Skocz do zawartości

Albatros RC


Lucas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ;)

 

Sporo lat temu mój tata kupił na allegro części do modela szybowca Albatros RC. Leżały sobie one więc na półce przez baaardzo długi czas aż w końcu postanowiłem że spróbuje złożyć ten samolot. Jest to mój pierwszy model i jestem zielony w tym temacie stąd więc prośba do Was o pomoc przy doborze części, wykonania itd.

 

Części które posiadam wyglądają tak:

 

20150901_134949.jpg

 

Dodatkowo mam też jakąś przestarzałą aparaturę która nie wiem czy się nadaje:

 

20150901_135352.jpg

 

Pytania do Was:

1. Czy ten model będzie latał i co zrobić aby latał?

2. Jakich części/materiałów potrzebuje aby złożyć go do końca i jaki mniej więcej byłby ich koszt?

3. Czy istnieje jakaś instrukcja do tego typu szybowca dotycząca jego złożenia?

4. Czy aparatura którą mam nadaje się do tego modelu?

 

Potrzebuję porad. Dziękuje z góry za pomoc. 

Pozdrawiam, Lucas.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze silnik -regulator obrotow i smigło.

 oraz pakiet akumulatorów który da radę napedzić silnik.

ładowarka do tego akumulatora.

 

i "drobnica" dźwigienki, popychacze bowdeny snapy -jakieś kabelki wtyczki....

 

 

troszke mało iformacji - rozpietość  skrzydeł? powierzchnia skrzydeł? cięciwa przy kadlubie?

profil -jeśli znasz? długość kadluba? waga pustego modelu?

 

rozumiem ,że do tego radia masz i odbiornik?

 

Samemu trudno to bedzie złozyć -jeszcze trudniej oblatać i nie rozbić w ciagu kiku sekund.

-instrukcje -raczej pobieżne i fragmentaryczne i pewnie do podobnych a nie identycznych modeli.

najlepiej byloby znaleźć jakiegoś modelarza w okolicy i poprosić o pomoc -rady na bieżąco.

modelarze to uczynny narodek i zazwyczaj  chętnie pomagają...


osprzet -powinno dać sie skompletować  najtańszy za około 200  jakis sensowny za 300-400

Nie znasz się -więc wyjdzie drożej -pomyłki kosztuja.