Athen Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Cześć Doradzi mi ktoś gdzie kupić pakiety? Przeglądam sklepy po kolei i nigdzie nie ma dostępnych, takich jakie mi są potrzebne. Interesuje mnie li-pol 1800-2200mAh 11.1V 30C. Poleci ktoś jakiś sklep ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozart Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 więc zostaje tylko hobbyking.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 http://www.nastik.pl/dualsky-2100mah-35c5c-111v-p-3036.html http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-XTRON-1800mAh-3S1P-11%2C1V-30C60C/193 http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-XTRON-2200mAh-3S1P-11%2C1V-30C60C/195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japko95 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Jakbyś tak wysokiego C nie potrzebował to tu masz troszkę taniej: http://avifly.pl/pl/2654/-li-pol-redox-2200mah-111v-20c-3s?search_query=2200&results=11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Athen Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zamówiłem z linku kolegi samolocika. Obsługa itp super, pakiet zamówiłem w niedziele chwile temu przyszła paczka. Cud, miód i malinki ale jednak nie do końca. Jest jeden problem. http://imgur.com/IdsB8pV W samolocie mam podłączenie tak jak to czerwone a przyszło mi żółte. Pan w słuchawce stwierdził że mam to sobie przelutować i nie bawić się w przejściówki. Mam kilka dodatkowych kabelków z ładowarki więc to chyba nie problem. Tylko czy takie przelutowywanie jest bezpieczne itp. ? I czego muszę przypilnować przy takiej robocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Podczas operacji lutowania pracuj tylko nad jednym przewodem na raz. Tzn - odciac/odlutowac jeden, przylutowac do zoltego, zabezpieczyc koszulka termokurczliwa, i dopiero zajmij sie drugim. Jak w czasie lutowania zrobisz zwarcie (najczesniej nieumyslne dotkniecie plusa i minusa czy to lutownica czy w czasie manipulowania pakietem) to nie bedzie dobrze. Poza tym jest to zupelnie bezpieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Athen Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Co się stanie w wyniku tego zwarcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Najmniejsze szkody to rozlutuja sie kable... W najgorszym - lipo zapali sie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Co się stanie w wyniku tego zwarcia? Zdziwisz się Poza tym niewiele więcej, gdyż natychmiast to rozłączysz. Chyba, że będziesz miał blisko palce i się poparzysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Witam.z pakietem lepiej nic nie kombinuj.większość obecnie sprzedawanych pakietów ma te żółte wtyczki xt-60.kup lepiej odpowiednią wtyczkę (męska) i przylutuj do regulatora,nawet jak zewrą się przewody nic się nie stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawmar Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Zamówiłem z linku kolegi samolocika. Obsługa itp super, pakiet zamówiłem w niedziele chwile temu przyszła paczka. Cud, miód i malinki ale jednak nie do końca. Jest jeden problem. http://imgur.com/IdsB8pV W samolocie mam podłączenie tak jak to czerwone a przyszło mi żółte. Pan w słuchawce stwierdził że mam to sobie przelutować i nie bawić się w przejściówki. Mam kilka dodatkowych kabelków z ładowarki więc to chyba nie problem. Tylko czy takie przelutowywanie jest bezpieczne itp. ? I czego muszę przypilnować przy takiej robocie? Jakiej marki akumulator Kolega kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Athen Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Jakiej marki akumulator Kolega kupił Kupiłem to: http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-XTRON-2200mAh-3S1P-11%2C1V-30C60C/195 Witam.z pakietem lepiej nic nie kombinuj.większość obecnie sprzedawanych pakietów ma te żółte wtyczki xt-60.kup lepiej odpowiednią wtyczkę (męska) i przylutuj do regulatora,nawet jak zewrą się przewody nic się nie stanie. Mam też inny pakiet na tą samą złączkę. Wtedy musiałbym go przelutować Wszystko zostało zrobione w ten sam dzień. Końcówkę podarował zepsuty lipol, a wszystko zlutował elektryk. Wygląda że jest ok, dzisiaj będą testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawmar Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Jak przebiegły pierwsze testy, a może już loty. Dla dobra akumulatorów Li-Po dobrze jest dwa pierwsze ładowania i rozładowania wykonać małymi prądami ,np. 2C , a przy pierwszych lotach nie dawać na max. Taka eksploatacja akumulatorów znacznie przedłuży ilość cykli. Należy też pamiętać o tym,aby zawsze pozostawiać w pakiecie około 20% pojemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Athen Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Tak były loty. Wszystko pięknie śmiga. Znaczy zwykle latam do momentu aż regulator odłączy zasilanie silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawmar Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Proszę pamiętać, że wykonane w najnowszej technologi akumulatory Li-Po utrzymują wysokie napięcie prawie do końca pojemności, stąd proponuję ustawienie napięcia odcięcia na poziomie minimum 3,3V/celę. Po wylądowaniu proponuję sprawdzić ile wejdzie do akusa w czasie ładowania i na tej podstawie ustalić sobie czas latania. Proszę mi uwierzyć,że zejście poniżej 3,3V/celę pod obciążeniem,a 3,7V /celę bez obciążenia znacznie zkraca ilość cykli i zbytnio przeciąża akumulator. Moim zdaniem lepiej latać trochę krócej w jednym locie i tych lotów wykonać więcej.Po locie jeżeli akumulator nie jest cieplejszy niż temperatura naszego ciała , to podpowiadam ładowąc i kolejny raz w górę. Stosując te reguły nie zabija Pan akumulatorów , a one odwdzieczą się Panu dużą ilością cykli pracy z wysokim napięciem średnim i nie będą puchły. Zyczę tyle samo poprawnych lądowań co startów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitar Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Najlepiej sobie podpiąc takiego cusia i po sprawie http://www.aliexpress.com/item/2015-Hot-Sell1-8S-LED-Low-Voltage-Buzzer-Alarm-Lipo-Voltage-Indicator-Checker-Tester-H1E1/32266686119.html niczego nie trzeba pilnować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi