wdanilowicz Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Obsługa fatalna.Umawiam się z gosciem na konkretna robotę o określonej godzinie. Po przyjedzie dowiaduje się ze obsługuje innego klienta i bedzie miał czas dla mnie za 1.5h. Naprawa gwarancyjna FUTABA. Nie polecam tego sklepu. W.D
Peterka Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Witam, W styczniu tego roku zrobiłem zamówienie w tym sklepie. Wszystko było ok do momentu dostawy. Po dokonaniu zapłaty przelewem na konto sklepu, zadzwoniłem do nich aby upewnić się, że zamówienie zostanie szybko zrealizowane. Dowiedziałem się ze w dniu w którym dzwonie bezie wysłane. Wybrałem opcje przesyłki Pocztą Polską. I tu zaczęły się schody. Założyłem konto w tym sklepie i sprawdzałem status zamówienia. Pojawił się tam numer nadania, ale gdy wpisałem go w tracking przesyłek pocztowych to system nie znajdował tej przesyłki. Dzwoniłem parę razy do sklepu z prośbą o wyjaśnienie. Zapewniano mnie towar został wysłany. Powiedziałem, że numer nadania widniejący przy zamówieniu nie istnieje w systemie tracking poczty. Osoba ze sklepu powiedziała ze sprawdzi i oddzwoni. Nie oddzwoni, ale wieczorem jeszcze raz sprawdziłem tracking i pojawiła się ta przesyłka, tylko ze odebrano ja w dniu w którym interweniowałem w sklepie a nie jak mnie zapewniano kilka dni wcześniej.Kontakt ze sklepem jest raczej słaby. Przesyłka przyszła tylko w cienkiej foli. W środku pudelka sam helikopter był w miarę zabezpieczony. Kontroler bez żadnej folii, za to z bateriami w środku. Co ciekawe do oryginalnej chińsko-angielskiej instrukcji dołączone było tłumaczenie z logo sklepu Gimmik. Nie mam przekonania , czy radio nie było używane wcześniej i wzięte z innego modelu. Do zestawu dołączony był kabel do połączenia kontrolera z PC. Kabel ten bardzo luźno wchodzi i wypada. Przy używaniu do latania na symulatorze jest to bardzo niewygodne. Ponieważ status tego jest nowy, wiec będę to w najbliższym czasie reklamował. Zobaczymy jak sobie z tym poradzą. Na razie mam mieszane uczucia co do tego sklepu. Pozdrawiam Piotr PS. Na stronie sklepu napisane jest ze Poczta Polska zastrzega sobie prawo do dostarczenia przesyłki do 14 dni. Moim zdaniem nie jest problem Poczty Polskiej a sklepu i terminowego wysyłania towaru. Pewnie wezwanie kuriera jest wygodniejsze.
samolocik Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Wysyłanie pocztą jest niewygodne I nieoplacalne w momencie, gdy za pomocą strony sendit.pl można zamówić kuriera za 15pln... wiem bo ostatnio się naciałem, polazłem na pocztę w nadziei że będzie taniej i zapłaciłem 19pln stojąc w kolejce, nie wpsomnę o czasie. W rc4max zamówiłem tylko raz za pobraniem i okazało się po 2 dniach, że nie mieli na stanie towaru, który wg, ich strony był na stanie. Trzeba było zrezygnować z zamówienia. Więcej doświadczeń nie mam z tym sklepem i mieć nie będę.
Michal3013 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Poczta czy kurier....nie ma różnicy, każdy coś statystycznie musi spartolić! A jeśli chodzi o sam sklep, to kilka razy pisałem maile i pozostawały bez odpowiedzi
Luko Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Wysyłanie pocztą jest niewygodne I nieoplacalne w momencie, gdy za pomocą strony sendit.pl można zamówić kuriera za 15pln... wiem bo ostatnio się naciałem, polazłem na pocztę w nadziei że będzie taniej i zapłaciłem 19pln stojąc w kolejce, nie wpsomnę o czasie. W rc4max zamówiłem tylko raz za pobraniem i okazało się po 2 dniach, że nie mieli na stanie towaru, który wg, ich strony był na stanie. Trzeba było zrezygnować z zamówienia. Więcej doświadczeń nie mam z tym sklepem i mieć nie będę. A to taki standard, że na stronie jest a w sklepie nie ma. Ile razy miałem tak, że potrzebowałem coś a że do sklepu mam blisko, to wsiadam w auto i się okazuje lipa. W odpowiedzi zawsze dostawałem, że mają "10000" pozycji w sklepie i nie są wstanie wszystkiego upilnować. Problem w tym że z tych "10000" to akurat "9000" nie ma.
