Lucas Opublikowano 1 Września 2015 Opublikowano 1 Września 2015 Witam wszystkich Sporo lat temu mój tata kupił na allegro części do modela szybowca Albatros RC. Leżały sobie one więc na półce przez baaardzo długi czas aż w końcu postanowiłem że spróbuje złożyć ten samolot. Jest to mój pierwszy model i jestem zielony w tym temacie stąd więc prośba do Was o pomoc przy doborze części, wykonania itd. Części które posiadam wyglądają tak: Dodatkowo mam też jakąś przestarzałą aparaturę która nie wiem czy się nadaje: Pytania do Was: 1. Czy ten model będzie latał i co zrobić aby latał? 2. Jakich części/materiałów potrzebuje aby złożyć go do końca i jaki mniej więcej byłby ich koszt? 3. Czy istnieje jakaś instrukcja do tego typu szybowca dotycząca jego złożenia? 4. Czy aparatura którą mam nadaje się do tego modelu? Potrzebuję porad. Dziękuje z góry za pomoc. Pozdrawiam, Lucas.
Lucas Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 A śmigło na przód? I jak to wszystko zmontować, czy jest gdzieś instrukcja do tego typu samolotów?
Oko 007 Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Sam chcesz składać i oblatywać ten model ??