Wieczu Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 To ja opowiem ciekawostkę, około rok temu kolega zamówił w modele.sklep.pl serwo hs81, czekał na nie tydzień. Paczka przyszła, cieszył się że zaraz włoży serwo do modelu i pójdzie latać. Otwiera, wyciąga pudełko z serwem... bez serwa... pudełko hs-81 zawierało tylko woreczek z orczykami i śrubką.... Zadzwonił do sklepu. Wytłumaczył i po 3-4 dniach otrzymał paczkę tym razem z serwem. Niema problemu, że tak się stało, ale ten czas... Takie pomyłki są wg. mnie nie dopuszczalne. Klientowi zależy na czasie. Sprzedawca powinien o tym wiedzieć i robić wszystko by zadowolić klienta oraz zachęcić do ponownego kupienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekrut:) Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 To ja sie coraz bardziej obawiam zamawiać w modele.sklep :wink: Tylko w tym sklepie kupuje no może czasem w modelarski.com.Teraz chce zamówić trochę balsy...jak na razie mnie nie zawiódł modele.sklep wiele razy do mnie dzwonili z jakimś pytankiem czy nie chce zmienić zamówienia bo czegoś brakło ale jest inne itp.Raz zamówiłem paczkę w czwartek a chciałem na weekend,wiec zadzwoniłem do nich i poprosiłem o wysłanie jak najszybciej.Na drugi dzień z rana było już wysłane i w sobote dostałem paczuszke ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art.pl Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Witam Ja juz czekam drugi tydzien na zamowiony towar staus--w trakcie realizacji Obawiam sie , ze tak wysylaja wszystkim zeby zyskac na czasie i zeby ludzie nie rezygnowali z zamowinego towaru Sklep w trakcie przeprowadzki , ale zgadzam sie --ze ta informacja powinna byc na stronie sklepu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Sklep w trakcie przeprowadzki , ale zgadzam sie --ze ta informacja powinna byc na stronie sklepu Ta informacja była i jest na stronie sklepu - strona główna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art.pl Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Sklep w trakcie przeprowadzki , ale zgadzam sie --ze ta informacja powinna byc na stronie sklepu Ta informacja była i jest na stronie sklepu - strona główna. Zgadzam sie . jest na stronie modele sklep ale tydzien temu nic nie bylo Ja juz czekam trzeci tydzien na dostawe i wielkie NIC Jezeli nawet nie maja towaru na skladzie , a tak czesto sie zdarza , to nawet nie chce im sie wyslac emaila o problemie Trzeba samemu dzwonic i dowiadywac sie , czemu nie ma paczki , a wtedy informuja ze czekaja na dostawe i trzeba troszke poczekac Ja osobiscie bede omijal owy sklep w przyszlych zakupach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 No i nadal czekam.Po telefonie z modele.sklep.pl myślałem że sprawa ruszy z miejsca ale się pomyliłem.Ludzka rzecz błądzić ale ja już nie mam zamiaru czekać dłużej.Ehh.Strata czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diakon Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 To może zamów gdzie indziej to co trzeba, a jak po jakimś czasie przyjdzie paczka z modele.sklep. to odmów jej przyjęcia, może do nich coś dotrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Masz Pawle rację, należałoby tak zrobić.Jednak napisałem im dzisiaj wiadomość mail iż rezygnuję z zamówień.Chcę być w porządku wobec nich.Jeżeli nie przeczytają to jest już tylko ich sprawa.Dzwoniłem , pytałem, miało być załatwione a nie jest.Nad następnym zamówieniem u nich zastanowię się ze sto razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olafd Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Ja czekam ponad 2 tygodnie od zamówienia. Zadzwoniłem w poniedziałek 14.04 - powiedzieli- wyślemy towar dziś jutro będzie, tylko nie mamy 1 rzeczy.Ok. Dziś środa 16.04 dzwonię bo paczki nie ma - dziś wyślemy jutro będzie. Za chwilę telefon, że nie ma już 3 zamówionych rzeczy. Przyszedł mail, że wysłane. Kasa u Nich na koncie od 2 tygodni. Troszkę zawalili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Mnie nie potwierdzili anulowania zamówienia.Zaglądałem na swoje konto w ich sklepie i też nie anulowane tylko "przyjęte".Kurier przyjedzie a ja nie odbiorę i tyle.Zamówiłem w Riku bo z nimi nie miałem problemów.Czekałem w modele.sklep od 22 marca na paczkę to jak poczekam w Riku jeszcze dwa dni to mnie nie zbawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablos Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 opisywane przez Was problemy z tym sklepem skutecznie powstrzymują mnie od zamawiania tam czegokolwiek .Chociaż ceny mają atrakcyjne wolę zamówic gdzie indziej i sie nie denerwowac dop. mod. ten sklep był nieraz przedstawiany w tym dziale i jak widac niewiele się zmieniło wygląda na to że nadal mają sporo klientów skoro mogą sobie pozwolic na olewanie niertórych z nich :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Ja tam zrobiłem zakupy kilka razy. Zawsze termin oczekiwania to minimum tydzień - półtora, do dwóch. Za długo. W 5 dni to mi paczka z Hongkongu idzie. To jest sklep z dobrymi cenami ale tylko i wyłącznie do zakupów osobistych. Kompletnie wykładają się na sprzedaży przez internet. Szkoda bo odnosiłem wrażenie przez pewien czas, że jest już lepiej z nimi a tu zonk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajer Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam. Koledzy, chłopaki z modele.sklep.pl mieli przeprowadzkę, pozatym oprócz sklepu musieli urządzić magazyn (wcześniej był tylko sklep), byłem u nich parę razy i wiem że sporo towaru trzeba bylo przenieść, i dziwię się że niektórzy z nas od razu tak dyskredytują ten sklep, fakt ciężko sie do nich dodzwonić, ale byłem u nich to wiem że jest tam spory ruch. Od kilku lat u nich zamawiam i w 90 % przypadków paczkę wysyłali na drugi dzień, oczywiście zdarzało się że trzaba było czekać np 2 tygodnie na model z Graupnera, ale to nie ich wina, lecz dystrybutora, a nie sposób przy takim obrocie mieć wszystkich oferowanych na stronie towarów aż tak duży zapas. Mówienie że sklep jest beznadziejny i ze towar z tajwanu idzie 5 dni jest niesprawiedliwe i jak ktoś raz w życiu coś tam na tajwanie zamówił to lepiej aby nie podnosi głosu w tej dyskusji. Ja akurat ostatnio sporo rzeczy sprowadzałem i wszystko jest dobrze jak towar jest na stocku i celnicy mają dobry dzień, wtedy towar w ciągu 4 dni jest u mnie, ale zdarzało się tak że 2 tygodnie leżał na cle w bytomiu. Rozumiem was i ja również chciałbym mieć zawsze towar na drugi dzień, no ale Panowie trochę wyrozumiałości. A wy koledzy modelarze z modele.sklep.pl może dobrze by było wprowadzić na stronie monitorowania stanów magazynowych, tak aby przy złożeniu zamówienia klient od razu widział czego brakuje i był informowany o terminie dostępności pozostałych artykułów. pozdrawiam Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Hmm, czuję się jak gdyby wywołany do tablicy przez Sławka... Przed chwilą sprawdziłem moje ostatnie zamówienie w tym sklepie i mamy tak: 28.02.2008 Przyjęte 05.03.2008 Wysłane 07.03.2008 Paczka u mnie. Więc powiem krótko, Sławek nie rób sobie żartów. I nie było w tym zamówieniu modelu Graupnera na który trzeba czekać.... To są jaja i kpiny w żywe oczy, żeby tak realizować i w takim terminie paczkę z Wrocławia do Słupska. Do tego zapłacone jest 15 zł za wysyłkę kurierem. Nie wiem tylko jakim, bo zdaje się że to listonosz przyniósł. Spuśćmy smutną zasłonę milczenia. Co do zakupów na Tajwanie - ja podałem tylko przykład ze swojego ostatniego (i nie jednego) zamówienia w Flying Hobby. Pięć dni od zamówienia miałem paczkę w domu a większość wie gdzie jest Hongkong a gdzie Słupsk i że paczka przechodzi dodatkowo przez cło. Dla kontrastu przypominam Wrocław - Słupsk - 8 dni. Za granicą kupuję głównie wyposażenie i części do heli. Polskie sklepy za mocno niestety w tej kwestii czyszczą portfel. Może masz tam w Bytomiu trudniejszych celników. Ja jakoś na razie problemów nie mam. Ale też nie staram nachapać się wszystkiego na raz i zrobić dużej paczki. Taką ciężko prześlizgnąć przed nosem celnika i fakt może zawisnąć na cle. Nie zmienia to postaci rzeczy, że gdyby takie sporadyczne poślizgi miał ten sklep to bym darował. Tylko, że oni non stop mają problemy. I o czym piszesz, jaka wyrozumiałość dla tego sklepu :evil: Popatrz lepiej jak długo ten temat się ciągnie, jak długo ciągnął się wątek poprzedni. Lecą chłopaki z dnia na dzień, raz jest lepiej raz jest gorzej, ale i tak przyjdzie klient bo mamy dobrą cenę. Zgodzę się natomiast w 100 % że powinni mieć monitorowanie stanów magazynowych. Tylko my możemy chcieć a oni i tak mają to gdzieś. Ja też nic więcej tam nie kupię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Wiemy że mieli przeprowadzkę i to rozumiemy, tyle że miała trwać 2-3 dni.Moje zamówienie wisiało gdzieś w próżni.Zadzwoniłem i się nie dodzwoniłem.Ale w końcu oddzwonili o czym pisałem wcześniej.Mnie towar potrzebny do modeli bo stoję z pracami.Ustaliłem Termin wysyłki paczki i ... znów nie wywiązali się.Napisałem maila do modele.sklep z prośbą o anulowanie zamówienia i anulowali przepraszając. Na początku było z nimi źle, potem dobrze a teraz znowu są problemy.Mam nauczkę żeby dzwonić do nich przed zamówieniem czegokolwiek.Nie przekreślam tego sklepu bo będę robił u nich zakupy, ale powinni poważniej traktować swoich klientów.I nie obchodzi mnie ich przeprowadzka.Inne sklepy piszą dokładnie kiedy będą miały przerwę i tych terminów dotrzymują.Jak sobie załoga nie daje rady to niech zatrudnią jeszcze ze dwie osoby i po sprawie, w każdym razie to nie nasz problem tylko ich.Jak chcą być na rynku uważani jako profesjonalny sklep to muszą poprawić swoje kontakty z klientami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AGG Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mówienie że sklep jest beznadziejny i ze towar z tajwanu idzie 5 dni jest niesprawiedliwe i jak ktoś raz w życiu coś tam na tajwanie zamówił to lepiej aby nie podnosi głosu w tej dyskusji. Ja akurat ostatnio sporo rzeczy sprowadzałem i wszystko jest dobrze jak towar jest na stocku i celnicy mają dobry dzień, wtedy towar w ciągu 4 dni jest u mnie, ale zdarzało się tak że 2 tygodnie leżał na cle w bytomiu. Zgodze się z kolegą i w sprawie sklepu (jestem tam często będąc na miejscu też troszkę pocierpiałem zanim się odnaleźli w tym bałaganie ale przyznam że towaru mają całą masę i nie dziwię się) i w sprawie HK (czekałem dokładnie 46dni, gdzie 4 dni wysyłał sprzedawca z HK, 5 dni szło do polski airpost potem tydzień na rozdzielni w Warszawie i reszta czasu słynny bytom) ale było tak też że ciut powyżej tygodnia miałęm bo nie trafiło na cło - więc proszę delikatnie mówiąc nie solić/(chodziło o pieprz ) że ten HK to taki słodki jest bo to jest wprowadzanie ludzi w błąd !!! ( bo jak mieszkasz na Dolnym Śląsku to masz PH gdyż cała poczta przechodzi przez słynne wrocławskie Awicenny gdzie 350 osób ręcznie sortuje paczki - kochana poczta!#$%#$%) Inna sprawa, to fakt, że sprzedawca sam się pogrąża opóźniając wysyłki ale jeśli już tak mu się przydaży, powinien robić to co robia sklepy na zachodzi czyli wysyłać jakiegoś gift-a z przeprosinami. Pozdrawiam Alek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Zakupy w HK to tylko przykład, jeden z wielu zresztą. Nie o to jednak chodzi, nie te zakupy są przedmiotem sporu. Inne sklepy w kraju jakoś potrafią się wywiązać z wszystkiego w terminie, w razie problemów jest kontakt itd. W świetle tego - przynajmniej dla mnie wszelkie próby obrony tego sklepu padają niestety... @AGG - widzę że Ciebie to mocno bawi że mają tam bałagan. Życzę powodzenia i dalszego owocnego stania w kolejce oraz sukcesów w byciu obsługiwanym przez dyletantów. Sklep, powtarzam, jest dobry do zakupów osobistych i do tego tylko wtedy gdy wiesz czego szukasz - sprzedaż przez net to klęska. Inna sprawa to, ludzie do diabła mamy XXI wiek, żądajmy odpowiedniego poziomu usług a nie użalajmy się że ktoś ma przeprowadzkę - to ich problem nie nasz. To my zostawiamy tam ciężko zarobione złotówki. No ja już przestałem, na szczęście nie jest to jeden sklep. Z mojej strony EOT, bo dalsza dyskusja i tak do niczego nie prowadzi. To nie my tylko sklep ma się zmienić, czego im życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 do tej pory z kumplami wydaliśmy w tym sklepie troche kasy ale po rozpatrzeniu reklamacji na silnik zakupiony przez kolegę KONIEC DEFINITYWNY KONIEC NIGDY WIĘCEJ a teraz pokolei silnik rzecz martwa może z nim być coś nie tak bywa zwłaszcza że jest na gwarancji HE, HE, tak było w tym przypadku były z nim jakieś problemy ale jest gwarancja nie ma sprawy po wcześniejszych uzgodnieniach silnik został odesłany do modele.sklep około 3-mc temu i to koniec dobrych wiadomości cała historia to w zasadzie prośby kolegi o informację kiedy zobaczy silnik z powrotem u siebie w domu i solenne obietnice po drugiej stronie że jak tylko wróci z CZech ???? to zaraz się z nim skontaktują OBIECANKI MACANKI jak kolega nie zadzwonił to oni napewno tego nie zrobią historia na razie nie ma końca bo w między czasie kolega się dowiedział że jest naprawiony ale za kasę ok.140zł ponoć ktoś ingerował fizycznie w silniku (owszem przykręcając go do łoża i kręcąc smigłem itp) dość dziwna praktyka oddajesz coś do naprawy gwarancyjnej a oni bez porozumienia z tobą robią coś za kasę (dodam że nie do końca wiadomo co) Sprawa stanęła na tym że kolega się złamał i postanowił odzyskać swój silnik czytaj zapłacić. A wszyscy razem postanowiliśmy bojkotować ten sklep i odradzać korzystanie z jego usług każdemu. W życiu liczy się nie tylko kasa ważne są też zasady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 porazka z tym sklepem nic nie jest nsapisane czy maja na magazynie czy nie tylko ze jest dostepne i to wszystko czekam na silnik 10 dni bo nie maja czekaja za dostawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiesiek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 To przynajmniej nie jestem sam, bo myslalem ze tylko ze mnie sobie takie jaja robia . Porazka na zamowione czesci czekam od miesiaca, na maile zero odpowiedzi, dodzwonic sie dodzwonilem ale nic z tego nie wyniklo. Powiedzieli ze laskawie wydrukuja zamowienie i przekaza do dzialu wysylki ( juz ponad tydzien temu to zrobili i nic ). Nie polecam i ja rowniez nie zamierzam w tym sklepie robic jakichkolwiek zamowien. Jest to drugi w sumie sklep po helihobby.com z ktorym mam takie problemy, o pierwszym w zasadzie juz zapomnialem i o tym tez jestem zmuszony jak w poniedzialek nie wysla anuluje zamowienie i bede szukal gdzie indziej !!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.