Skocz do zawartości

Graupner Mx-12 , Graupner Mx-16s czy Sanwa VG-6000?


robloz

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem aparaturę sanwe VG6000. Starczyła mi opna na całe 3 sezony latania bo później to już zaczęło brakować mikserów i programu heli. Obecnie mam MX16s i jestem z niej bardzo zadowolony bo jest bardziej rozbudowana od VG6000. Jak masz kase to bierz MX 16 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od niedawna MX-16s - łamałem się długo, bo kosztuje sporo a jestem początkujący. Po kilku dniach użytkowania i kilku lotach jestem b. zadowolony. Póki co jestem zbyt "zielony" żeby wykorzystać wszystkie funkcje ale umiem już skonfigurować model, korzystam z dual rate, zrobiłem sobie jeden free mixer - coś tam już wiem ;-). Jakościowo sprzęt jest extra.

Wydałem trochę kasy na "byle co" (np na Sky Lady :D) więc wolałem nie popełniać kolejny raz błędu i włożyłem kasę w "coś lepszego".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie co do tej MX-12 a dokładnie co do jej trymerów. Zawsze irytowało mnie przypadkowe przesyniecią trymerów na lotnisku :D przyglądając się właśnie mx - 12 widze, że ma ona trymery na normalnych suwakach, jak one działają , czy można je jakoś blokować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze niedawno byłem w podobnej sytuacji. Nie wiedzialem , na którą aparaturę mam sie zdecydować. Brałem pod uwagę MX-12 lub Optic 6. Ostatecznie wybrałem Eclipse 7 i jestem bardzo zadowolony.

 

Cenowo jest pomiędzy mx-12 a mx-16, no i ma 7 kanałów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem eclipsa i denerwowało mnie to że aparatura ma sztywno przypisane przełączniki i kanały, dodatkowo w trybie glider silnik jest tylko on - off. Teraz mam mx16s i to jest to czego mi trzeba było. Pełna dowolność, synteza oraz wygodne menu.