Skocz do zawartości

Pomoc przy zamówieniu z HobbyKing


toretto1995

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli ktoś się boi zakupów w HK, nie ma na ten temat wiedzy lub po prostu czasu to służę swoją pomocą. 

Wystarczy podać przedmioty które Cię interesują i zamawiam. Jedyną formą zapłaty za tą pomoc są jakieś tam groszowe punkty które HK daje za zamówienie. 

 

Wpadłem na taki pomysł ponieważ widzę że wiele osób ma z takimi zakupami problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szpieg, chyba każdy zamawiający z HK ma zniżki..normalna rzecz ... Mam Platinum Mamber i wyższego nie da się mieć. Nie chodzi mi tutaj o jakiś zarobek tylko o pomoc forumowiczom.  Co do gwarancji to ona jest i mało tego powiem że nie ma z nią żadnego problemu.

 

Pisząc takie słowa obrażasz mnie i w ogóle czytając Twoje wpisy odnoszę wrażenie że uważasz się za kogoś z super doświadczeniem w zakupach i chcesz tylko zarobić. 

 

Mam za sobą ponad 50 zamówień tak więc nie wiem co Twój wpis ma znaczyć : "Witam ja to zrobię taniej niż torrerto gdyż mam zniżki 
Pisać do mnien "

 

Jeśli uważasz że załatwisz to lepiej to nie ma problemu, przekazuję pałeczkę Tobie. 

 

 

Wracając do gwarancji, HobbyKing zawsze zwraca kasę lub punkty za zepsuty przedmiot. Podam przykład opisywany już na innym forum. W ostatnim zamówieniu grupowym zamówiłem sobie silnik ale HK coś poknocił i nie było go paczce. Kasę w punktach zwrócili mi na moje "słowo". Nie wymagali żadnego potwierdzenia, więc szpieg, zanim zaczniesz pieprzyć jakieś głupoty to proponuję najpierw o tym poczytać i przeboleć to na własnej skórze. Wypisując takie farmazony dochodzę do wniosku że Twoje doświadczenie w zamawianiu z HK jest równe 0.

 

Tak jak już mówiłem, jak ktoś ma problemy z zamówieniem z HK czy to z innego serwisu za granicą to proszę pisać, trochę takich zamówień zrobiłem i mogę każdego pokierować co i jak. Nie zamierzam na tym zarobić tylko pomóc. Uwierzcie mi że żadne pieniądze nie wynagrodzą osobistego podziękowania na zlocie...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi zależy na odpowiedzi o ochronie mojego zakupu jako konsumenta. Nie sztuka wrzucić do paczki dodatkowe przedmioty. Problem pojawia się jak jest problem z nimi.

Rozumiem Szpieg, Toretto, czy inny pośredniku, że jak zamówię u Ciebie przedmioty, nie ważne, czy to dwa serwa, czy coś droższego, np Taranisa, to mój zakup będzie chroniony u Ciebie i przez Ciebie.

 

Nie mniej, cała ta rozmowa zaczyna przypominać awanturę przekupek na targu rybnym :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szpieg, masz 38 lat wpisane na profilu ale nie wiem czy mogę brać to na serio bo jak czytam Twoje posty to odnoszę wrażenie że Twój wiek jest sporo niższy, nawet od mojego. Ja już powiedziałem swoje, nie obchodzi mnie to ile Ty zrobiłeś zamówień, nie obchodzi mnie to na jaką kwotę te zamówienia, za to obchodzi mnie to ilu forumowiczom pomogłeś.

 

Pierwszym  postem miałem intencje pomocy ale wywołałem tylko dziecinną wymianę przechwałek z Twojej strony. Śmieszne jest to że nie umiesz utrzymać klasy wypowiedzi tylko od razu musisz mnie obrażać i poniżać. Ja rozumiem, bardzo młody jestem, można rzec, że <cenzura - wularyzmy> obrażanie kogoś na forum to nie jest fajna sprawa. Czy ja Cię obrażam ?

 

Przechwalając się że zrobisz to lepiej musisz mieć ku temu jakieś powody. Jak już mówiłem wcześniej jeżeli uważasz że pomożesz lepiej (Chociaż mamy takie same możliwości :lol:  :lol:  ) to przekazuję pałeczkę Tobie. Chwalenie się tym że wydałeś 15tyś. w HK jest dla mnie lekko śmieszne i wywołuje napad śmiechu :D   :lol:  .

Nie lubię się chwalić, taki mam charakter ale tak z ciekawości dla Ciebie informacja ile taki "młokos" wydaje w HK.
W tych Twoich 3 screenach mieści się 25 zapłaconych zamówień, wydałeś 1751,12$  , ja Ci pokaże tylko jednego screena...

Policz sobie:

f0Xkxwj.jpg

Edytowane przez Zefirek
wuglaryzmy - nieładne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie uspokójcie temat bo oferta pomocy może być dla części użytkowników bardzo ważna.

Wtrącę swoje trzy grosze w temacie. Tak się składa że skorzystałem ze zbiorówek organizowanych przez obu adwersarzy. W obu przypadkach przysługa (za którą obu Panom jeszcze raz dziękuję) odbyła się bez zastrzeżeń. Tylko jeden drobiazg;  zamówienie zbiorowe robi się po to by obniżyć (niemałe) koszty przesyłki. W te koszty wchodzi również  przesyłka w PL.

„Szpieg” o ile to jeszcze czytasz; ja oczywiście rozumiem że nie chce Ci się biegać na pocztę, rzecz jasna nie mogę od Ciebie tego oczekiwać  ale wymóg  poniesienia kosztów wysyłki kurierem spowodował to że nie do końca wierzę w Twoje czyste intencje pomocy. Oczywiście, powtórzę, organizacyjnie bez zastrzeżeń. To oczywiście tylko takie moje subiektywne zdanie…

 

ps.  Prowadzę korespondencję z założycielem wątku na innym forum i jako osobę oferującą pomoc (sensu stricte) mogę polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian nie daj się prowokować, trzymaj fason ;) . Czasem rozwój intelektualny nie nadąża za wiekiem  :D

Opinię masz wyrobioną i potwierdzoną choćby powyżej a przecież nikt nikogo do niczego nie zmusza. Jakbyś odstawiał jakieś wałki to już by dawno było tu o tym słychać, także nie bój nic :D

Szanuję ludzi którzy chcą, w jakimś tam stopniu, pomóc innym, ale życie często pokazuje że zrobi się człowiek dobrym to jeszcze po głowie oberwie.

 

Żeby nie było, ja sobie sam zamówienia skrobię a z tym brakiem gwarancji w hk to się uśmiałem :D

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli można wtrącić swoje trzy grosze... Zamówienie grupowe ma sen w momencie, gdy wszyscy zamawiający są z jednego miejsca. Wówczas wygrywa się na kosztach transportu, które rozlicza się wspólnie. Ale nie bardzo widzę sens zamówień grupowych, gdy potem trzeba jeszcze paczkę rozparcelować po całej Polsce. OK, przy zamówieniu grupowym powyżej trzech osób można zaoszczędzić parę złotych. Tylko czy to ma sens? Ja osobiście wolę mieć własne konto na HK, od bardzo dawna mam status platinum i zamawiam kiedy chcę, co chcę, nie muszę czekać aż się zbierze jakaś grupa wsparcia. Nie tracę czasu na zebranie grupy. Potem też jest szybciej, HK europejskie ostatnio przyśpieszyło i zamawiane zabawki dochodzą nawet na trzeci dzień po złożeniu zamówienia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pierwsze zamówienie w HK zrobił mi kolega, potem założyłem swoje konto. Czasem zamawiamy coś wspólnie ze względu na podział kosztów przesyłki gdy kupujemy małą pierdółkę.

To nie jest żadna magia aby zamówić coś z HK czy innego sklepu na świecie. Trzeba zrobić sobie konto na paypalu, które się przydaje w różnych sklepach. Najtrudniej to chyba sie przełamac aby zamówić coś z zagranicy.

Ale ze swojego doświadczenia i z tego co ludzie piszą, zagraniczne sklepy, nawet tak daleko jak w Chinach mają zupełnie inne podejście do klienta niż polskie. U nas w razie uszkodzenia paczki to trzeba robić protokół przy kurierze i ogólnie są trudności jakby kupujący był oszustem i trzeba udowadniać, że tak nie jest. Na świecie wystarczy samo twoje słowo plus czasem zdjęcie. Mnie to bardzo pozytywnie zaskoczyło i doprowadziło do wniosku, że tu w naszym kraju nie jest normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś, żeby coś zamówić zza granicy, trzeba było mieć kartę kredytową VISA lub MasterCard. Visa Electron nie wystarczała. Dziś wystarczy zrobić przelew bankowy na konto PayPal i gotowe. Bezpieczniej to się już chyba nie da, przelewa się tyle pieniędzy ile trzeba i gotowe. 

Też mam dobre wspomnienia z rozstrzyganiem sporu z HobbyKing. Swego czasu zamówiłem sporo rzeczy dla siebie i dwóch kolegów. I nie wsadzili jednego silniczka. Na fakturze był, w paczce nie było. Zrobiłem zdjęcie, wysłałem do obsługi, po tygodniu silnik był u mnie, wysłany za darmo. Raz się zdarzył taki problem i został załatwiony wzorcowo. 

 

Dlatego dziwią mnie trochę inicjatywy, polegające na ściąganiu jednej paczki i rozsyłanie fantów potem po całej Polsce. Moim zdaniem to nie ma żadnego sensu. Traci się tylko czas i swoje własne zniżki (których się nie nabiera bo się nie zamawia). Nie trzeba zamawiać jakoś strasznie dużo, żeby uzyskać ten poziom Platinum. Parę modeli, kilka pierdółek i jest. Zniżki też wcale nie są jakieś porażające, tu jet taniej o dolara a tam pięć. Jak dla mnie szkoda zachodu.

 

Inna rzecz, jak się zamawia coś z globala, tu na kosztach przesyłki można sporo zaoszczędzić, tyle że czasem taka przesyłka trafia do Urzędu Celnego i przestaje być tanio. A im większa paczk, im więcej kosztowała, tym większa szansa, że dorzucą podatek VAT. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.