Skocz do zawartości

http://www.modele.sklep.pl/


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 420
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witam, no i następne moje doświadczenie z modele.sklep, pozytywne :wink:

8 października o 22.30 zamówiłem trochę drobiazgów, czytając ten temat oczywiście za pobraniem, o 23.00 dostałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia (automat) następnego dnia o 11.30 mail, towar został wysłany. Dzisiaj o 12.00 dzwoni do mnie kurier, pytając czy będę w domu bo ma dla mnie paczkę, niestety byłem poza domem, poinformował mnie więc, że paczka do odebrania w siedzibie GLS od godziny 14.00, gdzie się udałem. Wszystko OK, dostałem to co zamówiłem.

Dziwna sprawa, bo o ile się orientuję to wysyłka za pobraniem zawsze kosztuje więcej w związku z kosztami poboru pieniędzy, a na stronie znalazłem takie informacje:

wysyłka kurierem z przedpłatą na konto 15,00zł

Wysyłka kurierem za pobraniem 15,00zł

czyli nawet nic nie straciłem płacąc przy odbiorze :D

Muszę powiedzieć, że osobiście jestem zadowolony z tego sklepu, ale jak to mówią "lepiej dmuchać na zimne" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety moje doświadczenia z tym sklepem też nie są najlepsze.

3 razy robiłem u nich zamówienie. Pierwszy raz zamiast wtyczek i gniazd do serw dostałem zarobione kabelki 15 cm, (obsługa odpisała , że pomyłka i przeprasza i że mogę odesłać). W ostatnie zamówieniu kupiłem rurkę węglową 10/8 1m i rurkę węglowa 8/7 1m. Dostałem 10/9 i 7/6. Na maile zero odpowiedzi. Rozumiem, że można nie mieć jakiegoś towaru (dzwonią przed wysyłką ze nie mają), nie rozumiem, że nie widać tego na stronie w chwili zamawiania, tym bardziej nie rozumiem , że wysyłają towar niezgodny ze specyfikacją ze strony. Ostatni raz tam kupowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z tym sklepem nie miałem nigdy żadnego problemu,towar zamawiany zawsze dostawałem w następnym dniu.

Zamówienie zawsze składam telefonicznie nie na sklep,tylko magazyn,bardzo miła obsługa pana który przyjmuje zamówienie.

Wczoraj o godzinie 11 zamówiłem kilka drobiazgów,pompkę do benzyny,kołpak,serwo gigant HS-755MG i dwa serwa HS-645MG.

Po kilku minutach miałem telefon:bardzo przepraszam nie mamy tych serw HS-645MG czy mogą być inne?

Magazynier zaproponował mi serwa HS-625MG,zgodziłem się na te serwa,gdy nie musiałem mieć mocniejszych.

Paczkę dostałem dzisiaj o godz 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Piszę tak aby podzielić się z wami ciekawostką. Dziś rano tj. ok 10.00 zrobiłem zamówienie w w/w sklepie i na 27 szt. w koszyku tylko jednej nie było na stanie. A o godz. 14.30 dostałem meila ze towar zastał wysłany. Ciekawi mnie ile czasu do mnie pójdzie paczka ? :wink:

ale ogólnie szybko się z tym zakładając ze mają nową numeracje zamówien czyli od 1

w tym roku to wychodzi ze na dzień robią 450 zamówień. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsługa miła i ja przyznam, jak coś idzie nie tak zawsze mają wytłumaczenie. Ale kurier od nich szedł mi ponad tydzień. Wiec wysyłkami kiepsko, a na wysłanie paczki czekałem niecały miesiąc (mieli niby bałagan ale no miesiąc czekałem na wysłanie rurki węglowej i deseczki balsy). Najgorzej że wysyłają siódemką, jakiś taki nie za ciekawy jest ten kurier :evil: Dwa razy miałem z nimi styczność i dwa razy mnie zawiedli. Jeden raz to właśnie jechali tydzień :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubart a kiedy to zamawiałeś bo jakiś miesiąc lub dwa temu mieli przenoszenie sklepu w inne miejsce może to było przyczyną tak długiego czasu oczekiwania na paczkę.

Nie tylko ja zauważyłem poprawę w funkcjonowaniu sklepu. Ostatnio jedynie miałem przykre zdażenie, gdyż zrobiłem zamówienie i jednym z zamawianych towarów były 4 arkusze sklejki. Jak się okazało przy rozpakowaniu paczki w domu miałem tylko jedną a zapłaciłem za 4. Ale oczywiście zadzwoniłem do nich i Pan z obsługi bardzo serdecznie mnie przeprosił za pomyłkę i dosłał jeszcze 3 arkusze sklejki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich 3 letnich doświdczeń z tym sklepem:

- zdarza się i to nie rzadko, że nie ma towaru, który jest na ich stronie internetowej,

- już nigdy nie kupuję razem akumulatorów i innych ciężkich rzeczy razem z modelami - niestety zawsze pakowali wszystkie zakupione akcesoria do pudełka z modelem i często kończyło się uszkodzeniem modelu, na szczęście drobnym,

- nie kupuję u nich modeli EPP, styro, które mają płaskie foliowe opakowanie - raz kupiłem i niestety przyechał lekko wygięty ponieważ był zapakowany w płaski karton,

- czasami podają błędną wagę modelu na stronie, czyli waga do lotu jest tak naprawdę wagą elementów do złożenia, wymieniłem parę maili w tej sprawie (dot. modelu EPP) niestety chyba nic się nie zmieniło w tej sprawie,

- zdarzają się też inne drobne błędy w opisach produktów ale raczej są korygowane po zwróceniu uwagi,

- często mają przyzwoite ceny i wprowadzają sporo nowych artykułów,

- nie miałem problemu z zamianą nieużywanego akumulatora z mniejszej na większą pojemność,

- nie miałem problemów z terminami dostaw przesyłek,

- będę dalej korzystał z tego sklepu w pewnym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja czekam na łoże silnika dobre 5 miesięcy dzwoniłem to sprzedawca poinformował, że to Amerykanskie łoże i prawdopodobnie ich nie będzie jednak na stronie sklepu były.Kolejna akcja z nimi to wyłącznik zamówiłem wysokoprądowy dostałem zwykły szok po prostu szok mieli się też odezac w sprawie zwrotu różnicy za wyłącznik i lipa.Interesy z nimi sa do :ass:

 

ODRADZAM KUPOWANIE W TYM SKLEPIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wyłącznie doświadczenia z realu z tym sklepem. Podoba mi się, że z chłopakami można porozmawiać, doradzą, pokażą. Chyba jednak oferta (ilość rzeczy dostępnych na stocku, w sklepie czy w magazynie) wygląda nieźle w porównaniu do innych sklepów. Mam wrażenie, że się rozwija - widać nowe rzeczy coraz więcej dostępnych zestawów i akcesoriów. Jak biznes idzie dobrze, może nie da się każdego klienta dopieścić... (może nie trzeba :? )

 

Ludzie, ale jednak proszę o odrobinę zrozumienia i normalności. Wystarczy zadzwonić, dowiedzieć się czy jest coś na czym nam akurat zależy. Kiedy ja dzwoniłem, po drugiej stronie zawsze spotykałem normalną, profesjonalną obsługę.

 

Mogę chyba powiedzieć, że obserwuję rozwój tego sklepu i jeżeli jest to jakąkolwiek miarą rozwoju modelarstwa w naszym kraju, to stwierdzam, że nasze piękne hobby rozkwita :)

 

Pozdrowienia dla kupujących i sprzedających (może trochę na kredyt). :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja praktycznie robię zakupy tylko tam i nigdy nie miałem problemu.Przykładem może być moje ostatnie zamówienie, omyłkowo zaznaczłem dwie sztuki towaru i zorientowałem się już po wysłaniu przelewu. Zadzwonłem do sklepu i bez problemu skorygowano moje zamówienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, ale jednak proszę o odrobinę zrozumienia i normalności. Wystarczy zadzwonić, dowiedzieć się czy jest coś na czym nam akurat zależy.

 

No kolega optymista.

Ja dzwoniłem , pytałem , oczywiście mają, złożyłem zamówienie po minucie, wysłałęm przelew. A za 2 dni telefon że nie ma połowy rzeczy. Na moje pytanie że gdzie są skoro były na stanie i były już dla mnie zarezerwowane cisza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodzwoniłes sie ? :shock:

 

To i tak dobrze mnie poinformowano, że towar który zamówiłem prawdopodbnie bedzie juz niedostepny z fachowym doradztwem to sie nie zgodze mi oferowano łoże do Saito 180 ze 120tki, że niby pasuje a dobrze wiem, że róznica ponad 3mm :lol2:

 

dobre 4 jak nie 5 miesiecy temu wiedzieli, że tego łoża nie bedzie a tu prosze dalej widnieje w ofercie fakt, że pisze brak towaru jednak kiedy zamawiałem było dostepne to co sie stało z moim łożem zjedzono je ? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=4308

 

Ludzie, ale jednak proszę o odrobinę zrozumienia i normalności. Wystarczy zadzwonić, dowiedzieć się czy jest coś na czym nam akurat zależy.

 

OD tego jest opcja na stronie dostepny lub brak towaru przeciez po to jest sklep internetowy żeby nie siedziec na telefonie godzinami chodzic po stronie i pytac o każdy produkt tylko szybko i sprawnie zamówic towar., Jeżeli ktoś nie aktualizuje strony to sorry, ale nie ma sie co dziwic klientowi, że domaga sie o swoje widze dostepny na sklepie zamawiam proste :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek nie każdy ma sklep internetowy połączony z bazą danych, czyli online ! wiec, aby kontrolować stany na www trzeba je ręcznie przepisywać a do tego potrzeba jest odrębna osoba. Zauważ ile oni maja pozycji i jakie to są maleństwa można się pomylić i wydać inny towar to jest czynnik ludzki, którego nie da się wyeliminować a nie da się robić inwentury do tydzień! Wiem, bo sam jestem informatykiem w hurtowni, która ma ponad 12tys asortymentu i zamawiarki on-line i off-line tak, więc wiem jak to działa :) jedyna rada jest taka jak się spazyłes to nie rób tam zakupów. Jak tam ostatnio robiłem i nie miałem problemów, o czym tu pisałem. Być może, jaki klient takie zakupy 8) .

 

 

No to tyle na ten temat.

 

PS ostatnio robiłem zakupy w Nastik i co dzwoniłem go właściciela potwierdził, że wszystko dla mnie ma pojechałem i zonk nie było na stanie 2-3 pozycji a w kompie były. Po prostu zadrza się i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos narobi bałaganu to w tym własnym bałaganie sie potraci. Niestety dla mnie klienta kupującego w internecie liczy sie informacja na stronie nie wejdę im do sklepu przez internet.Czy to tak ciężko po każdym zamówieniu wejsc do panelu administracyjnego i kontrolować stan widzę, że konczy mi sie dany towar to zamawiam a jeżeli nie daje rady tego kontolować to nie sprzedaję wysyłkowo i nie psuje sobie opinii. Potrafie zrozumić bład jak np to, że spakowano inny wyłącznik trudno, ale ja czekam na wyjaśnienie grubo ponad 4 miesiące firma miała dzwonic zwrócić pieniądze za wyłacznik i wyjasnic sprawe z tajemniczym wirtualnym łożem co to tylko jest na stronie.Nie jestem pierwszym poszkodowanym i wyglada na to, że sporo towaru na stronie to tylko chwyt a połowy na sklepie nie ma dodatkowo dodzwonic się do nich to jak trafic 5 w totka.Nie piszę tego żeby zrobić nazłość włascicielowi, ale wiem jak jest gdy czekasz na cos czego potrzebujesz i lepiej unikać takich sytuacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.