Jump to content
szpikulec

Jak zwiększyć predkość w piankowym szybowcu?

Recommended Posts

"mogę powiedzieć że zawsze w tego typu modelach (piankowe modele), wzrost masy zawsze idzie w parze ze wzrostem prędkości."

 

To mało latałeś .. albo źle sprecyzowałeś w jaki sposób i gdzie dokładałeś dodatkowej masy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hołly szyt! Nie chciałem wywołać takiej grandy :P Sprawa jest prosta jak mój piankowy ASW-17 HYPE - polatam, popróbuje, opowiem. Ciekawy jest jeden z moich wniosków: jak coś jest fabryczne - nie znaczy z definicji że jest złe.

Prosty przykład: P-51 Parkzone...który to latał ku mojej uciesze na farycznym ustawieniu z baterią 3s 1300mAh około 10-17min (w zależności od tego jak wajhowałem gazem)

W pogoni za prędkością załadowałem 4s 2200 i śmigło ok 9x8. Prędkosć była, fakt; inercja była, fakt.. i 6-8minut lotu + duża prędkośc lądowania. Wniosek jeden - to nie jest model do tego. Więc wróciłem do ustawień fabrycznych i ciągle się ciesze Mustangiem.

 

Nawiązałem do Mustanga dlatego iż padały tutaj pomysły naprawdę skomplikowane i zaawansowane a to przecież zwykła pianka. Producent zalecał chyba baterię 1800mah do ASW-17, ja użyłem 700. Efekt taki że model jak gazeta. Bliżej 1800 model szybszy stabilniejszy a i wind więcej...więc lata dłużej MISSION COMPLETE.

Producent chyba nie taki głupi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To model jak najlżejszy. I w atermicznych optuje za tylnym SC. Wytrymowanie modelu do granicy pompowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.