Skocz do zawartości

ATR 1 i ATR 2


Rekomendowane odpowiedzi

Koła do niczego się nie przydały :P

Na lodzie warstwa śniegu uniemożliwiała nabranie prędkości.

Po pięciu próbach dałem seeee... spokój :P przednie kółko 30mm-trowe dobrze hamowało

Max prędkość jaką udało się osiągnąć na pełnym gazie to ze 20 km/h.


A wylądowałem tu :P


Startowałem z ręki...  najpierw próba szybowania bez włączonego silnika. Elegancko...

Druga próba i gaz do dechy...:P poszedł tak jak powinien :)

Powiem tak... był bardzo silny wiatr jak na taki model, zrobiłem cztery okręgi, udało się zrobić nawet kilka ewolucji.

Bardzo zwrotny i nie przewidywalny w taką pogodę... Na chwilę wystarczy spuścić z oczu i może być gorąco.

Wiatr silny dlatego miałem dość i postanowiłem wylądować...

Ładne podejście, śilnik wyłączony, można było spokojnie złapać w ręce. A tu nagle wiatrzysko buchhhhh... i model 10m poniosło na ule.

Tak jak widać.


No tak.


Już go trochę pokleiłem, będzie bez podwozia teraz.

post-18554-0-88529900-1486372535_thumb.jpg

post-18554-0-29186400-1486373030.jpg

post-18554-0-63211900-1486373031_thumb.jpg

post-18554-0-61054800-1486373037_thumb.jpg

post-18554-0-49320900-1486373043_thumb.jpg

post-18554-0-43236800-1486373050_thumb.jpg

post-18554-0-09715100-1486373053.jpg

post-18554-0-09365700-1486373056_thumb.jpg

post-18554-0-85540400-1486373062_thumb.jpg

post-18554-0-17279300-1486373069_thumb.jpg

post-18554-0-01866000-1486373072_thumb.jpg

post-18554-0-75888400-1486373313_thumb.jpg

post-18554-0-25146200-1486373319_thumb.jpg

post-18554-0-15478400-1486373325_thumb.jpg

post-18554-0-52839500-1486373330_thumb.jpg

post-18554-0-44481800-1486373335_thumb.jpg

post-18554-0-55225200-1486373340_thumb.jpg

post-18554-0-10301400-1486373346_thumb.jpg

post-18554-0-45518800-1486373352_thumb.jpg

post-18554-0-14539900-1486373361_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze gratulacje, że poleciał! :)

Po drugie, panie Kolego - film!

Po trzecie, czy teraz go będziesz doprowadzał do kształtów jak z pierwszego posta? Zresztą chyba niewiele się różni, jest tylko bardziej płaski, nie?

Tak w locie piękny widok... Następnym razem nagram.

Po M01 został mi taki sam śilnik i serwa, kupiłem dziś podkłady 3 i 5mm... iiiiii zaczynam budować drugiiiiiiii.. nie to już trzeciiiii model.

Będę dążył powoli do pierwszego posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam propozycję. Zabuduj kadłub za śmigłem do tej listewki wzmacniającej. Zrób tam coś w stylu rury sześciokątnej lub nawet dwie jakby dysze. Przelotowo, żeby strumień powietrza za śmigłem nie był mulony.

Doda to na pewno sztywności konstrukcji. Czułość w sterowaniu o której wspominasz może być wynikiem giętkości skrzydeł w locie i ich niestabilnym ułożeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam propozycję. Zabuduj kadłub za śmigłem do tej listewki wzmacniającej. Zrób tam coś w stylu rury sześciokątnej lub nawet dwie jakby dysze. Przelotowo, żeby strumień powietrza za śmigłem nie był mulony.

Doda to na pewno sztywności konstrukcji. Czułość w sterowaniu o której wspominasz może być wynikiem giętkości skrzydeł w locie i ich niestabilnym ułożeniu.

Dziękuję :) ale jednak nie skorzystam...

Pogody i czasu nie ma do latania to nastepny klei się...

post-18554-0-76990100-1487243160_thumb.jpg

post-18554-0-65288700-1487243203_thumb.jpg

post-18554-0-35422700-1487243250_thumb.jpg

post-18554-0-98567700-1487243292_thumb.jpg

post-18554-0-69282100-1487243336_thumb.jpg

post-18554-0-99175800-1487243381_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.