Gość horn3t Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Miał ktoś do czynienia z mechanizmami chowania podwozia MSP, jak wygląda wytrzymałość niezawodność? http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=1_31_632&products_id=16376 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Zapomnij.Cena z sufitu a jakość elektroniki fatalna,przymocowana na hotglucie.Na 3 zestawy jeden działał bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Dzięki zostaje więc tylko Robart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 A Sierra? A Lado? Orientowałeś się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Nie, zasadniczo szukam taniego i dobrego (wiem sprzeczności) podwozia do Spitfira w rozmiarze 2,2 m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Jest jeszcze Lado - która specjalizuje się w układach elektrycznych i w sumie wychodzi chyba taniej niż Robart ( wysokie koszty przesyłki ) ,gdzieś mi się obiło ,że układy elektryczne Robart też maja jakieś problemy . http://www.lado-tech.net/en/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 NieRozumiem. Następnym razem się powstrzymam. Poczekam, aż podasz oczekiwania;) Faktycznie Lado i Sierra to nie są tanie rzeczy. No, ale powszechnie się pisze, żeby w fajnych modelach na podwoziu nie oszczędzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Rozumiem. Następnym razem się powstrzymam. Nie ma potrzeby każda pomoc nieoceniona bo w gotowcach moja wiedza jest znikoma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 W HK jest podwozie do 12 kg za 30 $ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 W HK jest podwozie do 12 kg za 30 $ Tak działa na kilka cykli a potem do wyrzucenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Może w takim razie DIY? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Dziwne.Takie mamy w ŁA i ciągnie 600 g podwozie.http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=56192 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Faktycznie dziwne jak to z chińczykami uprzedzeń nie mam na coś będę musiał się zdecydować dlatego szukam pomocy i opinii lub w ostateczności trzeba będzie majstrować swoje. Ps. dziękuje za wszystkie sugestie i podpowiedzi Edytowane 26 Marca 2016 przez horn3t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mecenas Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Krzysztofie, Ja proponuję to: https://www.electron-retracts.com/product/er-40evo-set-a/ Wiem, cena! Ale w przypadku spita 2.2m - warto. To "mercedes" wśród dostępnych mechanizmów. Ja swojego czasu popełniłem kilka mechanizmów do swoich modeli (P-47, FW-190, Spitfire, D.520, TS-11) jak nie było na rynku takiego wyboru. Muszę powiedzieć że koszty wykonania dobrego podwozia samemu wcale są takie małe i często dorównują tym "lepszym" dostępnym na rynku, a czas "stracony" na budowę - nie do odzyskania. Podaj e-maila pryw. to ci wyślę filmik jak to działa u mnie, bo tu nie chce się załączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coster Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 przypinam się do wypowiedzi mecenasa electron retracts mają bardzo duży wybór odnośnie katów otwierania tylko że doliczają sobie do ceny tva czyli podatek który jest doliczany do ceny i trzeba kupić razem z mechanizmem sterownik bo ja się przejechałem i przepłaciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Potwierdzam wszystkie opinie powyżej a szczególnie tą No, ale powszechnie się pisze, żeby w fajnych modelach na podwoziu nie oszczędzać Miałem latać ten weekend ale właśnie mechanizm od podwozia się z....ł (HK 12kg czarny ameliniowy) Electron, LADO ale również Jet1A i Behotec wprowadzają mechanizmy elektryczne. Biorąc pod uwagę jakość mechanizmów pneumatycznych Behoteca i Jet1A to elektryczne będą jeszcze lepsze. Jest jeszcze coś co podaję wbrew sobie: https://www.lindinger.at/en/airplanes/accessories/wheels-und-landing-gear/planet-hobby-slr-einziehfahrwerk-elektrisch-950-ausfahrwinkel-1stk.-opposite-version A i jeszcze Eflite 60-120 jest OK. https://www.lindinger.at/en/airplanes/accessories/wheels-und-landing-gear/e-flite-elektrisches-einziehfahrwerk-60-120-950 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Kolega ma na lotnisku to ostatnie (które nota bene mi się bardzo podoba, a cena jeszcze nie zabija) i jest rozczarowany jakością, szczególnie luzami i materiałem, z którego wykonano golenie. Miałem w rękach i luzy potwierdzam, zaskakująco duże. Samemu można by to było zrobić lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Ale golenie to drut w Eflite. Fakt mechanizmy Eflite nie są idealne ale to i tak lepsza inwestycja niż w te z HK. Gdzieś na RCnetwork jest wątek o zmianie bębna na jakąś samoróbę. Ps. Zrobię zdjęcie problemu w mechanizmach Landera (te z HK) bo mechanicznie to wcale nie są złe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny_kormoran Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Witam Z moich doświadczeń z chowanymi podwoziami a mam ich sporo (dwa Hawker Typhoon, 3 Mustangi , Texan, La5Fn, Zero, P38, Mosquito, Corsair) wychodzi że najlepsza jest pneumatyka. Jezeli już elektryczne to podobno tylko hiszpański Electron (tego akurat nie testowałem). Miałem okazję testować elektrycznego Robarta - elektronika działa jak w elektrycznych szybach samochodowych czyli zatrzymuje siłownik gdy wykryje przeciążenie na końcu czyli super ale tylko w teorii. W praktyce jest ustawiony bardzo mały prąd graniczny i często nawet nie chce ruszyć. Ja zwiększyłem prąd do maksymalnego dla użytych tam silników ale dopiero zwiększenie napięcia zasilania pozwoliło na pracę tych siłowników. Jednak jakikolwiek opór po drodze zatrzyma i nie ruszy (a w pneumatyce siła działa cały czas i można pomóc siłownikom odpowiednim manewrem w powietrzu) Testowałem też siłowniki Turnigy z HK (te największe i te trochę mniejsze). Tam zasada pracy jest moim zdaniem lepsza - w siłowniku są krańcówki i one wyłączają siłownik na końcach. W przypadku gdy siłownik nie osiągnie końca w 10s to też się wyłączy - to zabezpiecza silnik przed spaleniem. W sumie fajne (mechanicznie też) ale nie go końca. Na początek padły tranzystory sterujące silnikiem (nie wiadomo dlaczego bipolarne 1,5A po 2 równoległe) po wymianie na 5A mosfety zaczęło działać. Niestety szybko się okazało że przekładnia jest zbyt delikatna i po kilku zablokowaniach się zużyła. Te mniejsze mam na próbę w Mustangu 1:5 - zobaczymy jak długo. Pozostałe wyrzuciłem i lżejszy o parę $ i parę tygodni wróciłem do sprawdzonej pneumatyki do czego zachęcam. Ja używam głównie Robart 635 i 630. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emhyrion Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Mnie zastanawia pneumatyka. Ta butla to wieczna jest czy trzeba wymieniać? Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi