drugi dzień telefon zadzwonił i q...... nie maja na stanie i proponują inne. Normalnie mnie "szlag " trafił ,gdybym chciał inne to bym inne zamówił. Dopiero po moim o...... zmienili status na "chwilowo niedostepne" Czas oczekiwania 2 tygodnie .Można sie .......(tu bardzo niecenzuralne słowo) i w ten sposób obraca sie kasą klienta a co....
Olecki75 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Dokładnie, towaru nie ma a kasą obracają. Po kolejnych dwóch tygodniach od mojej rozmowy z nimi dalej kasy nie mam a w mailu pisali że za regulator już oddali - KŁAMSTWO. Ktoś tym sklepem powinien się zainteresować. dwa dni minęły, dostałem mail-a z prośbą o kontakt telefoniczny to już daleko idąca beszczelność.
Gość slawekmod Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Dlatego zawsze biorę za pobraniem. Nie ma towaru 2 tygodnie to potem nie odbieram i w ten sposób można nauczyć sklep kontaktowania sie z klientem lub wywiązywania się z realizacji zamówienia.
Adam_Max Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Ja jeszcze nigdy nic tam nie kupiłem i widzę że błędu nie popełniłem. Jak czytam jakie problemy macie z zakupami w tym sklepie to się wierzyć nie chce. Osobiście proponował bym jakąś akcję zrobić, namawiać do okresowego omijania tego sklepu, a ich o tym poinformować.
garnett Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Nie wiem co Wy chcecie od tego sklepu. Kupowałem już u nich 4 razy i za każdym razem nie czekałem na przesyłkę dłużej niż 3-4 dni ( płaciłem z góry ) Zdarzyło się 2 razy że czegoś nie mieli to zadzwonili do mnie i zaproponowali coś innego ( raz zamówiłem 2 rzeczy bo z zapasem a mieli tylko 1 więc zamiast tego wziąłem klej w tej samej cenie ) a drugi raz mieli ale inny kolor ( tu chodziło o kable ) wiec nie było problemu ,ale zawsze dzwonili do mnie. Ja osobiście jestem zadowolony z zakupów u nich.
Olecki75 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Nie wiem co Wy chcecie od tego sklepu. Chociażby to, że 30 listopada 2010r zamówiłem towar i zapłaciłem za niego i do tej pory nie otrzymałem towaru ani zażądanego zwrotu pieniędzy. Niebawem będzie pół roku.
instruktor Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Piotrze to chyba przeczytałeś ".. nie maja na stanie i proponują inne."Przeciez ja doskonale sobie zdaje sprawę co potrzebuje, a nie to co usiłują mi wcisnąć i nie chodzi tu o kolor. pozwole sobie przekopiować treśc wiadomości Modele.sklep.pl ------------------------------------------------------ Nr Zamówienia: 28083 Szczegółowa Faktura: http://modele.home.pl/account_history_info.php?order_id=28083 Data Zamówienia: niedziela, 01 maj 2011 Komentarze do twojego zamówienia: Proszę o kontakt telefoniczny w sprawie zamówienia.Pozdrawiam
Konrad_P Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Szczepan trzeba było napisać, przejeżdżam obok sklepu 2x w tygodniu. Wstąpił bym i zapytał. A tak na marginesie to moim zdaniem jest to celowa polityka sklepu. Wkurzyli mnie ostatnio tym że nie ma zwrotów w sklepie stacjonarnym. Najnormalniej w świecie pomyliłem się i kupiłem zawiasy do lotek za małe. Chciałem wymienić. I co się okazało, że nie można, bo teraz jest taka polityka sklepu ustalona przez szefa. Chłopaki ze sklepu stacjonarnego są sympatyczne ale niewiele mogą. Sorry ale zdecydowanie wole gdzie indziej nawet jeśli mam dopłacić te 15-20 zł za przesyłkę.
instruktor Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 W sklepie "stacjonarnym " nie mają i nie mieli :shock: "umyślny "pytał, a w internetowy pół roku temu kupowałem
f-150 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 że nie można, bo teraz jest taka polityka sklepu ustalona przez szefa. To nie polityka szefa ale polskie prawo.Nie istnieje opcja zwrotu towaru,co innego sklepy internetowe ,tu obowiązują inne przepisy. I zrozumcie że tak naprawdę Modele sklep jest hurtownią a nie sklepem i klient indywidualny jest nikim. W sklepie "stacjonarnym " nie mają i nie mieli :shock: "umyślny "pytał, a w internetowy pół roku temu kupowałem I nie będą mieli .Jest gro towarów które są dostępne np tylko w internecie oraz duża ilość które są tylko w sprzedaży hurtowej.
Gość slawekmod Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 To niech napiszą że mają wirtualne towary i klientów detalicznych nie obsługują
instruktor Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Konkretnie to chodziło mi o zawiasy i nie o kilka sztuk ale dwie paczki z opcją na następne.Zresztą koledzy też polują na te zawiasy i bardzo się dziwię że inne sklepy ich nie mają.Zresztą gdyby mieli to do" Wrocławia "bym nie zajrzał
Olecki75 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 I zrozumcie że tak naprawdę Modele sklep jest hurtownią a nie sklepem i klient indywidualny jest nikim. Szczerze to nie bardzo rozumiem :shock: :shock: :shock:
mkrawcz1 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 I zrozumcie że tak naprawdę Modele sklep jest hurtownią a nie sklepem i klient indywidualny jest nikim. Riku też jest hurtownią i jakoś takiego "poziomu obsługi" nie osiągają...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.