Jump to content

Recommended Posts

Witam
 
Chciałbym przedstawić wam sklep Xdrony

http://xdrony.pl/'

 
Jest to sklep internetowy połączony z siecią sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Nasze sklepy mieszczą się w Katowicach, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu oraz Dąbrowie Górniczej, a już niedługo także w Częstochowie oraz Szczecinie.

 

Zajmujemy się dystrybucją oraz serwisem wielu znanych marek cenionych w modelarstwie  w szczególności: DJI, Hubsan, Akumulatory Gensace, Tattu, Aparatury Flysky ładowarki Imax, HPI, E-fly, E-flite, Kds, Pelikan, E-sky, Graupner, Sanwa, Syma, MJX, Traxxas, VRX, Redox, Tornato i wielu innych. Mamy w naszej ofercie największy wybór części zamiennych dostępnych na miejscu jak i na zamówienie.

 

Nasze sklepy:

Katowice
40-282 Katowice ul Paderewskiego 63

Łódź
92-302 Łódź ul. Rokicińska 46 

Wrocław
55-040 Bielany Wrocławskie ul. Fiołkowa 16/1c

Dąbrowa Górnicza
41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Łańcuckiego 31A

Warszawa
02-781 Warszawa  ul.Roentgena 46

Share this post


Link to post
Share on other sites

PRACA W SKLEPIE - CAŁY ETAT + SZKOLENIE

Miejsce pracy SZCZECIN/POZNAŃ w nowym oddziale od 15 Lipca 2016 r.

.Wymagania:

- umiejętność prowadzenia sprzedaży i obsługi komputera
- bardzo mile widziana znajomość branży dronów, lub nowych technologi modelarskich,
- umiejętność lutowania
- chęć przyswajania nowej wiedzy,
- uczciwość i nie karalność
- zaangażowanie i dobra organizacja pracy.

Obowiązki:

- obsługa klientów
- drobne naprawy modeli latających i elektroniki
- doradztwo techniczne.

Oferujemy:

- atrakcyjne wynagrodzenie 
- pracę w młodym zespole,
- możliwość pracy w ciekawej, dynamicznie rozwijającej się firmie i branży.

Zainteresowane osoby prosimy wyłącznie o kontakt telefoniczny 601 403 295

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Zapraszam do naszego nowego sklepu w Częstochowie  na ul. Dekabrystów 33 

Czynne pon-piąt 10 -18 , sob. 10-14
tel. 733 042 800

Pragnę również poinformować, że w niedługim czasie otwieramy sklep w Szczecinie na ul. Ks. Stefana Wyszyńskiego 22   

OTWARCIE 15 Sierpień 2016r !!
Czynne pon-piąt 10 -18 , sob. 10-14
tel. 796 688 000 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By piotr jet
      Polecam pooglądać Jego kanał i spróbować!.
    • By RydzuM
      Witam,
       
      Mam do sprzedania praktycznie nową aparaturę FrSky X10S Express Carbon Fiber z wgranym OpenTX.
      Aparatura w stanie idealnym, na wyświetlaczu folia, używana sporadycznie.  Sprzedaję bo za dużo już tego sprzętu...
      Aparatura ma ogromne możliwości rozbudowy i nie tylko, odsyłam do opinii w internecie.
      Dodatkowo poza tym co było w zestawie dorzucam oryginalne końcówki drążków dla "kciukowców" oraz kartę pamięci SD na której jest OpenTX.
      aparatura ma wgrany soft OpenTX, istnieje możliwość aktualizacji do najnowszej wersji lub powrót do FrOS.
      W zestawie nie ma baterii (2x18650).
       
      Cena: 1250 zł przesyłka gratis (Paczkomat) lub odbiór osobisty.
       
      Zapraszam do kontaktu.
      Marcin 781-572-788
       






    • By FockeWulf
      Cześć,
       
      jakiś czas temu naszła mnie chęć budowę nowego modelu "z tartaku", przy czym miał to być szybki projekt dla odreagowania, jako wprawka przed budową MX2. Zbiegło się to akurat z początkiem epidemii COVID-19, przy czym sama budowa potrwała kilka dni. Nigdy nie publikowałem relacji na forum, wolę czytać i podglądać doświadczonych kolegów. Projekt nie jest skomplikowany, ale może kogoś zainteresuje modelik jako kolejny etap rozwoju po piance. Ostatnio sporo na forum krytyki, że mało się dzieje, to może będzie to mała cegiełka w rozwój forum. Zdjęć nie jest dużo, niektóre kroki są pominięte, gdyż nie było moją intencją robienia relacji z budowy.
       
      Zestaw, na który się zdecydowałem, to Dancing Wings Hobby DW EXTRA 330 Upgraded 1000mm Wingspan Balsa Wood Building RC Airplane Kit dostępny np. tutaj: https://www.banggood.com/Dancing-Wings-Hobby-DW-EXTRA-330-Upgraded-1000mm-Wingspan-Balsa-Wood-Building-RC-Airplane-Kit-p-1401284.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN.
       
      Zestaw jest wycięty poprawnie, ale nie jest to jakość, która powala. Niemniej wszystko do siebie pasuje. Zarzut może jedynie być taki, że części są spasowane zbyt luźno (wolę spasowanie na ścisk). W zestawie wymienić należy listwy, które ze względu na gabaryty przyszły w częściach 😉 
       
      Model pokryty lekką folią, bodajże Oracover Oralight, która nie znajduje się w zestawie. Model klejowy rzadkim CA, a także Pattex Expres. Skrzydła wbrew zamierzeniu producenta nie będą przyklejone do kadłuba, bo model nie będzie poręczny w transporcie. Jako że brak jest mocowań (śrub), skrzydła będą najprawdopodobniej zabezpieczone taśmą klejącą.
       
      Model nie jest jeszcze ulotniony, więc nie wiem, czy lata i jakie właściwości lotne posiada. Niemniej sprawił mi wiele frajdy podczas budowy i już dlatego mogę go polecić. Zapraszam do oglądania galerii.
       
      Zestaw prezentuje się następująco (zdjęcie ze strony sprzedawcy):

       
      A tak prezentował się na moim stole:
       

       
      Prace rozpocząłem od stateczników, co by trochę części ubyło 😉
       

       

       
      Równolegle skleiłem wręgi, aby przygotować sobie przyszły front robót.
       

       
      Po czym wróciłem do stateczników:
       

       
      Gdy były już gotowe, a klej związał, zabrałem się za kadłub.
       


       
      Kabinkę montowałem bezpośrednio przez kalkę techniczną na kadłubie, co by dobrze wszystko dopasować do siebie
       

       
      W celu pokrycia wręg należało skleić dwie połówki deski balsowej. Najprościej zrobić to sklejając pokrycia na płaskiej powierzchni taśmą klejącą, po czym  należy je "złamać", krawędź posmarować CA i szybko złączyć na płaskiej powierzchni stołu montażowego (taśma klejąca należycie pozycjonuje elementy i nie pozwala wypłynąć CA), po czym należy spoinę przeszlifować drobnym papierem ściernym. Opiłki drewna naturalnie wyszpachlują spoinę i wzmocnią.
       

       

       

       
      Zanim przykleimy pokrycie do kadłuba należy nadać mu odpowiedni profil. Wystarczy zmoczyć wodą po przeciwnej stronie niż strona gięcia (czyli w tym przypadku od zewnątrz). Pokrycie samo się wygnie w ładny kształt, może też pomóc mocując między dwa kątowniki przytwierdzone do stołu albo w inny sposób, np. na modelu.
       

       
      Mając kształt i szpilki (dużooooo szpilek 😉 możemy działać dalej
       

       

       

       
      Przechodzimy do lotek, w sumie najsłabiej wycięty element zestawu (zbyt dużo luzów na żebrach...)
       

       

       
      Model powoli nabiera kształtu (pewne etapy zostały pominięte, bo model powstawał szybko i nie zdążyłem czasami zrobić fotek w trakcie).
       

       

       

       

       
      Trochę zdjęć z budowy skrzydeł
       

       

       
      Na zdjęciach poniżej klejenie krawędzi spływu - dwie listwy w klamerkach zabezpieczają równą krawędź klejenia
       

       

       
      I całość po złożeniu, a przed oklejeniem
       

       

       

       

       
       
      Oklejenie - tego się bałem. Dawno nie bawiłem się folią, tym bardziej na takim mikrusie z tak cienkim poszyciem. Do tego folia cienka i lekka, która nie będzie wybaczać błędów. Nie jest idealnie, ale może być!
       
      Na początek coś prostego - górne pokrycie kabinki
       

       
      Trochę zmarszczek ale się powinno dać ładnie rozprasować
       

       
      I tak się prezentuje
       

       

       

       
      Teraz boki kadłuba. Pomocna jest taśma malarska, można ładnie spozycjonować arkusze folii.
       

       

       
      Oklejania skrzydeł na zdjęciach nie uwieczniłem. Przechodzimy do uzbrajania modelu.
       
      Montaż dźwigienek
       

       
      Montaż silnika
       

       
      Wykłon i skłon silnika wymagają przesunięcia osi mocowania łoża. Próbowałem obliczyć / wyrysować, ale chyba się kopnąłem i oś silnika została przesunięta zbyt na zewnątrz. Zobaczymy przy oblocie.
       

       
      Śruby mocujące silnik
       

       
      I model w całej okazałości
       

       

       

       

       

       
      Model jest aktualnie uzbrojony i gotowy do lotu. W związku z brakiem czasu nie wiem kiedy to nastąpi i nie wiem, czy będzie z tego wydarzenia jakiś film 😉 - ponoć bez filmu się nie liczy. Po modelu nie spodziewam się niczego nadzwyczajnego, choć może się zaskoczę. Wagi do lotu nie znam jeszcze podobnie jak wagi pustego modelu. Starałem się budować jak najlżej; możliwości optymalizacji i nie widziałem, więc się wagą nie przejmowałem (poza doborem lekkiej folii). 
       
      Z mojej perspektywy model już spełnił swoją rolę, bo fajnie mi się go budowało. A jak poleci, to tylko lepiej dla niego 😉 
    • By Scislov
      Witam. Ostatnio odbyłem pierwszy lot swoim własnym samolotem zrobionym ze styropianu, który oczywiście jak na pierwszy lot przystało, zakończył się kraksą . Ale może zacznę od początku. samolot ma masę wraz z osprzętem 850g, długość 90cm i rozpiętość 1,20m. Na jego pokładzie znajduje się arduino z modułem wifi oraz standardowe serwa do lotek. Sterowany jest przez przerobiony stary joystick od komputera, w którym również siedzi arduino. Mocy samolotowi dostarcza bateria 2000mAh 3s 40A, regulator esc 30A i silnik 2200KV dla samolotów do 1kg ze śmigłem 9x5. Tak więc, pierwszy lot odbył się w dosyć bezwietrznych warunkach, a samolot startował z ręki, jednak po chwili stabilnego lotu zaczęła się szarpanina z samolotem, był bardzo narwany i ciężko się nim sterowało. W planach było zrobienie kółka i zawrócenie, aby wylądować, jednak nawet próba lądowania na prostej skończyła się prawie że prostopadłym upadkiem na ziemię 😛. Środek ciężkości wydawał mi się dobrze umiejscowiony - na środku skrzydeł. Podejrzewam, że przyczyną takiego lotu było ustawienie w samolocie maksymalnie możliwego wychylenia lotek, ponieważ przed lotem myślałem, że przecież mogę mniej wychylić joystick, ale pewnie wiecie jak to jest podczas pierwszego lotu . Następnym razem zredukuje ich wychylenie, jednak nie wiem o ile %, żeby było dobrze. Pomyślałem, żeby może zaprogramować w samolocie żyroskop do korekcji lotu, aby łatwiej się sterowało, co myślicie? Zdaje mi się również, że trochę brakowało mu mocy, pomimo, że masa samolotu jest mniejsza od masy maksymalnej dla silnika. Jednak podczas pomiaru prądu(na mniejszym śmigle, ponieważ 9x5 zdążyłem połamać), wyszło tylko 12A z maksymalnych 28A, może da się zmieniać moc w regulatorze? Albo śmigło za małe, jakie polecacie? Jakie by było najlepsze? Czekam na wasze rady co trzeba zmienić, poprawić i przestawić, w modelach latających jestem całkowicie początkujący. Jeśli znacie odpowiedzi na pytania to prosiłbym odpowiedzieć na wszystkie, ponieważ potem dyskusja się ciągnie, a odpowiedzi na pozostawione w temacie pytania brak. Pozdrawiam .
      VID_20200511_181558(0).mp4
      A to filmik ze śmigłem 7x3,5.
      VID_20200511_174905(0).mp4 VID_20200512_144722.mp4
    • By J-23
      stan fabryczny , 3 kanałowa 2.4 GHz
      do aparatury dokładam 2 odbiorniki 
      posiada :
      - reversy
      - precyzyjne trymy 
      - sygnalizację optyczną rozładowanej baterii
      - wbudowane fail-safe
      w zestawie jest też oryginalne pudełko, instrukcja eng i zworka do bindowania odbiorników
      cena 170zł + paczka rejestrowana z podglądem przez internet ~15 zł
      lub odbiór osobisty w Krakowie





×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.