Grifon Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Jako że straciłem wenę do messerschmitta i miałem chwile słabości skusiłem się na nowy model. Zazwyczaj trzymałem rygor jak skończyłem jeden model to dopiero brałem się za nowy. Miałem ochotę na dwusilnikowca, miała to być okazja do nauczenia się laminowania, vacum, ciecia styropianu gorącym drutem. Model miał być zbudowany w rok a już niedługo będzie półtora roku, albo i więcej. Jako że nie lubię napędów elektrycznych zastosowałem na początku dwa silniki spalinowe, ale spokorniałem i w ostateczności będą dwa silniki elektryczne po 280 W. CDN nastąpi jak tylko będę miał dostęp do komputera (:
Marcin K. Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Ale sliczniutki!!! Szkoda że nie napęd spalinowy... No ale sam wiem ile to stresu tak ze moze nawet lepiej ze elektro;)
Grifon Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 Marcin samolot ładny ale model, no zobaczymy . Robiąc forme popełniłem okrutną wtope, przeglądałem relacje kolegów ale nie zobaczyłem oczywistej oczywistośći, żeby do kopyta zaadaptować profil skrzydła potem musiałem kombinować, ale jakoś się udało. CDN jutro. 3
Marcin K. Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Na pierwszy rzut oka myślałem że to ze stajni De Havilland, ale stateczniki mało podobne do Tiger Motha;) Podwozie stale?
Grifon Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 Podwozia brak, model ma 1300mm rozpiętości skrzydeł, kadłub z laminatu skrzydła styropian i waga przekroczona. Zreszta i tak nie dysponuje odpowiednim lotniskiem. Za to łąk ci jest mnogo.
majula7 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Super maszynka bardzo oryginalna, gratuluje wyboru
Grifon Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Opublikowano 10 Lutego 2017 Dzięki Patryk, ostatnia seria zdjęć . I tak szkielet gondoli silnika trzeba było cisnąć precz i zrobić nowy już pod silnik elektryczny. wstawiam zdjęcia przynajmniej tyle z nich pożytku będzie. Gondole silników są większe gdyż nie zmieściłyby się tam silniki spalinowe. skrzydła mają zwiększoną powierzchnie nośną, (stateczniki tak samo) ale model stracił trochę na sylwetce, ale jak będzie lotny to dostanie konstrukcyjne połówki skrzydeł. Silniki były z drugiej ręki musiałem dorobić krzyżaki i dociąć sruby. Pozostało jeszcze skorygować skłon silników, pomalować, zainstalować akumulatory etc. U mnie tempo prac pod koniec budowy zawsze dramatycznie zwalnia czyli można powiedzieć że jeszcze mnóstwo roboty. Pozdrawiam Wszystkich
majula7 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Sa fajne podwozia elektryczne na hk przemysl jeszcze temat, bo tyle pracy wlozyles ze szkoda go bez butow
Wenar Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 podziwiam i kibicuje nie chce koledze zaśmiecać wątku. Czy dali by rade podesłać wiecej zdjęć z budowy kadłuba? Od samego poczatku do złożenia w całość?
Grifon Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 Takich zdjęć nie posiadam to są wszystkie które jakoś się zachowały. Kadłub to dwie warstwy tkaniny chyba 80 i 120 g plus rowing weglowy dla wzmocnienia ale i bez niego myśle że by się obyło. Dwie połówki oddzielnie były wiotkie, ale po złączeniu razem utworzyły sztywną rurę. Jak jutro będę miał czas to zrobie zdjęcia całości.
Bartek Piękoś Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Robi takie cuda i ma pińć zdjęć na krzyż... Trzy sekundy nagany wzrokowej! Świetny samolot i taki też zapowiada się model. Jak wykańczałeś powierzchnię styrodurowego kopyta kadłuba?
Grifon Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 Czasami jest tak, że jest ciemno bałagan itp. I się nie chce pstrykać, i to nie przypadek że nie ma zdjęć formy gdyż trzeba ją sztandarem przykryć. Wiele rzeczy nie przemyślałem, ale daje sobie rozgrzeszenie, gdyż to jest model eksperymentalny. Forma to styrodur dwie warstwy tkaniny, żywica (nie trawi styroduru i daje się dobrze szlifować nie tak jak inne) trochę szpachli podkład oczywiście Bool i lakier dwuskładnikowy. Z uporem maniaka znowu się powtórzę i powiem Rób Foke (;
Grifon Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Opublikowano 14 Lutego 2017 Druga minuta. Zawsze budowałem cegły teraz mam ochotę na lekko. Znalazłem po tylu latach bajka mojego dzieciństwa (: Kto pamięta a no kto?
Grifon Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Stan na dziś pomalowany farbą w spreju od niechcenia, pozostaje zakupić akumulatory zamocować i oblatać o ile znajde czas na to. 3
Grifon Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Problem!!!!! Podłączyłem dwa silniki do jednego kanału zasilane są z dwóch pakietów tylko że, jak dodaje gazu to jeden się kręci a dopiero po czasie dołącza drugi. Zapytuje się o co biega?
bluuu Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Kalibracja gazu w regulatorach zrobiona ? 1
majula7 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Dwa takie same silniki, dwa takie same regle, i teraz kazdy z silnikow musi zapoznac sie z drazkiemm gazu tak samo, nastepnie podlacz to do jednego aku zobacz co bedzie i dopiero rozdziel to na dwa aku lub jak bedzie ok to polacz aku zwiekszajac pojemnosc 1
Grifon Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Możecie mnie poratować jakimś linkiem, filmem jak to się robi, gdyż ja w takich niuansach elektrycznych to czarna magia jestem.
cyrax_ojz Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 gaz na max podpinasz pakiet zapika i gaz na zero szkoda że będziesz w trawie lądować i serwa z tego tytułu muszą być u góry bo model wygląda naprawdę świetnie 1
Grifon Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Opublikowano 18 Maja 2017 Eeeeeee no wreszcie działa dzieki!!!!! 15 VI jadę na wieś wtedy zobaczymy czy poleci (:
Rekomendowane odpowiedzi