Skocz do zawartości

Poszukiwania mentora ;)-ojca chrzestnego :)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Tomek z okolic Katowic wiosen już prawie 30 szukam kogoś kto mógłby wprowadzić mnie w tajniki pilotażu modelami rc. A konkretnie kogoś z okolić do kogo mógłbym się zwrócić telefonicznie lub najlepiej w rozmowie twarzą w twarz. Mówię tutaj o prozaicznych sprawach jak wybór sprzętu, modelu. Delikatna pomoc w nauce pilotażu, zasadach wyważeniu modelu itp.Kogoś z kim mógłbym od czasu do czasu spotkać się w sobotnie popołudnie i wspólnie polatać.  Dlatego dość ważna sprawą by był z moich okolic :) Jestem totalnie zielony w tych sprawach i taka pomoc mogłaby bardzo mi pomóc. W chwili obecnej poluję na jakiś motoszybowiec i np przydałaby mi się pomoc w wyborze radia pozdrawiam i z góry dziękuje za odzew.  

Opublikowano

Hej
Tomasz na sam początek dobrze było by poćwiczyć na symulatorze, nauczyć się pilotażu wirtualnie.
Co najważniejsze przysposobić sobie sterowanie modelem lecącym w Twoim kierunku, reakcje na drążki

w takiej sytuacji są odwrotne niż lecąc modelem od siebie. Jeśli coś pójdzie nie tak, a na pewno tak będzie

na początku,uszkodzisz sobie model tylko i wyłącznie wirtualny. Jeśli opanujesz pilotaż można wtedy pomyśleć

nad zakupem modelu i przejść do prawdziwego latania modelem.
Wybór radia i modelu jest nieograniczony, jedynie co może ograniczać, to fundusz jaki chcesz na ten cel przeznaczyć.

Polecam prześledzić wątki w dziale Południe, z pewnością znajdzie się osoba która zamieszkuje niedaleko Ciebie.
http://pfmrc.eu/index.php?/forum/119-po%C5%82udnie/

Pozdrawiam i powodzenia życzę

• Lubię to 1
Opublikowano

Symulator też ale kolega modelarzy bezcenny :)

Najpierw pomyśl co jest tobie bliskie (helikopter ? Szybowiec? Akrobacje ? Makieta etc ) i wtedy zacznij kupować sprzęt pod konkretny typ. Jak najszybciej wzleć i ćwicz.

Opublikowano