Skocz do zawartości

sopwith triplane czyli i śmiesznie i strasznie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

do oblotu kąty będą takie jak wynikają z rysunków Marka, dolne skrzydło wkleję na porządnie a środek i górę tak żeby nie odpadło, a jak wszystko pójdzie zgodnie z planem do doleje kleju.  :)

Opublikowano

Pytałem jak utrzymasz kąty przy montażu i demontażu skrzydeł do transportu.

W dwupłacie na słupkach można wykonać odpowiednie podparcia a całośc skręcać tj. górne skrzydło od góry a dolne od dołu. Przy trzecim płacie pojawia się konieczność przenikania srodkowego płata słupkiem i nie ma jak go zaklinować.

 

ms

Opublikowano

a to źle zrozumiałem i już odpowiadam, nie przewiduję demontażu skrzydeł, jakoś trzeba będzie go upychać do transportu  :D , poza tym nie wiadomo, czy po pierwszych zawodach bedzie jeszcze co wozić  :D

 

 

do końca roboty jeszcze trochę zostało ale już teraz chciałem wyrazic swoje uznanie dla wszystkich budujących modele z EPP , zwłaszcza tych którzy makietyzuja swoje modele, bo wszystko niby takie proste,nożyk żelazko, papier scierny, ale tylko do momentu jak zacznie się samemu kleić, i okaże się że ten materiał wymaga jednak pewnej wprawy w obróce. Jeszcze raz WIELKI SZACUNEK dla epp- piarzy.  I prosze o wybaczenie bo mój raczej taki ładny chyba nie bedzie.

 

A górne skrzydełka troche mi się w banana zrobiły  :( no cóż bedę musiał z tym żyć.

Opublikowano

Będzie będzie, tych większych modeli tak się nie kasuje jak tych starszego typu, ja demontuję u siebie tylko podwozie i wszystko się ładnie mieści w aucie, a po drodze jeszcze się samo układa :)

 

ps: odpowiadam na pytanie Jacka: mój fokker do lotu waży 715 g, ale zamierzam go odchudzić.

      Latałem już wcześniej z osią kół zrobioną z pręta węglowego śr. 3 mm i nic nie pękało, nawet przy dzwonie.

Opublikowano

Michał - jadąc w zeszłym roku w 4 osoby do Płocka i Warszawy z namiotem, śpiworami, karimatami i wyposażeniem startowym dla 4 zawodników udało sie zapakować do osobowego kombi 14 samolotów ESA w tym 2 wwI 1m i 2 wwI 0,8m jako rezerwowe oraz jednego dwusilnikowca wwII :P To był chyba rekord pakowania który bez demontażu skrzydeł nie byłby możliwy.

 

ms

Opublikowano

dotarł Clerget 9B, wraz z kompletem smigieł  :)  chińscy kooperanci nie zawiedli, zobaczymy co potrafi DT700 i śmigiełko 11/4,7 

 

tylko nie wiem czemu zamówiłem prawe  :blink:  :angry: 

Opublikowano

Gdybyś bł chętny Arku - mam do sprzedania 5 sztuk takich GWS-ów, bo o takie Ci chodzi?

 

Gdyby coś wal na priv... A DT700 powinien się spisać.

Opublikowano

dziś rano mogłem trochę posmrodzić w garażu, (maluje bazami samochodowymi) bez bajerów, ale starałem się oddać kolorystykę z epoki. pozostało już tylko dokończyć oznakowanie i poskładać wszystko ostatecznie do kupy, bo na razie wszystko złożone jest bez kleju. Przy sprzyjających okolicznościach jest szansa na oblot w sobotę lub niedzielę.

 

20150204_085803.jpg

 

20150204_085824.jpg

 

a tu dumny Bob siedzi za sterami swojego rumaka

 

20150204_085942.jpg

Opublikowano

Fajniutki. Pamiętaj, że nawet białe musi być malowane na biało. Taki mamy klimat :)

 

Ciekaw jestem wrażeń z latania tym cudem.

Opublikowano

Bob pochodzi od Marka Na polskim niebie jest super lekki, bo do wydmuszka z dwóch połówek, skala jak najbardziej bedzie pasować, polecam Ci tez kółka od Marka są naprawde super, żeby miały jeszcze 85 mm a nie 80 to byłby ideał

Opublikowano

Właśnie zaglądnąłem na stronę Marka i widzę że kółka ma 80 mm więc w sam raz dla mnie :) ... dzięki Arku za odpowiedź i podpowiedź ;) 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.