Krzysztofus Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Bezczynność mnie zabija, dzisiaj pomimo mrozu i wiatru wybrałem się na testy ustalające sc. Robercie, wszystko zgodnie ze wskazówkami , dziękuję za dobrą radę. Zaskoczyła mnie niewielka różnica położenia sc w zależności od pozycji skrzydeł, różnica to ok 1,5 cm . Jeżeli chodzi o klapy, to testy nic nie wykazały (zbyt krótki lot ), skuteczność ocenię po zainstalowaniu napędu. Na modelu zaznaczyłem położenia sc, czarna to rozłożone, czerwona - złożone. Nie wiem dlaczego nie przedstawiłem wymiarów su, naprawiam błąd; długość 131 cm, rozpiętość- skrzydła złożone 60- rozłożone 98 cm, sc pomiędzy 45,5 a 46,8 cm od wylotów. Kolejne testy już z pełnym wyposażeniem i kamerzystą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Rewelacyjna wiadomość z tym SC! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofus Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Nie spodziewałem się sc tak blisko kabinki .Teraz w trakcie montażu wyposażenia wiem, turbina powinna być zainstalowana tuż za skrzydłem...a teraz aku musiał wylądować za krzesłami pilotów. Mig 23 jest podobny, będziemy o tym pamiętać Robercie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 He he, będziemy Dlatego podglądam jak budujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofus Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Su 24 czekał za dobrą pogodą i się doczekał. Dziś odbył się pierwszy lot testowy, wiem że można przyłożyć się do wykończenia modelu. Środek ciężkości ustalony w punkt, zdecydowanie mniejsze wychylenia, konieczne lotki - uwagi po pierwszym locie. Jest nadzieja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Gratuluje udanego oblotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Jednak straciłeś cierpliwości i zrobiłeś oblot przy wietrze Pięknie wyszedł z ręki. Używałeś klap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofus Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Robercie, już nie mogłem patrzeć jak się marnuje, nie mogłem już wytrzymać. Start odbył się bez klap ze skrzydłami rozłożonymi w połowie. Pozostaje dopieścić model i przeprowadzić kolejne loty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayster8405 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Przepięknie , ze złożonymi skrzydełkami przecinał powietrze jak jastrząb ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Krzychu, ile ostatecznie waży do lotu Su-24? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofus Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Waga z pakietem 2600 mah 4s 30 c wynosi 1141 gram, w malowaniu na "gotowo". Każdy model maluję Ticurilla optiva colour 5, nie jest to najlżejsza powłoka, można było jeszcze zaoszczędzić na wadze. Model sprawuje się świetnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofus Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 To nie jest rosyjska prowokacja , strasznie wiało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi