Marcin.O Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Kranika , Jurka i Antka co wygrałem ?? ;)
Peter. Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 Celność 2 z 3. Ten ostatni to Tox widać końcówkę statecznika trochę. Przecież Fryc by tak wysoko nie leciał
Shock Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 A mojego to ni uja nie widać Zresztą i tak latał do bani ... te ustawiania i balastowania żeby model zapierd.. to praca magisterska Ech ,nie ma to jak z silnikiem
cZyNo Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Marud. Latasz bardzo dobrze w słabych i średnich ale stabilnych warunkach. To juz dyzy krok w przód i mocny początek. A latanie w zmiennym i mocnym wietrze to juz tylko praktyka. Trzeba to przelatac i naumiec sie. Aby model z grubsza leciał tam gdzie Ty chcesz. Niestety zajmuje to wiecej czasu niż pół roku Balastowanie jest proste. Mierzysz wiatr, lecisz i jesli jest szybko to zapisujesz do kajeta. I masz bazę danych. Tak robię ja, tak robi Antek. A jak jeszcze nie masz takiej bazy to pytasz ;)i nie mozna sie bać tą wiedze użyć. No i zmień ten SC tak o 3-4mm w tył dla każdego balastowania
Shock Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 No pisałem ,praca magisterska... Lubię tak pomarudzić ,zwykle realnie oceniam sytuację . Ale potwierdza się co piszesz,póki jest stabilnie jeszcze ogarniam ,w przypadku mocno zmiennych warunków rządzi chaos . Do tego samego wniosku doszliśmy z Marcinem w drodze powrotnej .
cZyNo Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Czyli trza latac a nie pitolić o elektrykach. Je używamy gdy nie wieje lub jest niewłaściwy kierunek wiatru I nie jeszcze ogarniasz tylko jest co najmniej dobrze.
Shock Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 No widzisz że jak jest możliwość to nie odmawiamy
cZyNo Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 A tu jakies pitu pitu. Ze dwa razy nie roklepałem w czasie tego lotu modelu https://photos.google.com/share/AF1QipP2ytwhncPTUgvAMQzw_uelKtQoe55m46zQcanvj7PUfZvfkw6ydriowYdiZM2lRQ/photo/AF1QipM_50ItoUmziIKjgISUe-3rE64fK9R9kkTX-DU?key=eGF0SlZQWnVEaVIxVHh0VjBSY2NIOThVSXljbjNB
Marcin.O Opublikowano 7 Grudnia 2017 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Może nie zamarzł ale , pogoda na niedziele jest jaka jest temperatura w okolicach 0 , wiatr wieje 7 m/s . Na hałdzie troszkę będzie piz...... . Więc zawody mikołajkowe nie wypalą Chyba że chętni się znajdą to latamy
Peter. Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Czyli Mikołajki przesuwamy na za tydzień. Wcale tak zimno nie było A tutaj loty Toxica Zimny Luft, dużo słońca i troszeczkę wiatru... 1
cZyNo Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Dziś Respect byl szybki bardzo szybki i szybszy niż jakiś tam frycek. Frycek pienć. Nie ma jak dobrze ustawiony modelik
Shock Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 He ,we wtorek też będzie szybko . Ma być ciepło i ma wiać więc hałdę trza zaliczyć
cZyNo Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Dziś 20 m/s mi wystarczało. Choć miałem nadzieje ze będzie mniej. No ale było jak było ja we wtorek leniuchuje. Szybkich lotów
Shock Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2017 20m/s ,to było grubo . Ile w takich warunkach powinien ważyć Respect lub ile Twój ważył ?
cZyNo Opublikowano 23 Grudnia 2017 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Mój miał Tylko 4200. Balast muszę dorobić. Bo to Max co teraz mogę włożyć. Ale i tak latał szybciej niż 35 sek o dziwo bardzo fajnie sie zachowywał tak na lekko.
Peter. Opublikowano 27 Grudnia 2017 Opublikowano 27 Grudnia 2017 U mnie też polatane, tyle że Toxem. Było 13- 15 m/s i właśnie też zastanawiam się jaka powinna być maksymalna waga do lotu przy tego typu warunkach. Wpakowałem całość czyli do lotu 4 kg, ale jak odjąłem 200 g na próbę jakoś optycznie wydawało się że model nie latał po odjęciu tak mułowato. I tak mimo wszystko śmigał nieźle. Trzeba będzie chyba poszukać tego wolframu Oby te dociążanie nie skończyło się wykończeniem serw w jeden sezon.
Shock Opublikowano 27 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2017 Może w niedzielę uda się ostatni raz zaliczyć hałdę . Oby ten halny co dziś hula za oknem utrzymał się do Sylwestra My wczoraj świętowaliśmy na lotnisku - 4 elektryki 2 Toxy i 2 Respecty pośmigały po niebie w totalnej ciszy i pięknym słoneczku. 1
Rekomendowane odpowiedzi