Jump to content

Recommended Posts

Posted

Chciałbym doposażyć mój model we wskaźnik paliwa w postaci kapilary wyprowadzonej na zewnątrz kadłuba i połączonej z bakiem. Czy ktoś z Was stosował już takie rozwiązanie, jeżeli tak to proszę o poradę. 

Posted

Model latający?

 

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Posted

Nie, obecnie kończę jego budowę. To jest spacewalker z sig. Pomysł stad sie wziął, ze chce uniknąć odkręcania centroplatu przy każdorazowym tankowaniu modelu.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

A nie prościej zamiast otwartej kapilary zrobić z igelitowej rurki podobny jak wodowskaz rurkowy zamknięty ?

Nie będzie się przy przechyłach wylewać.

post-3384-0-10470200-1469478152.jpg

Posted

No właśnie mam na mysli coś takiego, jednak nie mogę sie doszukać odpowiednich śrub (z uszczelnieniem) do baku do których mógłbym przymocować wężyki.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk169e3d710c8f034ed46c2b07ff810501.jpg1950d243f293ea6088c660f1844843f8.jpg

Posted

Dzięki , pooglądam sobie na spokojnie i coś wybiorę. Na pewno coś sie znajdzie.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Guest horn3t
Posted

Silnik benzynowy czy żarowy?

Guest horn3t
Posted

Pytam z ciekawości a wskaźniki moim zdaniem niepotrzebny przerost formy nad treścią ale jak ktoś lubi "wyrafinowane"  gadżety trzeba uszanować :)

Posted

Przecie to bez znaczenia...

Paweł w brew pozorom ma.Benzynowy możesz bez problemu zatankować na "przelanie' z żarowym już trudniej bo możesz go zalać.

Posted

Dla mnie ma znaczenie z prostego powodu, mianowicie nie chce zalewać silnika. Spacewalker na taka konstrukcje, ze musiałbym za każdym razem odkręcać centroplat.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Z reszta na podstawie moich obserwacji jest to dość powszechne w holowkach

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

Panowie a uświadomcie mnie jak mozna zalać silnik przy tankowaniu. Zawsze tankuję "aż się przeleje przez ciśnieniową rurkę" i jakos nie zdarzyło mi się.

Posted

Wystarczy tankować z otwartym gaznikiem. Tankujac model przed włączeniem elektroniki, i/lub mając zamknięta przepustnice nie ma opcji by zalać silnik

Posted

Wystarczy tankować z otwartym gaznikiem. Tankujac model przed włączeniem elektroniki, i/lub mając zamknięta przepustnice nie ma opcji by zalać silnik

Czyli dochodzimy do czegoś co w lotnictwie (małym, dużym, malutkim - jeden czort) ma znaczenie podstawowe - procedura przedstartowa lub jak kto woli checklista. A nie zastępowanie tejże toną dodatkowych gadgetów. Śmiem twierdzić ze potem będzie gadget to gadgetu bo przecież ten pierwszy tez musi znaleźć się we wspomnianej liście.

 

Nawiasem mówiąc ten wskaźnik paliwa w funkcji zalania silnika pomoże jak umarłemu kadzidło - ssak paliwowy pierwszy idzie w zanurzenie ...

 

P.S. Marcinie to wiem - pytanie było półretoryczne.:)

Posted

Rozumiem podpuche;) mi osobiście zewnętrzny wskaźnik paliwa się podoba ale jego funkcje trzeba czytać "ile mamy paliwa" a nie kiedy będzie zalany silnik;)

 

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

Posted

Rozumiem podpuche;) mi osobiście zewnętrzny wskaźnik paliwa się podoba ale jego funkcje trzeba czytać "ile mamy paliwa" a nie kiedy będzie zalany silnik;)

 

 

A to zupełnie inna inszość :) Samo urządzenie jest ciekawe.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.