virtuss Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 A co myslicie o tym silniczku do parkmastera ? http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5690 Spec. Kv: 1050rpm/v Operating Current: 6A ~ 18A Peak Current: 18A Suggested prop: 10x6.0 E-prop Suggested Battery: 1700~2200mAh 3S1P Weight: 71g Dimensions: 27.6 x 36mm Shaft Size: 3.175mm I jeszcze pytanie o smigla. Piszecie APC.., ale jakie SF czy E ? Planuje wieksze zakupy na hobbycity.., ale tam widze tylko APC E. Ktore z smigiel tam dostepnych beda dobre? http:// http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_listCategoriesAndProducts.asp?catname=Propellers&idCategory=265&ParentCat=58
virtuss Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Nikt nic nie doradzi ?? Mam jeszcze 1 dodatkowe pytanie: Czy w modelu parkmaster stosuje sie skłon i wykłon ? O ile wykłon mogę zrozumieć (kontra na moment..). O tyle skłonu chyba nie powinno się robić.. ?
Ładziak Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Silnik powinien być OK. Do tego śmigło ok. 9x5 - 10x5. SF czy E Zależy od prędkości obrotowej. W twoim przypadku "E". Np. http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5440&Product_Name=APC_style_propeller_10x5-E Ja ostatnio latam na tym: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7953&Product_Name=_TGS_Sport_10x5E_Precision_propeller - bardzo fajne śmigiełko :-) Czy w modelu parkmaster stosuje sie skłon i wykłon ? Mam niewielki skłon i całkiem spory wykłon.
Grzechu Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 O ile wykłon mogę zrozumieć (kontra na moment..). O tyle skłonu chyba nie powinno się robić.. ? w akrobatach nie powinno być skłonu. inaczej model będzie zachowywał się inaczej podczas lotu na plecach. a może silnik ten sam 2213 tylko wersja 92v kv? ja mam taki we flashu, waga 470-480g, śmigło 11x4,7 albo 12x3,8 i pięknie, wolno lata.
radek872 Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Czasami trzeba lekko skorygować kat silnika góra dół szczególnie w modelu 3D gdzie czasem model ucieka na podwozie konieczne jest odchylenie silnika troszke w górę tak maja wszystkie katany sebartu bez odchylenia model odchodzi na podwozie w figurach pionowych szczególnie upierdliwe podczas zawisu
Ładziak Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 w akrobatach nie powinno być skłonu. inaczej model będzie zachowywał się inaczej podczas lotu na plecach. Jasssne... Żeby tak było, model musiałby być symetryczny, co nie znaczy, że wygodnie by się nim latało.
Krzycho Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Witam Chciałbym odświeżyć temat i spytać się czy posiada ktoś instrukcję do parkmastera?
Ładziak Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Wszyscy mają. Do pobrania na stronie producenta: http://www.multiplexusa.com/models/model-kits/parkmaster_3d.html czyli ten link: http://www.multiplexusa.com/files/M214231-ParkMaster_3D_Manual.pdf
kefir Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Panowie pozwólcie że odgrzebię temat Chodzi mi o to czy ten silnik da rade http://www.nastik.pl/keda-a2215m-piasta-montazu-wstecznego-zapasowa-p-82.html Nastik go poleca tylko czy będzie miał trochę nadmiaru mocy bo będę chciał do niego wsadzić nadajnik video i latać FPV
Barlu Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Do FPV daj troszkę większego brata może: http://www.nastik.pl/keda-a2220l-piasta-montazu-wstecznego-p-102.html Zależy jaką wagę uzyskasz. Ale jeżeli model miałby być używany do swojego przeznaczenia [shock 3D] to nastik dobrze poleca
TomekP Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Witam! Kończę już składać swojego Parkmastera i przyszedł czas na wyważenie. Próbowałem wstępnie dodać ołowiu, i żeby uzyskać zalecane przez producenta wyważenia musiałbym dodać na dziób 25g ołowiu. Z przodu i z tyłu miejsca przeznaczonego na pakiet zaznaczone są dwie linie: Czy ten zaznaczony kawałek styropianu można jeszcze wyciąć i przesunąć tym samym pakiet do przodu, żeby dać mniej ołowiu na przód? W tym momencie model waży ok 560g i nie chciałbym go już bardziej doważać :wink:
jary14 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja tak zrobiłem i wszystko śmigało Możesz spokojnie wyciąć ten fragmencik Elaporu - nic się nie stanie. P.S Pochwal się jakie wyposażenie mu włożyłeś i daj fotkę całości :wink:
TomekP Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 No i wycięte Wszystko dobrze pasuje, model wyważony na ok. 120mm(kawałek przed kablami od serw, mam nadzieję, że będzie dobrze). Z wyposażenia to w zasadzie nic szczególnego - silnik Mega 400/15/8, regulator MAG8(18A), pakiet FullyMax 1300mAh, serwa to HXT 900 na lotki, i HS-82MG na ogon a odbiornik zwykły hitec HFS-06MT. Jutro jeszcze będę testował różne śmigła i zobaczymy z którym będzie miał najlepsze parametry. Przesądny nie jestem, ale fotka to może jednak po oblocie :wink: Jeszcze pytanie, do ogółu użytkowników Parkmastera, jak mocowaliście pakiet? Oryginalne rzepy czy jakiś inny patent? U mnie te rzepy są tak silne, że przy wyjmowaniu pakietu odrywa się rzep od styropianu a pakiet nie puści :?
jary14 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 U mnie te rzepy są tak silne, że przy wyjmowaniu pakietu odrywa się rzep od styropianu a pakiet nie puści :? Znam to... Ale i tak mimo wszystko u mnie rzepy. Trzeba po prostu odpracować system wyciągania :wink: Ja ruszam na boki, aż wyjdzie
Ładziak Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Polecam wszelkie plastiki zbliżone do kart bankomatowych - pełno tego teraz, np. karty stałego klienta, kody itp. Bardzo ładnie "rozcinają" rzep.
TomekP Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Tak, wczoraj już też wypróbowałem i faktycznie działa ;-) Myślałem, że może jednak macie jeszcze jakiś inny sposób. EDIT: Dzisiaj korzystając z ładnej pogody i chwili wolnego czasu dokończyłem resztę drobiazgów przy modelu i pojechałem na obloty. Model bardzo ładnie startuje i ląduje na krótkiej trawie i asfalcie. Przy lekko wyższej trawie zaparkował nosem w ziemi :wink: : Podwozie faktycznie trochę zbyt miękkie, ale nad tym można jeszcze popracować. Ogółem model lata super! - wystarczy spojrzeć na minę po pierwszym locie P.S. Fotki dzięki mojej Pani Fotograf
ppompka Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Wiem że to juz archeologia, ale musze o to zapytać. Ponieważ buduje model też 1 m rozpiętosci i skrzydła mi wyszły (z tego co mi sie zdaje) strasznie duze, mówie o pow. Czy mógłbyktos podać cieciwę u nasady kadłuba i na końcach skrzydeł (razem z lotkami) ?? Byłbym bardzo "dźwięczny" :mrgreen:
SuperBeb Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Chciałbym zacząć przygodę z 3D , ponieważ opanowałem już wszystkie trenerki i szybowce . Handyman nie za bardzo radził sobie z moją nauką 3d , więc postanowiłem zainwestować w parkmastera . Mam dylemat który silnik wybrać : a) Spec. Kv: 1050rpm/v Operating Current: 6A ~ 15A Peak Current: 19A Suggested prop: 10x6, 10x7 or 11x5.5 E-prop Suggested Battery: 1300~2200mAh 3S1P Weight: 59g Dimensions: 27.6 x 32mm Shaft Size: 3.175mm Spec. Kv: 860rpm/v Operating Current: 6A ~ 17A Peak Current: 17A Suggested prop: 11x4.7 E-prop Suggested Battery: 1700~2200mAh 3S1P Weight: 71g Dimensions: 27.6 x 36mm Shaft Size: 3.175mm c) Spec. Kv: 1050rpm/v Operating Current: 6A ~ 18A Peak Current: 18A Suggested prop: 10x6.0 E-prop Suggested Battery: 1700~2200mAh 3S1P Weight: 71g Dimensions: 27.6 x 36mm Shaft Size: 3.175mm
Malker Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 "B" Powinien być dobry. Polecam też silniczki Emax GT. http://modelarski.com/produkt-Silnik_elektryczny_Emax_GT2215_12,8034.html Mam taki i sprawuje się nieźle, do tego pakiety 1050mAh i można fajnie polatać. Mój
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.