Mac Eyka Posted August 4, 2016 Posted August 4, 2016 Cześć. Mam pewną zagłostkę która dla was zapewne może być bardzo prostą sprawą. Z silnika bezszczotkowego wychodzą mi 3 kabelki, wszystkie czarne. Z regulatora także wychodzą mi 3 kabelki i niestety tez są czarne. Muszę te dwa urządzonka połączyć ze sobą. I tak się zastanawiam jak to zrobić żeby po podłączeniu pakietu oraz odbiornika cała misterna konstrukcja nie poszła mi z dymem. Wszystkie podzespoły współpracowały już ze sobą tak więc ich parametry są ze sobą zgodne. Po prostu przy demontażu z poprzedniego modelu poodpadały oznaczenia jakie zastosowałem przy rozcinaniu silnika od regulatora.
cacekspoko Posted August 4, 2016 Posted August 4, 2016 Podłącz dowolnie te kable. Jeżeli obroty silnika nie bedą zgodne z oczekiwaniami zamień miejscami dwa połączenia(1 parę kabli). Tyle.
komar1967 Posted August 4, 2016 Posted August 4, 2016 Podłącz dowolnie i sprawdź czy silnik kręci się w dobra stronę - jeśli nie - zamień miejscami dwa dowolne przewody.
Tomek Posted August 4, 2016 Posted August 4, 2016 Nie ma znaczenia kolejność podłączenia 3 kabelków z silnika do 3 kabelków do regulatora. W najgorszym wypadku będziesz miał lewe obroty. Wtedy zamieniasz dowolną parę kabelków miejscami i masz prawe. Z regulatora 2 kabelki to zasilanie ,czerwony -PLUS, czarny-MINUS. Ot i wszystko.
stanlee Posted August 26, 2017 Posted August 26, 2017 Podłączam się do wątku bo chciałbym Was zapytać gdzie podłączyć cienki czerwony przewód wychodzący ze sterownika , oraz dlaczego są w nim dwie wtyczki do odbiornika. Jak podłączałem napięcie na sterownik to na testerze serw nie świeciła się żadna dioda , a silnik wydawał regularne pipnięcia. AeroStar Advance 150A HV (6~12S) Brushless ESC (Opto) Sprawa dotyczy takiego sterownika z HK.
robertus Posted August 26, 2017 Posted August 26, 2017 Tu masz instrukcję https://hobbyking.com/media/file/958220001X628654X14.pdf
BRoman Posted September 11, 2017 Posted September 11, 2017 Praktycznie-jak już będziesz miał prawidłowy kierunek obrotów to na dwa przewody silnika i na dwa przewody regulatora nałóż kawałki koszulki termokurczliwej. Oczywiście dwa różne kolory dla każdej pary silnik-regulator. I już wiesz co z czym łączyć w przyszłości.
Recommended Posts