Mark3 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 W sprawie ceny proszę do źródła. Marka z "Na polskim niebie". http://pfmrc.eu/inde...marek-rokowski/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 Czy można zrobić "mieszany"? Do krawędzi natarcia depron 3mm, a przód EPP 5mm? Można wówczas naturalnie wzmocnić natarcie płaskownikiem węglowym 3mm i do tego dokleić niezniszczalny dziób. Wszyscy początkujący u nas tak latali i było bez strat. Mam tak i ja i sobie chwalę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 zrobic mozna -ale robi sie problem z arkuszami :/ generalnie: wersja 6mm - to bedzie wersja parkflyerowa a wersja 3mm - halówka w obu poprawionych wersjach na nosku wzmocnienia/nakładki/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 To może zaoferuj same "przody" z EPP od wersji ogrodowej? Zawsze to będzie lepiej wyglądać, niż malowane na czerwono ręcznie. Pogrubiony nawet do 9mm przód z depronu łamie się okrutnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Dzisiaj wreszcie odbył się oblot zlina w wersji EPP. Model dostał kilka poprawek w konstrukcji i wygląda na to, że sprawdzi się jako halówka. Fotki wrzucę trochę później. Do testów umówiłem się z Markiem, że zbuduję model w wersji niemalowanej na wypadek gdyby się okazało, że coś trzeba odciąć lub dokleić. Na szczęście nie było takiej potrzeby. Waga do lotu wyszła około 148 g. Wyposażenie: silnik: C2403-2100 regulator: RAY R-12 B 2 x serwo 3,7 grama 1 x serwo 9 gramów śmigło GWS 8/4,3 Sama pianka ważyła 41 gramów, brakuje jeszcze podwozia więc kilka gramów dojdzie ale bez dramatu. Kopniak na tym silniku jest niezły, niestety dzisiaj na hali byłem sam więc nie było komy filmować. Teraz zostało już tylko wydrukowanie zlina w kolorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 obiecane fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 a tak będzie wyglądał prototyp nr 3 w malowaniu zaproponowanym przez Michała: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 a tak będzie wyglądał prototyp nr 3 w malowaniu zaproponowanym przez Michała: Marku depron czy epp?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Ja zamówiłem drukowany na EPP ale myślę, że i na depronie nie będzie problemu. W tej wersji EPP 5 mm wagowo wyszło mi około 41 g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 będą wersje: depron 3mm epp 5mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 a tak będzie wyglądał prototyp nr 3 WOW, to teraz prototypy mają numerki??? Ciekawe jaki będzie miał mój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 chacha - patrzac na kolejnosc - t onumer bediesz mil nawet WYDRUKOWANY na modelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Zlinowego szaleństwa ciąg dalszy -na specjalne zyczenie mojego serdecznego kumpla: Erectus znowu ożył! chacha 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 jakaz szkoda ze ten watek nie pojawil sie tak z 6 miesiecy temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Marek, możesz wrzucić schemat modelu (widok z góry i z boku), aby można było rozplanować wzmocnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Po krótkiej przerwie pora na małą relację z budowy zlina w wersji zegarkowej. Model jest po drobnych korektach, poszerzona została pozioma część kadłuba w miejscu przejścia w statecznik poziomy. Ster kierunku dostał dodatkowo kilka cm kwadratowych powierzchni. Całość wydrukowana jest na EPP grubości 5 mm. Wybrałem ten materiał ze względu na niską wagę i odporność na nie przewidziany kontakt z matką ziemią. Nauczony doświadczeniem (w przypadku odcięcia silnika) upadek na ogon w zawisie nie boli w ogóle w odróżnieniu od depronu. Kilka szklanych elementów potrzebnych do budowy uzyskałem dzięki pokrojeniu frezowanej płytki co pokazuje jedno ze zdjęć. Skrzydłowe zbiorniki paliwa przerobiłem na kołpaki podwozia głównego. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ted850 Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Ja teź skończyłem "Erektusa" ;-) Odbył się też oblot i jestem zadowolony ze mój pierwszy lot na chali zakończył się sukcesem. Nie wklejam swoich fotek z budowy bo noema sensu się dublować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 A jakiś filmik z lotu tego Zlinka gdzieś krąży ?? Może ktoś się pochwali jak to lata... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 film zamieszczę jako ostatni element relacji z budowy modelu. Na razie będą same zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Właśnie dostałem wycinankę swojego. Wyciąłem. Lotki zrobiłem nacinane. Polecam. Bardzo ładnie pracują, nie ma dodatkowych elementów. Mam uwagi do malowania. 1. Na lewej stronie odpuściłbym obrysy. Moja strona lewa i prawa była przesunięta o około 3-5mm i wygląda to gorzej. Podobnie powiększyłbym zapasy koloru. Kółka mam czarno czerwone. 2. Fajnie by było jakby obie strony były w kolorze bazowym (tak jak lewa) wtedy można coś dorobić z resztek. 3. W mojej wersji nie ma już hamulców i dorobione będą białe, lub będę musiał pomalować. (patrz 2) 4. Podejrzewam, że część dziobowa będzie kiepsko się trzymać. Jak wkleję węgiel jako całość, to wyjdzie w łuku a nie na ostro. Detal, ale raczej do poprawy. Pytania do osób które już popełniły Zlina. Wcześniej w EPP oklejałem węglem elementy dookoła, widzę, że dajecie tylko na natarcie. Czy całość nie robi się zbyt wiotka? Planowałem dać: - na natarcie, - przed lotką, - na lotce - przy orczyku i na spływie - obustronnie na kadłubie, od skrzydeł (1/2 skrzydła) do ogona - na natarciu SW Troszkę pancerne... Wychodzi około 8 profili węglowych, dodatkowe 25g... Czekam na węgle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi