Meritix Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Witam..może miejsce jest nie odpowiednie..ale mam pytanie jak zereklamować w którym miejscu w HK..produkt nie ukrywam ,ze poczyniłem tam ..dosłownie drugą/drugi zakup..i co i jak najlepiej go opisać aby był zwrot..Pozdrawiam i z góry Dziękuje za udzieloną pomoc.podpowiedz- Edytowane 26 Października 2016 przez Zefirek Dział Giełda nie jest odpowiednim miejscem na takie pytania. Temat przenoszę do Hyde Parku.
japim Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Wszystko zależy co się stało. Jest coś takiego jak customer service. Najlepiej zacząć od live chat. I teraz zależy co się stało jeżeli produkt będziesz musiał odesłać to policz sobie koszt odesłania Poczta Polska. Jeżeli coś przyszło zepsute to może wystarczy dokumentacja foto.
kinemax Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Bardzo lubią video pokazujące, że coś jest nie tak - nie ma wtedy problemu z wymianą (zazwyczaj wysyłają nowy element bez konieczności zwracania starego). Natomiast zwrotów nie ćwiczyłem...
Patryk Sokol Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 W moim przypadku zamówiłem śmigła inne niż dostałem (kwestia mocowania na silnik). Kiedy pogadałem przez Live Chat skończyło się na tym,że nie mają odpowiednich śmigieł na stanie. W efekcie nie musiałem odsyłać tych nieodpowiednich śmigieł, a dostałem kupon na równowartość nieudanego zakupu. Zdecydowanie warto pogadać.
grzegorzp Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Ja kiedyś kupiłem między innymi regulator który nie działał, zrobiłem reklamację, poprosili o film, więc nakręciłem podesłałem i zwrócili mi za regiel kasę na konto w HK (tak sobie życzyłem) zepsutego nie musiałem odsyłać, szybko, prosto i bezproblemowo
Andrzej Klos Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Mozna isc do Livechat, ale nie trzeba. Latwiej i szybciej jest: - idziesz do Twojego Account - pod kazdym zakupem jest przycisk RETURN - wyskakuje forma, ktora trzeba wypisac - czesto nalezy dolaczyc zdjecie lub film lub link do YouTube, wydaje sie to oczywiste - czasami juz po paru godzinach przysla Ci email z ich wizja problemu, najczesciej OK Nie mialem nigdy problemu ze zwrotem i mam w tym duze doswiadczenie . Ostanio, chyba 5-6 zakupow, zawsze byly reklamacje i.e. 2 Spitfire MkXXIV, EDF, baterie, ostatnio Spitfire MkVb mial taki oto wal smigla: etc etc Nie wiem, moze to moje kulawe szczescie. Pierwsza zone tez musialem oddac do jej rodzicow, zona Mk 2 sprawuje sie bardzo dobrze! Czolem A
Rekomendowane odpowiedzi