Bartek Piękoś Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Tak sobie myślę, jak sprawne jest skrzydło we współczesnych samolotach, że najpierw poderwało go w górę i uniosło te 2-3m, zanim zaczęło cofać i poleciał w tył. Niesamowicie to wygląda.
RomanJ4 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Mógłby służyć jako ilustracja do tematu kolegi Patryka o powstawaniu siły nośnej... http://pfmrc.eu/index.php?/topic/59853-jak-powstaje-si%C5%82a-no%C5%9Bna/
PK999 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Ehhh pilot - baran. Cały czas miał zaciągnięty SW przy starcie. Nic dziwnego, że zaraz przeciągnął
Konrad_P Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Tyle że tam żadnego pilota nie było.
Gość horn3t Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Zakotwiony był tylko natura wygrała
sebka34 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Ten sw zaciagniety specjalnie na takie sytuacje jak by nie zaciągnął to Bóg wie gdzie by spadł ten samolot
Bartek Piękoś Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Ten sw zaciagniety specjalnie na takie sytuacje jak by nie zaciągnął to Bóg wie gdzie by spadł ten samolotA czasem nie odwrotnie? Moim zdaniem, poderwało go właśnie dlatego, że był zaciągnięty. Na lotniskach, na postoju SW się często opuszcza. Albo specjalnie blokując, albo pozwala się mu opaść. Aż sobie przeglądnąłem swoje zdjęcia z kilku pikników i to się potwierdza. Pamiętam, że oglądałem program, w którym mówiono bardzo wyraźnie, że opuszczenie SW jest ze względów bezpieczeństwa.
sebka34 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Oczywiście. Jak zrobił by to pilot jak trzeba to nie bylo by tematu. Swoja drogą skoro pilot na ziemi jest taki lekkomyślny to jaki jest w powietrzu
Konrad_P Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Oczywiście. Jak zrobił by to pilot jak trzeba to nie bylo by tematu. Swoja drogą skoro pilot na ziemi jest taki lekkomyślny to jaki jest w powietrzu Za daleko idące wnioski wyciągasz. Też jesteś taki nieomylny.
sebka34 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Konrad_P A czy te wypowiedzi bedą uwzgledniane przez Komisji Wypadków Lotniczych
Konrad_P Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Konrad_P A czy te wypowiedzi bedą uwzgledniane przez Komisji Wypatków Lotniczych ?????
young Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 ten też ma problemy a masa potężna https://youtu.be/eB5la-c1T04
Gość horn3t Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Przy dobrym wiaterku nie ma znaczenia czy ster jest zaciągnięty czy też nie jak samolot jest słabo zakotwiony to czym lżejszy odleci tak czy siak
Masło Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Największy problem, tu chyba miał ten wrak z tyłu.
Rekomendowane odpowiedzi