Skocz do zawartości

Beechcraft baron 58P


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

:-) no jak na elektryka to troche tego "miecha" jest ,chociaz w planach byl na spalinke.Znowu niestety mialem troche przerwy w budowie ale zaraz sie biore w koncu za te gondole silnikow ktorych jeszcze nie mam bp czekam az sie sprzeda moj wspanialy wiatrak : jak by ktos chcial poszalec to polecam :-) http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MESELX:IT&item=170312396780

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Starsznei mi to wolno idzie ale co tam , do lata mysle ze zdaze na oblot , jeszcze tylko jedna gondola i oklejanie z malowaniem :-)

 

1000qne.jpg

 

1001d.jpg

 

1002b.jpg

Opublikowano

dziekuje :-) oby to tylko latalo chociaz tak jak wyglada...wstawie oczywiscie filmik z oblotu bezwzgledu jak by sie mial skonczyc :twisted:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No niestety jeszcze zostalo model okleic i pomalowac, konstrukcja gotowa ale czekam na przesylke z Hobbyking z calym napedem.Nie mieli na stanie regulatorow jakie zamowilem (TURNIGY 40A) i musze czekac az beda, pisali ze okolo dwoch tygodni jeszcze :-/

Opublikowano

Też chciałem kupić ten regiel do Katany Artexowej, ale w końcu zdecydowałem się na SuperSimple 50A. Zobaczymy co to warte. Co do Turnigy - bardzo dobry wybór, z doświadczeń moich i znajomych wiem że działają bez zarzutu, a programowanie ich kartą jest bajecznie proste :) A swoją drogą model prześliczny :)

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Straaaasznie mi glupio ze tak jakos wyszlo z mojej strony, ale postaram sie szybko nadrobic zaleglosci.Zaraz jak dotarla paczka z napedem to zaprojektowalem sobie i wykonalem z aluminiowej blachy 6 oraz 3mm taka oto hamownie ktorej glowne ramie do ktorego mocowane moga byc rozne rozmiary silnikow przesowane jest na lozyskach liniowych ze starej maszyny cnc :-)

img2460y.jpg

img2465.jpg

img2466.jpg

Mocowane moga byc zarowno dwa silniki wraz ze smiglami max. sr. 12" lub po zmianie ramienia z ukladu T na I jeden silnik.

 

 

Niestety przez ponad trzy miesiace nic nie robilem z modelem ale nadszedl czas w koncu wykonczenia (choc jeszcze nie w stu procentach) i oto rezultaty.

img2444s.jpg

img2564g.jpg

 

Ostatecznie kadlub zostal pomalowany a skrzydla oklejone folia co zdecydowanie porawilo ich wytrzymalosc.Ponizej kilka zdjec z proby oblotu.Proby popniewaz nie wszystko poszlo zgodnie z oczekiwaniami.Model jak zakladalem na samym poczatku mial wazyc gotowy do lotu 3kg, zamontowalem cale wyposazenie oprocz serw do chowanego podwozia ktorych jeszcze nie zakupilem i waga wskazala dokladnie 3003gramy!!!! wiec prawie perfect :-)

Wczesniej oba silniki zostaly sprawdzone na hamowni jednoczesnie i uzyskany z nich ciag wyniusl wedle zalozen troche ponad 2kg.Niestety jak sie okazalo podczas proby startu zabraklo w moich skromnych urzadzeniach pomiarowych czegos do mierzenia obrotow dzieki czemu moglbym wyliczyc strumien powietrza (okazal sie zbyt maly) i zapobiec uszkodzeniu modelu.

img2622e.jpg

img2623y.jpg

img2624n.jpg

img2627k.jpg

img2628ou.jpg

img2629.jpg

 

Po naprawieniu szkod (naszczescie nie sa zbyt grozne, tzn. konstrukcja nie ucierpiala) ktore zaraz opisze zostalo jeszcze pomalowac od dolu gondole na bialo oraz pomalowac wedle oryginalu krawedzie natarcia skrzydel i statecznika pionowego na czarno.

 

Glowna przyczyna tak zwanego oderwania strog powietrza byla zamala predkosc modelu, czyli poprostu moj blad, poniewaz juz podczas kolowania widzialem ze model nie nabiera dostatecznej predkosci a mimo to zaciagnelem drazek wysokosci na maxa.Model oderwal sie bardzo ladnie od ziemi i na wysokosci okolo 1.5m (czyli po okolo dwoch sekundach) zwalil sie na lewe skrzydlo.Zostaly sciete sroby mocujece skrzydlo przez co prawe smiglo jeszcze rozpedzone udezylo w przod kadluba robiac sliczna wyrwe :-/

img2631b.jpg

img2632l.jpg

 

 

Wyglada na to ze przy tego typu modelarstwie lepiej nie oszczedzac, tak jak w tym przypadku wkladajac stary pakiet z t-rexa 450 (11.1v 2500mah)do dwu silnikowego modelu.Zgubilo mnie to bo pobor pradu przy wspomnianym ciagu nie byl duzy - zaledwie 33A , ale wlasnie te obroty....Teraz juz wiem ze musze kupic nowy pakiet 4s i przynajmniej te 4Ah.

Mysle ze w nablizszy weekend naprawie modelik i kolejna proba lotu byc moze bedzie udana.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.