czester Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Witajcie ostatnio stałem się (szczęśliwym)posiadaczem tego cudu technologi ,silniczek oczywiście z drugiej reki ale nie tknięty orginalnie wszystkie podzespoły popakowane itd. po zmontowaniu wszystkiego,przepłukaniu benzynką na tip to ,nadeszła pora na rozruch po kilku obrotach śmigłem paliwo dostało się do komory ,załączenie zapłonu jeden szybki ruch silnik zastartował wszedł na większe obroty no i na tym zakończyła się jego normalna praca ,następny rozruch nastąpił dopiero po jakimś czasie za pomocą rozrusznika ,silnik nie daje się wyregulować ,na gazie max ma około 3 tys.obrotów zamknięcie obydwu iglic nic nie dawało ,po oględzinach wypolerowałem obydwie iglice i coś tam lepiej pracuje ale max obrotów nie ma a wolnych w ogóle ,po odłączeniu paliwa po chwili wchodzi na pełne obroty ale to nie rozwiązanie ,co tu począć gaźnik niby mebranowy ale ta mębrana nic nie może zrobić służy raczej jako niepotrzebna uszczelka i to kiepska pod nią nic nie ma ani zaworu,czy coś w tym stylu, nie wiem czy kupić dodatkowo nowy gaźnik czy może dopasować inny ,reszta silnika jest niezłą i nie chciał bym z niego rezygnować ,ale coś trzeba zrobić model czeka na motorek a tu takie niespodzianki ,, PS.wiem że podobno benzynka to tylko ponad 20cm ale testowałem podobne silniki i nic takiego okropnego się nie działo,pracowały super i są bardzo ekonomiczne , nie chciał bym być skazany na nitro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 To co opisujesz świadczy na moje oko o niezbyt dobrze spasowanej igle, sprawdź czy po jej pełnym wkręceniu zamyka zupełnie przepływ paliwa. Załóż wężyk paliwowy na króciec gaźnika i spróbuj zassać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Witaj posprawdzałem obie ,tragedia jakieś niedoszlifowane, ta co chodzi z przepustnicą zacinała się ,zamocowałem w wiertarce stołowej i papierkiem doszlifowałem je ,troszkę sie polepszyło ale nie wiele ,konstrukcujnie porównujac np. z evolution to gaźnik ngh totalna porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 To trzeba igiełki dopasować aby dał się motorek uregulować i tyle w temacie. Papier ścierny nie jest najlepszym rozwiązaniem (no chyba, że przyklejony do czegoś twardego) lepsze są kamienne osełki lub ewentualnie pilniki z nasypem diamentowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Popróbuje może coś wyjdzie ,najlepiej było by dopasować jakiś walbro to by na pewno chodził . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 W tym temacie niestety nie mogę pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 No cóż rozwiązania nie leżą na chodniku,tak sobie myślę jak by się dało namierzyć gaźnik od evolution 10gx ,który na pewno posiada zawór membranowy w gaźniku to już kłopot był by z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 tutaj jest film NGH 9cc z gaźnikiem od RCGF 15cc https://www.youtube.com/watch?v=xOKhpIIOlrE, chyba nie tylko Ty masz taki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 To by rozwiązało problem przerabiałem już rcgf 15 ten motorek poza strasznymi wibracjami na niskich obrotach ,był idealny mało palił ,duża moc,i żadnych problemów z rozruchem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Powalczyłem dziś troszkę ,kolega Paweł miał rację te iglice (totalna porażka)całkowita nie doróbka po lekkim doszlifowaniu częściowo dał się wyregulować sa i wolne i wysokie obroty ,z wolnymi troszkę gorzej bo strasznie pluje paliwem ,jutro jadę do kolegi modelarza co prawda mam prawie 40 kilosów do niego ale muszę spróbować,założyć od evo 10gx i zobaczymy co tym będzie ,już mnie to meczy jak nie wytrzymam to zacznę szukać potencjalnego nabywce który jest bardziej cierpliwy jak się tak przyglądam to nie mogę znaleźć odpowiedzi po co producent zrobił ten pseudo zawór membranowy na gaźniku ,tam nic niema trzy kanały ,dwa paliwowe i jeden powietrza przewiercony pod przepustnicą i całość zamknięta membraną która wszystkie kanały blokuje (separując)dziwne rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Twój silnik jest w komplecie z pompką paliwową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Tak jest komplet dokładnie ten: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__28238__NGH_GT9_9cc_Gas_Engine_With_Rcexl_CDI_Ignition.html Może ktoś z kolegów się orientuje gdzie można zakupić gaźnik od NGH 17 ten dało by się bez problemu zainstalować i na pewno by działał tak jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Z montażem gaźnika mały problem bo korpusy silników się różnią. Z gaźnika Walbro nie wystaje rurka którą włożysz w otwór trzeba ją dorobić. Nie masz przypadkiem gaźnika z najmniejszej wykaszarki ? To też zadziała. A do NGH GT17 nie wyprodukowali specjalnie tego gaźnika adopcja z innego sprzętu. Może ktoś poda typ,numer tego gaźnika i coś znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafitxt Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Tutaj jest opisana przeróbka: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1706168 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Witajcie koledzy i sprawa już jasna ,po zamontowaniu gaźnika z evo 10gx ,motorek działa idealnie bez jakiś kol wiek poprawek w ustawieniach nawet zapala bez rozrusznika , chodzi bez przelewania wkręca się na obroty bez żadnego plucia po sobie ,po oględzinach mojego znajomego okazało się że otwór w który wchodzi iglica nie jest centryczny i nie potrafi skorygować dawki ,teraz coś pomyślę o znalezieniu gaźniczka albo po prostu oddam silnik w inne (cierpliwsze)ręce .oczywiście za kwotę która mnie całkiem nie zrujnuje ,a zakupię sobie saito 4t i zapomnę na razie o małym benzyniaku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 A dziś nastał kolejny dzień zmagań ,wczoraj próby odbyły się na evo a dziś na gaźniku Dynamix WEBRA i to jest to ,teraz dopiero można powiedzieć że mieszanka jest dokładnie podawana ,próbowałem go z pompą i z ciśnieniem z wydechu chodzi bezproblemowo mimo że ma klika minut pracy za sobą to uruchamia się bez rozrusznika i cały zakres obrotów bez zastrzeżeń. ps:a wygląda to tak : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Panowie planuję zakupić ten silnik do spacewalker'a 1,6m http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__28238__NGH_GT9_9cc_Gas_Engine_With_Rcexl_CDI_Ignition.html Napisze ktoś swoje doświadczenia z tym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjacek Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Hm... Doświadczeń co prawda z tym silnikiem nie mam, ale ja bym się zastanowił. Co to za chory pomysł ze skierowaniem pokrętła iglicy w stronę śmigła? Toż to palce może urwać . Trudno też będzie przedłużyć regulację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuRC Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Jednak tego silnika nie kupuję, ale dziękuje za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Hm... Doświadczeń co prawda z tym silnikiem nie mam, ale ja bym się zastanowił. Co to za chory pomysł ze skierowaniem pokrętła iglicy w stronę śmigła? Toż to palce może urwać . Trudno też będzie przedłużyć regulację. Przecie kąt ustawienia gaźnika można regulować, a to co widać na zdjęciu jest położeniem transportowym...w ten sposób zajmuje mniej miejsca i trudniej złamać iglicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi