Rodi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Witam Kolegow. Chciałbym wam przedstawić mój nowy nabytek, 3metrowa Alpina. Ccialbym podziekowac Panu Konradowi P. za pomoc wyborze i za wszelkie porady i uzyskana wiedze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Powoli zaczalem skladac Alpine. Wstawilem SK, oszlifowałem bagnet by pasowal do skrzydel, nawierciłem dziury pod metalowe kolki naprawadzajace. Skrzydla mocne i nie zwichrowane przygotowane pod laczenie serw poprzez lutowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ładny. Widzę, że szybko Ci idzie to składanie. Przydało by się wzmocnić jakąś tkaniną węglową kabinkę. To jest chyba najsłabszy element tej Alpiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Kabinka jest z wlokna szklanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 No właśnie tylko i dla tego będzie/może pękać przy twardszym lądowaniu. Trzeba by było to podkleić rowingiem węglowym lub kawałkiem tkaniny węglowej. No ale to szczegół beż tego Aplina będzie latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Kadlub taki sam jak u Piotra w Alpinie 4001, Po dlugosci tkanina weglowa w paskach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zwazylem poszczególne elementy: Kadlub z kabinka-448g Skrzydlo lewe-578g Skrzydlo prawe-580g Statecznik poziomy-31g Statecznik poziomy-61g Bagnet-70g Wszytkie dodatki producenta do budowy modelu-180g Lacznie waga pustego 1948g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 No to w tych 2450g co podaje producent ciężko będzie się zmieścić. 6 szt. serw po 27g to około 160g do tego kable ze 40g czyli już jest 200g Do tego silnik???? pewnie ze 150-200g i pakiet(y) więc jak wyjdzie 2600g to będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Jak rozmawiałem ze sprzedawca a moze to był producent to mowil ze tak 2,7 kg będzie elektryk znowu zanizaja wage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 24 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Kolego bardzo ładny model. Gdzie można taki nabyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 24 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2015 Ja odbierałem w Niemczech osobiście prawdo podobnie od samego producenta Tangent. Koszt 539 euro wersi ARF elektro Piotrkowi się lepiej udało kupic gdzies z neta Alpine 4m za 700e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Witam, pomimo braku czasu udało mi się dzisiaj wyfrezować w kadlubie dziure pod bagnet i zlacze MPX. W kadlubie był zaznaczony wklesly punkt do wycięcia, po zlaczeniu skrzydel jest wyczowalny maly luz gora dol.Ale może to jest wina tego ze jeszcze nie wklejone kolki naprawadzajace i multilock. Co się okazało ze bagnet jest około 1cm krótszy jak glebokosc kieszeni w skrzydle, czy to zle? I jeszcze 1 mala rzecz lewe skrzydlo jest o pol mm wyżej jak profil skrzydla w kadlobie starac się to zniwelować? A prawe o pol mm do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Bardzo ładnie Ci to idzie. To że bagnet jest krótszy od kieszeni to nie problem pod warunkiem, że bagnet ma taką jak powinien długość. Kieszeń może sobie być ciut dłuższa. Ten luz na skrzydle to zbadaj dopiero jak powklejasz kołki naprowadzające. Powinien luz wówczas zniknąć (oby) . Co do tego że skrzydło odrobinę wystaje ponad profil w kadłubie to ja bym z tym nic nie robił. To jest fuszerka producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 moim skromnym zdanie luz promieniowy na bagnecie jest niedopuszczalny. Kołek naprowadzający ma tylko ustawić skrzydło pod odpowiednim kątem a nie kasować luzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Chyba żeby tymi kolkami to trochę sciagnac w dol ?, ale az taki pedant nie jestem to raczej zostawię. Najpierw musze te kolki zablokować bo wywiercili za głębokie dziury.I obowiązkowo sprawdzić miejsce za wrega by zamowic ewentualnie ten silnik i regulator, serwa i sbec + drobiazgi już zamówione do piątku powinny być.A i musze zmiezyc wartości tego silnika co mam. Jak dobrze pamiętam osiagnol ponad 600watt na 4s smiglo 13-6.5 sprawdze to w sobote doladniej. W instrukcji pisze ze wokół bagneta ma być niby 1mm miejsca jak dobrze zrozumialem, bagnet jest lekko wygięty w v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 naciągniesz i pęknie na ziemi albo w locie , kołek ma wejść bez oporu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 A co w takim razie z tym bagnetem ? Wkleic sklejke od srodka która zniweluje luz? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 pojęcia nie mam jak to wygląda w realu. Bagnet w pochwe musi wejść suwliwie bez luzów. To że jest krótszy to norma, tak ma być. zrób zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Bagnet wchodzi w kieszen w skrzydłach bez problemów tylko na 1 jest minimalny luz przod tyl. A mi chodzilo o luz w kadlubie z bagnetem a tam niema już kieszeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Chyba nie kapuje. Napisz jeszcze raz gdzie jest ten luz a gdzie go nie ma. Wkładasz bagnet do samego końca i ruszasz góra dół. Rusza się przy skrzydle czy nie. Dalej ruszasz przód tył czyli wzdłuż kadłuba. Rusza się przy kadłubie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi