Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Za śmieszne pieniądze stałem się posiadaczem ww silnika. Silnik pracuje ale gwiżdże jak powietrze na lotkach szczelinowych przy ciasnym zwrocie. Z tego co się orientuje LA nie miało łożysk tylko panewki. Jest szansa reanimacji? Z tego co wiem to silnik pracował na paliwie bez domieszki nitro, jakieś 3 lata leżał w szmacie zawinięty.

Opublikowano

Przepraszam, a co to są lotki szczelinowe w silniku spalinowym? Może chodzi o lotki na skrzydłach? I proszę nie odbierać  tego pytania,broń Boże, jako zaczepkę.  Pytam jak najbardziej poważnie. Pierwszy raz spotykam się z takim nazewnictwem.

A.C.

Opublikowano

Proszę jeszcze raz przeczytać to zdanie. "Silnik pracuje ale gwiżdże jak powietrze na lotkach szczelinowych przy ciasnym zwrocie" W tym zdaniu nie ma mowy o lotkach w silniku. Lekkie niedoczytanie z Pana strony ;)

Opublikowano

Swięte słowa Paweł.

Może łapie gdzieś lewe powietrze np mocowanie gaźnika nie szczelne lub luz na panewce wału?

Albo przedmuch na wydechu. Coś musi być na rzeczy. Jeśli luz na wale to nic nie zrobisz tylko dobić i na półkę.

Opublikowano

Co tu ma regulacja? Silnik dostał tyle paliwa ile trzeba, wkręca się na obroty, nie pluje paliwem. tylko gwiżdże. Obroty chodzą za drążkiem. Tylko gwiżdże. Jest szansa reanimacji czy dokatować go?

Opublikowano

Tak na poważnie. Seria LA to jest seria popularnych silników dla użytku amatorskiego. Ich się nie reanimuje bo nie ma co tam wymieniać. To są jednorazówki. Proponuję używać dopóki chodzi i cieszyć się że poprawnie działa. Lataj i nie przejmuj się tym ;)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.