SlonecznyStolarz Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Witam, mam problem z nowym silnikiem spalinowym asp25, przy docieraniu występowały niesamowite drgania nie mogłem nawet ruszać iglicą od wysokich obrotów, teraz już mam wypalone 4 zbiorniki paliwa i problem nie ustał na wysokich obrotach, boje się że jak wstawię go do modelu to nie będzie co z dziobu samolotu zbierać. Wydaje mi się, że docierałem wszystko dobrze według instrukcji, chociaż w spalinach jestem nowicjuszem i za bardzo się nie znam. Prosiłbym o jakieś rady i czy to normalne zjawisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Śmigło! wyważ śmigło! Sam w sobie silnik jeżeli jest nowy nie ma prawa mieć drgań bo chyba oś nie jest krzywa. Mam ten silnik i nie miałem z nim żadnych problemów. Na Wilczych Laskach porównywali pracę tego silnika do Saito i OS Max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlonecznyStolarz Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 A czy kołpak może też dawać podobny efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Też może być. Zauważyłem ze u mnie przy Dual Ace stożek kolpaka ucieka o jakieś 2 mm od osi. Ale drgań nie czuje. Sprawdź dobrze smiglo. Kolpak jest blisko osi i dość lekki jak na kolo zamachowe stwarzajace wibracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlonecznyStolarz Opublikowano 29 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Okej, dopiero w piątek to sprawdzę i napisze czy to był powód. Dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...