TeBe Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Miałem się z tym projektem objawić dopiero za jakiś czas, ale kolega Patryk Sokół robi podobny, więc dłużej ukrywał się nie będę. Rozpiętość - 4m. Układ - 3LSC, usterzenie "Rudlicki Odwrotny" Napęd - hybrydowy, śmigło pchające Stan obecny - płaty gotowe, kadłub w produkcji :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 No i pięknie, jest drugi prototyp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Mój mniej ambitny konstrukcyjnie od Patrykowego. Płaty klasyka - styropian plus pokrycie balsowe. Natomiast kadłub będzie niespodzianką, tak myślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyCopter Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Robi bardzo pozytywne wrażenie. Może przedstawisz plany, jak to wyglądać będzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Wiesz jak to u mnie jest z planami. Ja taki trochę Ettore Bugatti jestem ;-) Jak dobrze wygląda, to będzie dobrze latać. Zwykle moje plany są bardzo precyzyjne, ale nie budzą uznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Rozmiar zacny Możemy pobawić się w full-contact combat jak pokończymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 No możemy, ale maszyny mają raczej inne założenia konstrukcyjne. Twój jest dedykowany do termiki FPV, mój dużego payloadu i długich czasów misji na silniku. Ale będzie miło się spotkać i polatać razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietuh Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 No to zaczyna się dziać kibicuję obu projektom, tylko wydaje mi się że śmigło które ciągnie jest sprawniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 No to zaczyna się dziać kibicuję obu projektom, tylko wydaje mi się że śmigło które ciągnie jest sprawniejsze. Bardziej sprawnie zasłania obiektyw ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 No to zaczyna się dziać kibicuję obu projektom, tylko wydaje mi się że śmigło które ciągnie jest sprawniejsze. Jest sprawniejsze, bo nie porusza się w zaburzonym przepływie zaskrzydłowym. Ale wybór pchającego do UAVa ma dwie zalety. Otwarte pole widzenia dla kamery na dziobie i większy payload przed skrzydłem. Zarówno w wersji 2LSC jak i 3LSC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 18 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Ale będzie miło się spotkać i polatać razem. Tego nigdy nie odmawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Bagnet 4x16x400mm. Ktoś z kolegów to robi? Czy dać zarobić nieznajomym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi