Mac Eyka Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Cześć. Mam pewną zagłostkę która dla was zapewne może być bardzo prostą sprawą. Z silnika bezszczotkowego wychodzą mi 3 kabelki, wszystkie czarne. Z regulatora także wychodzą mi 3 kabelki i niestety tez są czarne. Muszę te dwa urządzonka połączyć ze sobą. I tak się zastanawiam jak to zrobić żeby po podłączeniu pakietu oraz odbiornika cała misterna konstrukcja nie poszła mi z dymem. Wszystkie podzespoły współpracowały już ze sobą tak więc ich parametry są ze sobą zgodne. Po prostu przy demontażu z poprzedniego modelu poodpadały oznaczenia jakie zastosowałem przy rozcinaniu silnika od regulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacekspoko Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Podłącz dowolnie te kable. Jeżeli obroty silnika nie bedą zgodne z oczekiwaniami zamień miejscami dwa połączenia(1 parę kabli). Tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar1967 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Podłącz dowolnie i sprawdź czy silnik kręci się w dobra stronę - jeśli nie - zamień miejscami dwa dowolne przewody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Nie ma znaczenia kolejność podłączenia 3 kabelków z silnika do 3 kabelków do regulatora. W najgorszym wypadku będziesz miał lewe obroty. Wtedy zamieniasz dowolną parę kabelków miejscami i masz prawe. Z regulatora 2 kabelki to zasilanie ,czerwony -PLUS, czarny-MINUS. Ot i wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanlee Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Podłączam się do wątku bo chciałbym Was zapytać gdzie podłączyć cienki czerwony przewód wychodzący ze sterownika , oraz dlaczego są w nim dwie wtyczki do odbiornika. Jak podłączałem napięcie na sterownik to na testerze serw nie świeciła się żadna dioda , a silnik wydawał regularne pipnięcia. AeroStar Advance 150A HV (6~12S) Brushless ESC (Opto) Sprawa dotyczy takiego sterownika z HK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Tu masz instrukcję https://hobbyking.com/media/file/958220001X628654X14.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRoman Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Praktycznie-jak już będziesz miał prawidłowy kierunek obrotów to na dwa przewody silnika i na dwa przewody regulatora nałóż kawałki koszulki termokurczliwej. Oczywiście dwa różne kolory dla każdej pary silnik-regulator. I już wiesz co z czym łączyć w przyszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi