Athen Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Cześć Doradzi mi ktoś gdzie kupić pakiety? Przeglądam sklepy po kolei i nigdzie nie ma dostępnych, takich jakie mi są potrzebne. Interesuje mnie li-pol 1800-2200mAh 11.1V 30C. Poleci ktoś jakiś sklep ?
samolocik Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 http://www.nastik.pl/dualsky-2100mah-35c5c-111v-p-3036.html http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-XTRON-1800mAh-3S1P-11%2C1V-30C60C/193 http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-XTRON-2200mAh-3S1P-11%2C1V-30C60C/195
japko95 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Jakbyś tak wysokiego C nie potrzebował to tu masz troszkę taniej: http://avifly.pl/pl/2654/-li-pol-redox-2200mah-111v-20c-3s?search_query=2200&results=11
Athen Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zamówiłem z linku kolegi samolocika. Obsługa itp super, pakiet zamówiłem w niedziele chwile temu przyszła paczka. Cud, miód i malinki ale jednak nie do końca. Jest jeden problem. http://imgur.com/IdsB8pV W samolocie mam podłączenie tak jak to czerwone a przyszło mi żółte. Pan w słuchawce stwierdził że mam to sobie przelutować i nie bawić się w przejściówki. Mam kilka dodatkowych kabelków z ładowarki więc to chyba nie problem. Tylko czy takie przelutowywanie jest bezpieczne itp. ? I czego muszę przypilnować przy takiej robocie?
japim Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Podczas operacji lutowania pracuj tylko nad jednym przewodem na raz. Tzn - odciac/odlutowac jeden, przylutowac do zoltego, zabezpieczyc koszulka termokurczliwa, i dopiero zajmij sie drugim. Jak w czasie lutowania zrobisz zwarcie (najczesniej nieumyslne dotkniecie plusa i minusa czy to lutownica czy w czasie manipulowania pakietem) to nie bedzie dobrze. Poza tym jest to zupelnie bezpieczne.
Athen Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 Co się stanie w wyniku tego zwarcia?
japim Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Najmniejsze szkody to rozlutuja sie kable... W najgorszym - lipo zapali sie:
bart07 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Co się stanie w wyniku tego zwarcia? Zdziwisz się Poza tym niewiele więcej, gdyż natychmiast to rozłączysz. Chyba, że będziesz miał blisko palce i się poparzysz.
andrzej351 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam.z pakietem lepiej nic nie kombinuj.większość obecnie sprzedawanych pakietów ma te żółte wtyczki xt-60.kup lepiej odpowiednią wtyczkę (męska) i przylutuj do regulatora,nawet jak zewrą się przewody nic się nie stanie.
pawmar Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Zamówiłem z linku kolegi samolocika. Obsługa itp super, pakiet zamówiłem w niedziele chwile temu przyszła paczka. Cud, miód i malinki ale jednak nie do końca. Jest jeden problem. http://imgur.com/IdsB8pV W samolocie mam podłączenie tak jak to czerwone a przyszło mi żółte. Pan w słuchawce stwierdził że mam to sobie przelutować i nie bawić się w przejściówki. Mam kilka dodatkowych kabelków z ładowarki więc to chyba nie problem. Tylko czy takie przelutowywanie jest bezpieczne itp. ? I czego muszę przypilnować przy takiej robocie? Jakiej marki akumulator Kolega kupił
Athen Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Opublikowano 2 Lipca 2015 Jakiej marki akumulator Kolega kupił Kupiłem to: http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-XTRON-2200mAh-3S1P-11%2C1V-30C60C/195 Witam.z pakietem lepiej nic nie kombinuj.większość obecnie sprzedawanych pakietów ma te żółte wtyczki xt-60.kup lepiej odpowiednią wtyczkę (męska) i przylutuj do regulatora,nawet jak zewrą się przewody nic się nie stanie. Mam też inny pakiet na tą samą złączkę. Wtedy musiałbym go przelutować Wszystko zostało zrobione w ten sam dzień. Końcówkę podarował zepsuty lipol, a wszystko zlutował elektryk. Wygląda że jest ok, dzisiaj będą testy.
pawmar Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Jak przebiegły pierwsze testy, a może już loty. Dla dobra akumulatorów Li-Po dobrze jest dwa pierwsze ładowania i rozładowania wykonać małymi prądami ,np. 2C , a przy pierwszych lotach nie dawać na max. Taka eksploatacja akumulatorów znacznie przedłuży ilość cykli. Należy też pamiętać o tym,aby zawsze pozostawiać w pakiecie około 20% pojemności.
Athen Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Opublikowano 3 Lipca 2015 Tak były loty. Wszystko pięknie śmiga. Znaczy zwykle latam do momentu aż regulator odłączy zasilanie silnika
pawmar Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Proszę pamiętać, że wykonane w najnowszej technologi akumulatory Li-Po utrzymują wysokie napięcie prawie do końca pojemności, stąd proponuję ustawienie napięcia odcięcia na poziomie minimum 3,3V/celę. Po wylądowaniu proponuję sprawdzić ile wejdzie do akusa w czasie ładowania i na tej podstawie ustalić sobie czas latania. Proszę mi uwierzyć,że zejście poniżej 3,3V/celę pod obciążeniem,a 3,7V /celę bez obciążenia znacznie zkraca ilość cykli i zbytnio przeciąża akumulator. Moim zdaniem lepiej latać trochę krócej w jednym locie i tych lotów wykonać więcej.Po locie jeżeli akumulator nie jest cieplejszy niż temperatura naszego ciała , to podpowiadam ładowąc i kolejny raz w górę. Stosując te reguły nie zabija Pan akumulatorów , a one odwdzieczą się Panu dużą ilością cykli pracy z wysokim napięciem średnim i nie będą puchły. Zyczę tyle samo poprawnych lądowań co startów.
Mitar Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Najlepiej sobie podpiąc takiego cusia i po sprawie http://www.aliexpress.com/item/2015-Hot-Sell1-8S-LED-Low-Voltage-Buzzer-Alarm-Lipo-Voltage-Indicator-Checker-Tester-H1E1/32266686119.html niczego nie trzeba pilnować.
Rekomendowane odpowiedzi