idfx Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 "mogę powiedzieć że zawsze w tego typu modelach (piankowe modele), wzrost masy zawsze idzie w parze ze wzrostem prędkości." To mało latałeś .. albo źle sprecyzowałeś w jaki sposób i gdzie dokładałeś dodatkowej masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpikulec Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Hołly szyt! Nie chciałem wywołać takiej grandy Sprawa jest prosta jak mój piankowy ASW-17 HYPE - polatam, popróbuje, opowiem. Ciekawy jest jeden z moich wniosków: jak coś jest fabryczne - nie znaczy z definicji że jest złe. Prosty przykład: P-51 Parkzone...który to latał ku mojej uciesze na farycznym ustawieniu z baterią 3s 1300mAh około 10-17min (w zależności od tego jak wajhowałem gazem) W pogoni za prędkością załadowałem 4s 2200 i śmigło ok 9x8. Prędkosć była, fakt; inercja była, fakt.. i 6-8minut lotu + duża prędkośc lądowania. Wniosek jeden - to nie jest model do tego. Więc wróciłem do ustawień fabrycznych i ciągle się ciesze Mustangiem. Nawiązałem do Mustanga dlatego iż padały tutaj pomysły naprawdę skomplikowane i zaawansowane a to przecież zwykła pianka. Producent zalecał chyba baterię 1800mah do ASW-17, ja użyłem 700. Efekt taki że model jak gazeta. Bliżej 1800 model szybszy stabilniejszy a i wind więcej...więc lata dłużej MISSION COMPLETE. Producent chyba nie taki głupi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 To model jak najlżejszy. I w atermicznych optuje za tylnym SC. Wytrymowanie modelu do granicy pompowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi