Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam..może miejsce jest nie odpowiednie..ale mam pytanie jak zereklamować w którym miejscu w HK..produkt nie ukrywam ,ze poczyniłem tam ..dosłownie drugą/drugi zakup..i co i jak najlepiej go opisać aby był zwrot..Pozdrawiam i z góry Dziękuje za udzieloną pomoc.podpowiedz-

Edytowane przez Zefirek
Dział Giełda nie jest odpowiednim miejscem na takie pytania. Temat przenoszę do Hyde Parku.
Opublikowano

Wszystko zależy co się stało. Jest coś takiego jak customer service. Najlepiej zacząć od live chat. I teraz zależy co się stało jeżeli produkt będziesz musiał odesłać to policz sobie koszt odesłania Poczta Polska. Jeżeli coś przyszło zepsute to może wystarczy dokumentacja foto.

Opublikowano

Bardzo lubią video pokazujące, że coś jest nie tak - nie ma wtedy problemu z wymianą (zazwyczaj wysyłają nowy element bez konieczności zwracania starego).

Natomiast zwrotów nie ćwiczyłem...

Opublikowano

W moim przypadku zamówiłem śmigła inne niż dostałem (kwestia mocowania na silnik).

Kiedy pogadałem przez Live Chat skończyło się na tym,że nie mają odpowiednich śmigieł na stanie.

W efekcie nie musiałem odsyłać tych nieodpowiednich śmigieł, a dostałem kupon na równowartość nieudanego zakupu.

 

Zdecydowanie warto pogadać.

Opublikowano

Ja kiedyś kupiłem między innymi regulator który nie działał, zrobiłem reklamację, poprosili o film, więc nakręciłem podesłałem i zwrócili mi za regiel kasę na konto w HK (tak sobie życzyłem) zepsutego nie musiałem odsyłać, szybko, prosto i bezproblemowo ;)

Opublikowano

Mozna isc do Livechat, ale nie trzeba.  Latwiej i szybciej jest:

- idziesz do Twojego Account

- pod kazdym zakupem jest przycisk RETURN

- wyskakuje forma, ktora trzeba wypisac

- czesto nalezy dolaczyc zdjecie lub film lub link do YouTube, wydaje sie to oczywiste

- czasami juz po paru godzinach przysla Ci email z ich wizja problemu, najczesciej OK

 

Nie mialem nigdy problemu ze zwrotem i mam w tym duze doswiadczenie ;) .  Ostanio, chyba 5-6 zakupow, zawsze byly reklamacje i.e. 2 Spitfire MkXXIV, EDF, baterie, ostatnio Spitfire MkVb mial taki oto wal smigla:

 

 

etc etc 

 

Nie wiem, moze to moje kulawe szczescie.  Pierwsza zone tez musialem oddac do jej rodzicow, zona Mk 2 sprawuje sie bardzo dobrze!

 

Czolem

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.