Marcin K. Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Witam. Zwróciłem uwagę ostatnio na wiele kiepskich opinii o paliwie Model Technics, niezależnie od rodzaju. Narzekają piloci samolotów i kierowcy samochodów. Czy Model Technics to kiepskie paliwo? Cena nie jest jakaś tam najniższa, wiec najgorszy shit to nie jest. Osobiście używam/łem tylko MT Contest I jakoś nie potrafię powiedzieć czy są różnice w pracy silnika 5 lat temu oraz obecnie. Czy ta opinia wyszła od"młodych" którzy po prostu nie potrafili ustawić silnika, dobrać świecy by silnik dobrze gadał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Latałem i latam też na Byron'ie oraz na Contest i nic niepokojącego nie zauważyłem.Bardzo dobrym paliwem MT jest Propower ale jest ostatnio w Polsce niedostępne.Jeżeli chodzi o samochodowe to niestety jest w tym trochę prawdy.Są problemy z utrzymaniem stałej temperatury podczas jazdy,tak jakby paliwo było niejednorodne.Dobrym paliwem było Jets ale już nie jest sprowadzany do Polski ,no i cena prawie dwukrotnie większa niż MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjacek Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Nie mam dużego doświadczenia, jeśli chodzi o zastosowania różnych paliw. Używam dwóch, dostępnych w pobliskich sklepach: Meccamo Excel i MT Contest. Przeważnie o 10-procentowej zawartości nitrometanu, chociaż od czasu do czasu kupuję paliwo 5-procentowe. Wydaje mi się, że moje silniki 2-suwowe lepiej pracują na Meccamo, natomiast 4-suwowe na MT. Ale to odczucie subiektywne, takie "na słuch". Ani z jednym, ani z drugim paliwem nie mam żadnych doświadczeń negatywnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi