Skocz do zawartości

Multiplex Parkmaster 3D


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 tygodni później...
  • Odpowiedzi 261
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

A co myslicie o tym silniczku do parkmastera ?

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5690

 

Spec.

Kv: 1050rpm/v

Operating Current: 6A ~ 18A

Peak Current: 18A

Suggested prop: 10x6.0 E-prop

Suggested Battery: 1700~2200mAh 3S1P

Weight: 71g

Dimensions: 27.6 x 36mm

Shaft Size: 3.175mm

 

 

I jeszcze pytanie o smigla. Piszecie APC.., ale jakie SF czy E ?

Planuje wieksze zakupy na hobbycity.., ale tam widze tylko APC E. Ktore z smigiel tam dostepnych beda dobre?

http:// http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?catname=Propellers&idCategory=265&ParentCat=58

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik powinien być OK. Do tego śmigło ok. 9x5 - 10x5.

 

SF czy E

Zależy od prędkości obrotowej. W twoim przypadku "E".

Np.

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5440&Product_Name=APC_style_propeller_10x5-E

Ja ostatnio latam na tym:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7953&Product_Name=_TGS_Sport_10x5E_Precision_propeller

- bardzo fajne śmigiełko :-)

 

Czy w modelu parkmaster stosuje sie skłon i wykłon ?

Mam niewielki skłon i całkiem spory wykłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile wykłon mogę zrozumieć (kontra na moment..). O tyle skłonu chyba nie powinno się robić.. ?

 

w akrobatach nie powinno być skłonu. inaczej model będzie zachowywał się inaczej podczas lotu na plecach.

 

a może silnik ten sam 2213 tylko wersja 92v kv? ja mam taki we flashu, waga 470-480g, śmigło 11x4,7 albo 12x3,8 i pięknie, wolno lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami trzeba lekko skorygować kat silnika góra dół szczególnie w modelu 3D gdzie czasem model ucieka na podwozie konieczne jest odchylenie silnika troszke w górę tak maja wszystkie katany sebartu bez odchylenia model odchodzi na podwozie w figurach pionowych szczególnie upierdliwe podczas zawisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...

Witam!

 

Kończę już składać swojego Parkmastera i przyszedł czas na wyważenie. Próbowałem wstępnie dodać ołowiu, i żeby uzyskać zalecane przez producenta wyważenia musiałbym dodać na dziób 25g ołowiu. Z przodu i z tyłu miejsca przeznaczonego na pakiet zaznaczone są dwie linie:

18055779.jpg

 

Czy ten zaznaczony kawałek styropianu można jeszcze wyciąć i przesunąć tym samym pakiet do przodu, żeby dać mniej ołowiu na przód? W tym momencie model waży ok 560g i nie chciałbym go już bardziej doważać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wycięte :) Wszystko dobrze pasuje, model wyważony na ok. 120mm(kawałek przed kablami od serw, mam nadzieję, że będzie dobrze). Z wyposażenia to w zasadzie nic szczególnego - silnik Mega 400/15/8, regulator MAG8(18A), pakiet FullyMax 1300mAh, serwa to HXT 900 na lotki, i HS-82MG na ogon a odbiornik zwykły hitec HFS-06MT. Jutro jeszcze będę testował różne śmigła i zobaczymy z którym będzie miał najlepsze parametry. Przesądny nie jestem, ale fotka to może jednak po oblocie :wink: Jeszcze pytanie, do ogółu użytkowników Parkmastera, jak mocowaliście pakiet? Oryginalne rzepy czy jakiś inny patent? U mnie te rzepy są tak silne, że przy wyjmowaniu pakietu odrywa się rzep od styropianu a pakiet nie puści :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wczoraj już też wypróbowałem i faktycznie działa ;-) Myślałem, że może jednak macie jeszcze jakiś inny sposób.

 

EDIT:

Dzisiaj korzystając z ładnej pogody i chwili wolnego czasu dokończyłem resztę drobiazgów przy modelu i pojechałem na obloty. Model bardzo ładnie startuje i ląduje na krótkiej trawie i asfalcie. Przy lekko wyższej trawie zaparkował nosem w ziemi :wink: :

56763148.jpg

Podwozie faktycznie trochę zbyt miękkie, ale nad tym można jeszcze popracować. Ogółem model lata super! - wystarczy spojrzeć na minę po pierwszym locie :lol:

24878290.jpg

P.S. Fotki dzięki mojej Pani Fotograf :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiem że to juz archeologia, ale musze o to zapytać. Ponieważ buduje model też 1 m rozpiętosci i skrzydła mi wyszły (z tego co mi sie zdaje) strasznie duze, mówie o pow. Czy mógłbyktos podać cieciwę u nasady kadłuba i na końcach skrzydeł (razem z lotkami) ?? Byłbym bardzo "dźwięczny" :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Chciałbym zacząć przygodę z 3D , ponieważ opanowałem już wszystkie trenerki i szybowce . Handyman nie za bardzo radził sobie z moją nauką 3d , więc postanowiłem zainwestować w parkmastera . Mam dylemat który silnik wybrać :

a)

Spec.

Kv: 1050rpm/v

Operating Current: 6A ~ 15A

Peak Current: 19A

Suggested prop: 10x6, 10x7 or 11x5.5 E-prop

Suggested Battery: 1300~2200mAh 3S1P

Weight: 59g

Dimensions: 27.6 x 32mm

Shaft Size: 3.175mm

B)

Spec.

Kv: 860rpm/v

Operating Current: 6A ~ 17A

Peak Current: 17A

Suggested prop: 11x4.7 E-prop

Suggested Battery: 1700~2200mAh 3S1P

Weight: 71g

Dimensions: 27.6 x 36mm

Shaft Size: 3.175mm

c)

Spec.

Kv: 1050rpm/v

Operating Current: 6A ~ 18A

Peak Current: 18A

Suggested prop: 10x6.0 E-prop

Suggested Battery: 1700~2200mAh 3S1P

Weight: 71g

Dimensions: 27.6 x 36mm

Shaft Size: 3.175mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.