Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

No i niestety padło też na mnie.

Zamówiłęm u nich kołpak do EG Pro i kilka elementow , śmigła itp oraz samego EG Pro.

Po złożeniu zamówienia okazało się że nie mają EG, ale reszta na pewno jest i wyślą.

Dziś paczka powinna być u mnie bo mnie zapewniono że wczoraj wyślą. Dziś telefon że dopiero pakują i sie okazuje że nie ma ani kołpaka , ani śmigieł składanych , czyli mają tylko klej , drut stalowy i kawałek balsy. Kiedy poprosiłem o telefon kierownika okazało się że go nie ma.

Pieniedzy dziś nie zwrócą bo osoby od przelewów też już nie ma.

Zapewniano mnie że poza EG wszystkie części mają.

A okazało się że sami nie wiedzą co jest na stanie.

EG kupiłem w perfecthobby i nastepnego dnia byl u mnie. Szkoda tylko że uwierzyłem modele.sklep że mają kołpak bo tylo dlatego zdecydowałęm kupić u nich razem z łopatkami itp. Gdyby mnie poinformowali że nie mają zamówiłbym w perfecthobby łopaty a kołpaka bym szukał. A tak czeka mnie dodatkowa wysyłka.

Poprzedni zakup w modele.sklep był w miare ok , też im zabrakło czegoś ale mało istotnego.

Tym razem nie zawiedli.

PS. Może ktoś zna miejsce gdzie kupie oryginalny kołpak do śmigła składanego do EG Pro bo szukam i nigdzie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

z modele.sklep to norma. dosc czesto tam zagladam i prawie zawsze tak mam, ze przez telefon maja wszystko a jak przyjade to juz sie sprzedalo. :evil: niestety to jedyny sklep w okolicy tak wyposazony, niestety to wyposazenie w wiekszosci jest wirtualne. moze ktos znajdze na nich sposob i postawi ich pod sciana zeby wiecej nie sciemniali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz Waylander, Ty nie miałeś problemu, a u mnie raz było ok a z drugim zamowienie porazka. Ze zwrotem kasy tez udziwnienie bo miala byc rano , nie bylo , zadzwonilem i po 3 telefonie wreszcie powiedzieli ze wyslali godzine temu , zdziwilem sie wiec ze kasy nie ma na koncie bo bank ten sam. Znowu telefon. I tu że niby wyslali ale nie z mbanku tylko z multi. A 10 minut po telefonie kasa wplynela ale nie z multi ale z mbanku. Czyli dopiero telefon poskutkował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to posłuchajcie co ja miałem z nimi.

2 września zamówiłem trochę części do mojego EG PRO, też kołpak;) he he he silnik, kable kilka kpl. łopat składanych i jakieś duperele. Następnego dnia telefon od nich, że nie ma łopat i kołpaka i że będą w przyszłym tygodniu, mówię OK poczekam - bo na tym mi głównie zależało. Mija tydzień, dwa, trzy i nic, napisałem do nich, zadzwoniłem, po kolejnej wymianie uprzejmości dostałem maila o zmianie statusu mojego zamówienia na ...............Nowy status: Oczekujące na dostawę !!!!!!!!!!!!!!!!!! ciekawe jaki był status przez 3 tygodnie ????

Po kolejnej rozmowie tel uzgodniłem że rezygnuje z brakujących elementów ( ponoć miało brakować tylko śmigieł) i proszę o szybka wysyłkę - i ........ paczkę wysłali 3 dni później. Złożone zamówienie 2 września - paczkę dostałem 30 września.

Oczywiście nie dostałem kołpaka do EG PRO oraz łopat:( porażka - a miało nie być tylko łopat:(

Całe szczęście że wybrałem przesyłke za pobraniem

krzysiek_k1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W modele.sklep.pl zamawiam czesci do swojego smiglowca - jak dla mnie obsluga wzorowa. Raz sie zdarzylo ze brakowalo na magazynie jednej czesci posrod licznych zamowionych, ktos ze sklepu zadzwonil i grzecznie zapytal co zrobic, powiedzialem ze to nie jest pilne i cale zamowienie moze poczekac. Po tygodniu otrzymalem calosc wraz z brakujacym elementem. Na jakichs 6 zamowien ani razu nie bylo problemow, fakt ze stan na stronie w tym jednym wypadku nie odpowiadal stanowi rzeczywistemu, ale wysylka blyskawiczna za kazdym razem.

Osobiscie bardzo ten sklep lubie :)

 

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ostatnie paczki dochodziły w terminie, co ciekawe, dostawałem SMS że w tym dniu do godziny 13 kurier dostarczy paczkę.Ostatnie zamówienie miało 2 dni poślizgu ale doszło wszystko co zamówiłem.Płacę jak zawsze za pobraniem w myśl zasady :nie ma paczki, nie ma kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ciekawe są te wypowiedzi Kolegów na temat obsługi i wysyłki paczek... Oczywiscie mieszkam we Wrocławiu i mam ten sklep (i inne) na wyciągniecie reki. Znam też ludzi którzy tam pracują, chłopaki naprawdę uwijają sie w swoich obowiązkach (słychac czasem w tym i innych tematach o NIEKOMPETENCJI sprzedających -to są modelarze a nie piekarze!) Piszecie,ze tego nie ma i tamtego... nie ma- bo mają obrót, cała Polska (napewno wiekszość) modelarskiej braci robi tu zakupy i CHWALą SOBIE ten sklep i obsługe. Niektórzy muszą zrozumieć,że nie jest to sklepik spożywczy za rogiem gdzie bułeczki są codziennie, czasem popyt (tu raczej pasuje ZAWSZE) przewyższa wielkosc dostawy i wtedy niezadowoleni piszą:"problem... itd" Są takie dni, że równiez mam potrzebę zakupu tego czy owego, przychodze do sklepu i słyszę nie ma. Powinienem także opisac na forum swój żal izłość. Nie- zamawiam gdzie indziej, lub czekam, ceny są tu jednak konkurencyjne... Rozpisałem sie, zaraz ktoś zarzuci mi tendencyjnośc, patryiotyzm lokalny, albo jeszcze nie wiadomo co, chodzi o to ,że im wiecej klientów, tym wiecej też niezadowolonych (i to z zupełnie róznych powodów). Tak jest i tak bedzie - wiem coś o tym, sam pracuję - w usługach i mnie również to dotyka. Koledzy - TROCHę ZROZUMIENIA SPRAWY. Dziekuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest jedna twarda zasada, firme w ktorej pracuje rowniez problem istnial do czasu automatyzacji systemu. "Nie sprzedawaj czegos czego nie masz na stanie". Po pewnych zabiegach... jak reka odjal, baza na bierzaco aktualizuje sie ze stanem magazynowym oraz stanem wszystkich naszych dostawcow. Modele.sklep rowniez powinni pomyslec nad takim systemem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest jedna twarda zasada, firme w ktorej pracuje rowniez problem istnial do czasu automatyzacji systemu. "Nie sprzedawaj czegos czego nie masz na stanie". Po pewnych zabiegach... jak reka odjal, baza na bierzaco aktualizuje sie ze stanem magazynowym oraz stanem wszystkich naszych dostawcow. Modele.sklep rowniez powinni pomyslec nad takim systemem :)

 

Tutaj nie chodzi o to że czegoś nie mają, ale o to że na stanie sklepu jest dostępne, człowiek płaci przelewem a paczka nie wychodzi bo są braki na magazynie.

Ja z tym sklepem nie miałem problemów ale już nie zapłacę z góry.

 

Nie sprzedawaj czegos czego nie masz na stanie

 

Zgadzam się w 100 %

 

baza na bierzaco aktualizuje sie ze stanem magazynowym oraz stanem wszystkich naszych dostawcow

 

Myślę że jest to jedyne rozwiązanie problemu i o tym powinni pomyśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dj., sory ale jak dla mnie piszesz dziwnie albo nie doczytałeś tego co napisałem.

Ja przed zamowieniem kilka minut DZWONIŁEM i pytałem czy bedzie wszystko czego potrzebuje. Usłyszałem że mają , zamawiać i odkładają dla mnie towar.

Po zamowieniu i wplaceniu kasy sie okazuje że nie ma EG. Ok, trudno , poprosze o reszte rzeczy. Nastepnego dnia telefon że niema kolejnych mimo że miały być już odłożone i czekać na mnie. I się okazało że z całego nie małego zamówienia mają tylko drut i balse.

Jak to skomentujesz? Bo gdybym zamawial w ciemno to sie zgodze ale ja dokladnie o wszystko wypytalem wlasciciela sklepu. 3 krotnie. I poki nie wplacilem kasy bylo wszystko a jak tylko kase dostali to sie zaczely problemy mimo ze zamowienie i przelew zrobilem w ciagu 2 minut, bank ten sam i kasa byla u nich od razu.

To chyba znacząca różnica kiedy się tak załatwia sprawe na zasadzie " jak już wpłaci to większa szansa że poczeka az towar bedziemy mieli" i oni jak widać tak postepuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem ten temat jakiś czas temu żeby wymieniać się opiniami na temat tego sklepu oraz po to żeby było wiadomo jak załatwiać w nim zakupy.Część klientów jest zadowolona a część nie.O ile paczka za pobraniem może poczekać na wysłanie ( ze względu na kompletowanie zamówienia) to paczka zapłacona przelewem winna być wysłana w całości odrazu po zapłaceniu.Jeżeli nie ma danego asortymentu to sklep powinien sam poinformować o jego braku i zaproponować zwrot części wpłaconej kwoty lub ustalenie warunków dosłania pozostałych elementów.Mnie akurat nie interesuje czy jest tam zatrudniona jedna osoba czy tysiąc. Jeżeli ktoś zapewnia mnie że ma towar na magazynie to biorę to za pewnik.Kupuję przez internet towary w różnych sklepach ( nie tylko modelarskich) gdzie w asortymencie jest kilka, kilkanaście a czasem kilkadziesiąt tysięcy pozycji.I tam sie da zapanować nad wszystkim.W sklepach tych pracownicy mogą wysłać mail z informacją że danego towaru nie ma i propozycją wymiany na inny artykuł lub zwrotu części wpłaconej kwoty.Tego w modele.sklep niestety nie ma, a szkoda.Któryś z kolegów wspomniał to co ja teraz powtórzę, jeżeli mają za mało pracowników to niech zatrudnią jeszcze kilku dodatkowych.My jako klienci mamy być zadowoleni a nie dowiadywać sie co sie stało z naszym zamówieniem albo z naszą kasą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dj. trudno nazwać modelarzem kogoś kto poleca zwykły CA do modelu styropianowego. Zaznaczam, że chodziło o zwykłe styro i zwykły CA. Trudno usprawiedliwić sprzedawcę, który nie odbiera reklamowanego towaru twierdząc, iż nie doszedł podczas gdy na przesyłce widnieje info" ...adresat nie przyjął przesyłki" Trudno wierzyć sprzedawcy, który twierdzi, iż paczkę już wysłał ale nie chce przesłać ksero nadania paczki... Przykładów można by mnożyć ale.....jest i poprawa jak pisałem. Zawsze przelewam kasę na konto dokonujac zakupu - w obu ostatnich transakcjach czekałem góra dwa, trzy dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, wsadziłem kij w mrowisko... Ilu klientów - tyle opinii, a zadowolenie jak zwykle 50/50%. Chciało by się powiedziec - c'est la vie( kurcze ,czy napewno tak to sie pisze...).

Zostawiam ten temat wode, juz nic wiecej nie napisze, bo to nic nie zmieni.

 

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiam ten temat wode, juz nic wiecej nie napisze, bo to nic nie zmieni.

 

Dj. - chyba mój wpis jest przykładem na to, że w profesjonalności obsługi klienta jednak coś sie zmienia w tym sklepie. Oczywiście na lepsze - przynajmniej w moich ostatnich doświadczeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W moim wypadku rowniez zachowali sie tak jakby sobie tego slawekmod zyczyl. Nie bylo jednego zamowionego elementu wiec zadzwonili z pytaniem czy wyslac co jest i zwrocic roznice na konto czy poczekac tydzien na dostawe, to nie ja sie dopytywalem, to pracownicy sklepu zadzwonili..

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.