olo Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Szukam informacji w czym ten silnik mógł wcześniej pracować. Chcę go odpowiednio przerobić a potem jak odpali sprawdzę co jest wart. Może jak będzie OK to dorobię mu odpowiednie skrzydełka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PilotM Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Tak się mi wydaje że od kompresora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Tak się mi wydaje że od kompresora To silnik,żadna sprężarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciachoband Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Nie widziałem nigdy czegoś podobnego... Sprawdź sprężanie, strzelam, że to nikasil (jeden czy 2 pierścienie?). Oceniając po stanie zewnętrznym silnik wyeksploatowany (naprawa polegałaby na wymianie cylindra i tłoka). Dochodzą jeszcze łożyska. Dziś bawiłem się jednocylindrowym no name'em i chyba się to nie uda - jeden pierścień plus nikasil i małe sprężanie. - https://qubaengines.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Ma po dwa pierścienie i sprężanie na oko dobre Wewnątrz wygląda lepiej. Myślę też jak rozwiązać zapłon w takim modelu sinika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmichal Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Jeżeli układ zapłonowy będzie na tyle wydajny (głównie chodzi o szybkość ładowania cewki, ale nie tylko), to można pomyśleć o układzie "wasted spark". Stosowany jest dość często, także w samochodach i daje radę. Tłoki jak rozumiem poruszają się przeciwbieżnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Zapłon będzie z 2 zapłonów chińskich były sprawdzone w poprzednich moich przeróbkach silników,na wale 1 magnes i czujniki zapłonów przesunięte o 180 stopni.Szukam w necie jak to może wyglądać i wtedy szybciej to wymyślę . Cewka,akumulator to można użyć do prób na ziemi ale dalej z tym nie poleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Co to za silnik i z czego go wyciągnołeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Może z jakiejś pilarki? obiło mi się kiedyś o uszy że były dwucylindrowe http://www.drwal.net.pl/Zabytkowe_pilarki_w_rogowie,strona-2315.html https://www.facebook.com/FirmaAgart/posts/147527518756964 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmichal Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 .... Cewka,akumulator to można użyć do prób na ziemi ale dalej z tym nie poleci. Oczywiście chodziło mi tylko o sposób podpięcia dwóch świec do jednej cewki. Akumulator i ECU, znajdują się tam tylko ze względu, że taki schemat miałem pod ręką i nie chciało mi się go przerabiać Zastosowanie takiego układu pozwala zaoszczędzić na wadze na jednym module zapłonowym. Dodatkowo likwidujemy jeden aparat zapłonowy, który może zawieść, a prawdopodobnie brak iskry,na jednym cylindrze zakończy się tym samym co brak na dwóch w takim silniczku. Oczywiście pod warunkiem, odpowiedniej "wydajności" aparatu zapłonowego. btw. W chińskim zapłonie wewnątrz zapewne pracuje podobny układ jak przedstawiony na moim schemacie, bo przecież czerpie prąd z akumulatora i z czujnika czerpie tylko sygnał dla układu elektronicznego sterującego jakąś cewką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 To jest silnik od niemieckiej pilarki SOLO TWIN 610 SoloTwinTop1 by TeBeWAW, on Flickr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciachoband Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 I dzięki Tomkowi wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Zgadłem, dzięki Tomku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 TOMEK i JACEK wielkie dzięki za identyfikację teraz jak odpali to będę ciął powietrze śmigłem zamiast łańcuchem W piłach siedzą mocniejsze silniki w porównaniu z podkaszarkami i itp.silnikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Ten silnik to rocznik 65 dziadek Teraz znalazłem jego przeróbkę I maszynę którą napędzał W silniku są tylko łożyska igiełkowe jest coś na środku ale to chyba nie jest typ łożyska wzdłużnego tylko rodzaj uszczelnienia między karterami. Chociaż wygląd i materiał sugerują mi że może to jednak jest łożysko oporowe i dlatego w tej przeróbce piasta śmigła jest na cieńszym i krótszym wale żeby to pracowało w odpowiednim kierunku. Sprawdzić to nie sprawdzę bo wału nie rozbiorę. Znalazłem inne strony z tym silnikiem na których pojemność wynosi 110 ccm. Te 10 ccm różnicy wynika chyba z dodania jeszcze pojemności samej głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 W Mustangu robi wrażenie .Reanimuj,reanimuj chyba warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Dźwięk szczególnie na niskich obrotach genialny. Sam bym się pokusił o taką reanimację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motofan11 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Ale rarytasa znalazłeś Olo:) jeśli go odpalisz i pozwolisz zobaczyć to na żywo to chętnie przyjadę do Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przytek Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Fajny i super dzwiek tego silnika Znalazłem inne strony z tym silnikiem na których pojemność wynosi 110 ccm. Te 10 ccm różnicy wynika chyba z dodania jeszcze pojemności samej głowicy. Moglbys to rozwinac bo czegos tu nie rozumie tzn nie rozumie tego co napisales ze jak???? z dodania pojemnosci glowicy??????.... Pojemnosc to skok tloka razy jego powierzchnia No w moich szkolach tak uczono 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Część tulei cylindryczna + to w co wkręcasz świecę która nie jest cylindrem i ze wzoru na pojemność tego nie policzysz. Takie są moje pomysły i domysły bo jak zobaczyłem w tytułach i opisach filmu 100 ccm albo 110 ccm zmierzyłem jeszcze raz skok i średnicę i wyszło mi dalej 100 ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi