Skocz do zawartości

Przełączniki ( jakość?)


rcflyer

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem  zaskoczony  rozwojem  mojego  tematu. Ale  jak piszecie  Graupner z  dawnych  czsow  zszedl  na  psy (  jezeli  chodzi o  jakosc) System i telemetria  sa b. fajne. W  moim przypadku  szkoda  ze  doszlem  do  tego wniosku  dopiero teraz  a nie  w zeszlym roku. Posiadam  prawie  wszystko  do  Hott telemetri  i  co  teraz ?  Sprzedac  za polowe ceny  albo  przymknac  oko na  luzy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Piotr  ja  wlasnie  jestem  w  temacie  zeby  wyslac  do  Graupnera  i  prosic  o  wymiane  w  ramach  gwarancji. Przed  tygodniem  napisalem  maila  do  Graupnera  z  opisem  ze  sa duze luzy  a  w innych  nadajnikach  prawie  luzu  nie  ma. Dostalem  w odpowiedzi  formularz  do  wypelnienia  zeby  dolaczyc  do  wysylki  razem z nadajnikiem.  Ale  czy  bedzie  to  ewentualnie  potraktowane  w ramach  gwarancji ....  zobaczymy  jak  posle wszystko. W  zasadzie  oprocz  tych  luzow i  b. duze  zuzycia  pradu  przez  wyswietlacz  - dalo by sie  nadajnik zaakceptowac. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Wydaje  mi  sie  ze  teraz  b dobr jakos  maja  Weatronic i Jeti. To  jest  sprzet  innej  kategori 

 

Niestety nadajnik Weatronic mocno rozczarowuje i obawiam się, że zostanie totalnym niewypałem. JETIemu do pięt nie dorasta. Mechanika drążków fatalna, oprogramowanie nieintuicyjne, wciąż niedopracowane, a system oparty na androidzie działa wolniej, niż w smartphonie za złotówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, jeżeli uda Ci się zaprzyjaźnić z nadajnikiem to zakup sobie jeżeli możesz pakiet Lipo do nadajnika jeżeli nie masz w zestawie fabrycznym. Ja miałem 6000mAh i na tym pakiecie pożeranie prądu nie było już tak bardzo odczuwalne. Mają takie pakiety Graupnera do nadajnika w modelemax.pl tylko sprawdz który wchodzi, do MZ-24 powinien wejść 6000mAh http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=183_488&products_id=15344

 

Czarek, który dokładnie model, ten najnowszy? Tak pytam, nie miałem żadnego w ręce i zakupu również nie planuję. Na reklamach wyglądał dobrze ale w reklamy już nie wierzę...

 

Jeti wygląda ok, ale też nie miałem w ręce. Może Futaba wypuści coś analogicznego do 12FG to sobie będe na niego zbierał kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamyczek_RC

A ja latam na Hott 4-ty rok nic mi nie spadło nic się nie popsuło latałem przy -20C i w upale +40C zero problemów z softem , i całą resztą więc chyba powinienem napisać że złej baletnicy przeszkadza rąbek przy spódnicy a cienkiemu pilotowi przełączniki , soft czy układ drążków . Koledzy na brak umiejętności to nawet żyro nie pomoże więc może zamiast pisać o jakości przełączników zaczniemy od " jakości a w zasadzie bylejakości pilota ..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja latam na Hott 4-ty rok nic mi nie spadło nic się nie popsuło latałem przy -20C i w upale +40C zero problemów z softem , i całą resztą więc chyba powinienem napisać że złej baletnicy przeszkadza rąbek przy spódnicy a cienkiemu pilotowi przełączniki , soft czy układ drążków . Koledzy na brak umiejętności to nawet żyro nie pomoże więc może zamiast pisać o jakości przełączników zaczniemy od " jakości a w zasadzie bylejakości pilota ..."

Kamil  ktory  model  Hotta  masz MX czy   MZ  

Kamil  ktory  model  Hotta  masz MX czy   MZ  

Kamil sorki  nie zauwazylem  w Twoim opisie - latasz MC20 Hott

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja latam na Hott 4-ty rok nic mi nie spadło nic się nie popsuło latałem przy -20C i w upale +40C zero problemów z softem , i całą resztą więc chyba powinienem napisać że złej baletnicy przeszkadza rąbek przy spódnicy a cienkiemu pilotowi przełączniki , soft czy układ drążków . Koledzy na brak umiejętności to nawet żyro nie pomoże więc może zamiast pisać o jakości przełączników zaczniemy od " jakości a w zasadzie bylejakości pilota ..."

Kamil:

1. Tutaj nikt nie pisze o tym ze hott jest zlym systemem.

2. Co do softu to tylko ja sie tutaj wypowiedzialem i napisalem ze jest BARDZO DOBRY

3 Nie latasz na MZ wiec nie porownuj swojej MC do MZ!!! to zupelnie inne aparatury tylko naklejka firmy ta sama - Graupner.

4. Ktos pisal ze "uklad drazkow" jest zly?

 

 Latam na tej aparaturze i "daje rade" ale po 29 latach  latania rc takiego szmelcu po Graupnerze sie nie spodziewalem.

Futaba w tym czasie tylko idzie w gore (niestety z cenami rowniez ;) a Graupner od czasu przejecia firmy przez Stephena niestety jest rownia pochyla w dol.

MZetki z pewnoscia odbija sie mu czkawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nadajnik Weatronic mocno rozczarowuje i obawiam się, że zostanie totalnym niewypałem. JETIemu do pięt nie dorasta. Mechanika drążków fatalna, oprogramowanie nieintuicyjne, wciąż niedopracowane, a system oparty na androidzie działa wolniej, niż w smartphonie za złotówkę.

 

Jeti i Wea maja podobna mechanike drazkow(Bat-60 9 lozysk,sensory Hall),to co z tymi w Wea nie tak?

Oprogramowanie jest proste i do ogarniecia bez instrukcji.Czy za wolne,to zalezy jak kto sie do tego zabiera,jak widac na filmie mozna calkiem sprawnie i szybko.Piszesz ze uzytkowales 60-tke,jestes pewien ze to byl BAT-60,a moze to byl tylko sen?

 

http://www.youtube.com/watch?v=w3i3BfYWfx8

 

 

A wracajac do tych nieszczesnych przelacznikow,to w moim Mc-20 luzow nie maja,pewnie dlatego ze ich nie uzywam(prawie),to co w dragach wystarczy :P.Jak te w dragach luzow dostana to sie je wymieni i po problemie.

 

post-3460-0-77167700-1425523140_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanika w obu nadajnikach jest zupełnie różna.

 

Tu jest Weatronic:

 

DSC04702m.jpg

 

Osią obrotu jest kulka osadzona w łożu, lekko poniżej powierzchni frontowej nadajnika. Wszystkie łożyska to jest pic na wodę, ponieważ w ruchu drążka wyczuwalny jest spory opór. W pobliżu neutrum czuć do tego delikatny luz. Drążek jest bardzo krótki i podczas sterowania ma się wrażenie braku precyzji.

 

W Jeti wygląda to tak:

 

Clipboard01.jpg

 

Wariacja nt. klasycznego rozwiązania. Ramka na łożyskowanych osiach. Osie obrotu sporo poniżej powierzchni nadajnika. Do tego długi drążek - o wiele większa precyzja przy wychylaniu. Żadnych luzów, czy tarcia.
 

Widziałeś chociaż BAT-60 przez szybę, czy tylko Ci się zdawało? Teksty z reklam można włożyć między bajki. Radio "wstaje" (włączenie to mało powiedziane), ze stoperem w ręku 43sek. Zamyka się 15sek. Filmik nagrany jest chyba z komputera PC. Na wyświetlaczu nadajnika menu zmienia się sporo wolniej. Od dotknięcia ekranu, do momentu kiedy zmienia się strona mija z sekunda, a czasem dłużej. Radio już zdążyło nam się kilka razy powiesić. Na szczęście nie podczas lotu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A wracajac do tych nieszczesnych przelacznikow,to w moim Mc-20 luzow nie maja,pewnie dlatego ze ich nie uzywam(prawie),to co w dragach wystarczy :P.Jak te w dragach luzow dostana to sie je wymieni i po problemie.

 

attachicon.gifDSC_0310.jpg

Wiesiek.... piszesz i pokazujesz MC 20 a mowa i narzekania dotycza MZ 24 i MZ 18- to zupelnie inne i duzo tansze aparatury od pokazanej przez Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanika w obu nadajnikach jest zupełnie różna.

 

 

Piszac podobne mialem na mysli sensory Hall-a

 

 

Osią obrotu jest kulka osadzona w łożu, lekko poniżej powierzchni frontowej nadajnika. Wszystkie łożyska to jest pic na wodę, ponieważ w ruchu drążka wyczuwalny jest spory opór. W pobliżu neutrum czuć do tego delikatny luz. Drążek jest bardzo krótki i podczas sterowania ma się wrażenie braku precyzji.

 

Widziałeś chociaż BAT-60 przez szybę, czy tylko Ci się zdawało? Teksty z reklam można włożyć między bajki. Radio "wstaje" (włączenie to mało powiedziane), ze stoperem w ręku 43sek. Zamyka się 15sek. Filmik nagrany jest chyba z komputera PC. Na wyświetlaczu nadajnika menu zmienia się sporo wolniej. Od dotknięcia ekranu, do momentu kiedy zmienia się strona mija z sekunda, a czasem dłużej. Radio już zdążyło nam się kilka razy powiesić. Na szczęście nie podczas lotu ;)

 

Ja tutaj widze dwie mozliwosci,albo trafil Ci sie jakis wyjatkowy szmelc,albo cos przekombinowales w mechanice.

Jezeli to pierwsze to pewnie nadajnik w serwisie,jezeli to drugie to...no nie wiem :) Dlugosci drazkow sa 3 do wyboru,pewnie masz te najkrotsze,ale to akurat nie problem,mozna zmienic.Film jest nagrany z komputera, wlasnie dlatego zeby bylo szybciej,fakt z nadajnika jest wolniej.

BAT-60 przez szybe nie ogladalem,tylko bebechy BAT-64 przez plastikowa(przezroczysta,prawie jak szyba) obudowe na targach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez zamieszam kijem w mrowisku, a co tam.. ;)  Futaba rulezz i basta ! Tylko dla wybranych którzy wiedzą co znaczy jakość,marka i pewność działania.A że droga ,super ,przynajmniej nie dla powszechnego ludu :) .

Modelarstwem zaraziłem się mając 12 lat ,kilkanaście lat potem moje pierwsze profi radio to Futaba  ,nie licząc Pilota i Webry i tak zostanie do końca mojego modelarskiego żywota  bo nigdy ale to nigdy nie miałem jakiegokolwiek problemu z tym radiem,zasięgiem,awariami itp a miałem w sumie 4 Futaby .To jedyny i prosty powód aby stać murem za swoim :D .

Że boli cena odbiorników,jasne że boli ale wierzę że z tą ceną idzie też jakość która kosztuje.

 

Wracając do sedna tematu,pomacałem swoje pstryczki  2/3 pozycyjne i żadnych luzów nie wykryłem - T8FG :) .

 

 

Edit.

Kamil wolę na lotnisku gościa z modelem 3 metrowym i radiem za 7 koła niż tego samego gościa z tym samym modelem z radiem np.Turnigy ...i nie chodzi o ego/wypas tylko bezpieczeństwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.