milo Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Czy ktoś miał do czynienia z tym profilem? Szukam opinii innych użytkowników, czy był stosowany w jakimś modelu.http://kipecoul.e-monsite.com/pages/pro ... vr-22.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-a Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Hmmm, sam autor bardzo zachwala . Jest to ewolucja jego wczesniejszych profili. Cos pomiedzy E205 i S3021. Podstawowe zalety w porownaniu do powyzszych, to lepsze zachowanie przy wiekszych katach i malych Re. Autor sam sie dziwi, ze mimo roznic, MVR 22 ma bardzo podobne biegunowe do S3021, ktory zreszta sam uwaza za swietny. MVR zaleca do szybowcow konstrukcyjnych o rozp. ok. 2m. Mimo, ze nie jest to super performer, ma sobie dawac rade calkiem niezle z wiatrem i ma byc latwy do okielznania w powietrzu... Tyle, po krotce autor...Moze to kogos zacheci do eksperymentu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Na biegunowych zauważyłem porównanie do S-3010...... I faktycznie, w zakresie małych Re wydaje się trochę lepszy (na wykresach Autora). Przy wyższych Re różnice zanikają. Wydaje się być modyfikacją 3010, tzn: lekko zmieniony w części spływowej. Na publikacje z zastosowań - nie natknąłem się. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milo Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Dziękuję za odzew w temacie. Trochę tajemniczy profil, ale zaeksperymentuję. Chcę go zastosować w moim nowym modelu .... PWS-101 2,2 m. Mam nadzieję, że będzie odpowiedni do takiego szybowca, zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Klos Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Profil wydaje sie byc lepszy od Clark-Y bo ma mniejszy opor w zakresie wiekszych a takze mniejszych predkosci. Maksymalny wsp. sily nosnej praktycznie ten sam. Mysle, ze warto sprobowac i uzyc go zamiast Clark-Y. Bedzie troche szybszy. Czolem Andrzej 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milo Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Dziękuję za zamieszczone opinie i spostrzeżenia. No to czas się brać za rozkładanie żeber na formatkach, a jak będzie się sprawował pokażą loty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi