idfx Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 "mogę powiedzieć że zawsze w tego typu modelach (piankowe modele), wzrost masy zawsze idzie w parze ze wzrostem prędkości." To mało latałeś .. albo źle sprecyzowałeś w jaki sposób i gdzie dokładałeś dodatkowej masy.
szpikulec Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2016 Hołly szyt! Nie chciałem wywołać takiej grandy Sprawa jest prosta jak mój piankowy ASW-17 HYPE - polatam, popróbuje, opowiem. Ciekawy jest jeden z moich wniosków: jak coś jest fabryczne - nie znaczy z definicji że jest złe. Prosty przykład: P-51 Parkzone...który to latał ku mojej uciesze na farycznym ustawieniu z baterią 3s 1300mAh około 10-17min (w zależności od tego jak wajhowałem gazem) W pogoni za prędkością załadowałem 4s 2200 i śmigło ok 9x8. Prędkosć była, fakt; inercja była, fakt.. i 6-8minut lotu + duża prędkośc lądowania. Wniosek jeden - to nie jest model do tego. Więc wróciłem do ustawień fabrycznych i ciągle się ciesze Mustangiem. Nawiązałem do Mustanga dlatego iż padały tutaj pomysły naprawdę skomplikowane i zaawansowane a to przecież zwykła pianka. Producent zalecał chyba baterię 1800mah do ASW-17, ja użyłem 700. Efekt taki że model jak gazeta. Bliżej 1800 model szybszy stabilniejszy a i wind więcej...więc lata dłużej MISSION COMPLETE. Producent chyba nie taki głupi...
cZyNo Opublikowano 29 Czerwca 2016 Opublikowano 29 Czerwca 2016 To model jak najlżejszy. I w atermicznych optuje za tylnym SC. Wytrymowanie modelu do granicy pompowania.
Rekomendowane odpowiedzi