stema Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 ... Ile razy miałem tak, że potrzebowałem coś a że do sklepu mam blisko, to wsiadam w auto i się okazuje lipa. Zanim się wsiądzie wystarczy zadzwonić do sklepu.
grafitxt Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Zanim się wsiądzie wystarczy zadzwonić do sklepu. To pracownik sklepu powinien na bieżąco aktualizować stany magazynowe widoczne na stronie internetowej, w końcu to zakupy przez internet nie telefon.
Emhyrion Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 To lipne wytłumaczenie. Dobry sklep internetowy powinien mieć oprogramowanie w stylu WF-MAG czy inną cholerę i wtedy nie ma najmniejszego problemu, co na stanie magazynu to w systemie jest dostępne i tyle. Niczego się nie wprowadza ręcznie, bo nie ma ani takiej potrzeby, ani nie ma na to czasu. Nie wierzę, że w jakimkolwiek sklepie internetowym który ma 10 tys artykułów była zatrudniona specjalna osoba która by na bieżąco uaktualniała stan w komputerze. Za dużo czasu taka ręczna dłubanina zajmuje
stema Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 To pracownik sklepu powinien na bieżąco aktualizować stany magazynowe widoczne na stronie internetowej, w końcu to zakupy przez internet nie telefon. To lipne wytłumaczenie. Dobry sklep internetowy powinien mieć oprogramowanie w stylu WF-MAG czy inną cholerę i wtedy nie ma najmniejszego problemu, co na stanie magazynu to w systemie jest dostępne i tyle. Niczego się nie wprowadza ręcznie, bo nie ma ani takiej potrzeby, ani nie ma na to czasu. Nie wierzę, że w jakimkolwiek sklepie internetowym który ma 10 tys artykułów była zatrudniona specjalna osoba która by na bieżąco uaktualniała stan w komputerze. Za dużo czasu taka ręczna dłubanina zajmuje To wszystko prawda, ale czy dzięki tej prawdzie warto jechać "w ciemno"?
Shock Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Niestety potwierdzam iż ten sklep jest "mocny" tylko wirtualnie. Dziwnie tłumaczona jest tam dostępność towaru.. Kiedyś pojechałem w ciemno(60 km w jedną stronę) po serwo które widniało jako- duża dostępność. Wchodzę ,proszę o to serwo a sprzedawca mówi że nie ma na stanie.Mówię że przecież jest dostępne na stronie a w odpowiedzi usłyszałem że duża dostępność oznacza, jest jest one dostępne w hurtowni i trzeba dopiero zamówić.... Życie mnie już nauczyło że niezależnie od sklepu stany na stronach a rzeczywiste to spora rozbieżność nawet w najbardziej uznanych sklepach modelarskich. Wszelakie zamówienia, zawsze ! potwierdzam telefonicznie i dopiero potem dokonuję płatności.
Emhyrion Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Czasem też jest tak, że jeden sklep ma dwie siedziby, dajmy na to we Wrocławiu i Warszawie. Wtedy towar jest na stanie "centrali", ale gdzie jest fizycznie to już inna bajka... Parę razy tak się naciąłem, dlatego zakupy w sieci to jedno, ale telefon nie zawadzi
Mirek Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Ja mam bardzo pozytywne zdanie o tym sklepie.Jeszcze się nie zawiodłem ,ile razy tam jadę to wychodzę zadowolony.Pewnego razu kupiłem cyfrowe serwo dość drogie które chciałem wymienić na inne i nie było problemu żadnego.Jak dla mnie ok.Polecam
Rekomendowane odpowiedzi