Zycior Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 Gdybym przed rozpoczęciem tego wątku wiedział ile potrzeba paliwa do danego silnika i czy zbyt duża pojemność zbiornika nie wpłynie niekorzystnie na jego pracę to nie zadawałbym pytania. To, że większy silnik spali więcej paliwa niż mały jest raczej logiczne. Dlatego śmiem podejrzewać, że żartu sobie stroisz
Irek M Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 Palą dużo mniej niż 2suw tej samej pojemności. Jeśli nie zmieniasz pojemności silnika to będzie OK ale jeśli wkładasz 4suwa większej pojemności niż dotychczasowy 2suw to i zbiornik przydałby się większy ale znowu trochę teoretycznie lub zależnie od upodobań. Ja zamieniłem OS 46LA na FS ASP 61. Zbiornik pozostawiony ten sam - nie pamiętam czy 150 czy 180cc3 czy jeszcze mniejszy. 4suw szybciej pustoszył zbiornik . Ale, właśnie to ale...Latałem zwykle 10min, po lądowaniu zawsze zostawało ok 1/3 pojemności, może ciut mniej. Po zmianie na większy zbiornik - 250cc3 po wylądowaniu było zawsze z 1/2 pojemności.
Pit Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Ja mam tak. Sbach 1,66m Saito fa-125a zbiornik 400ml. Czas lotu ustawiam na 9 minut. Po wylądowaniu pozostaje 150-200ml paliwa w zbiorniku. P-11c 2,0m Saito fa-125a zbiornik 400ml. Czas lotu ustawiam na 7 minut. Po wylądowaniu pozostaje 200ml paliwa w zbiorniku. Extra 330 1,6m Osmax 110 alpha. zbiornik 350ml. Czas lotu ustawiałem na 9 minut. Po wylądowaniu pozostawało 150ml paliwa w zbiorniku.
ahaweto Opublikowano 4 Września 2018 Opublikowano 4 Września 2018 Ja mam tak Super Air 1,55m OS MAX GGT 10 żarowa benzyna, zbiornik 260ml. Po 20 minutach lotu (80 % lotu na pełnym gazie), po wylądowaniu w zbiorniku pozostaje ok 1/4 paliwa z ogólnej pojemności.
Rekomendowane odpowiedzi