Atomizer Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Szybko szybko P-40 rozpiętość 80cm, waga od 250-300g max. jak przekroczy to nie poleci he he... Najlepsze jest to, że nie wiem czy uda mi się skończyć i oblatać. Trudne i pracochłonne to jest, a w ręku nie mam lasera. No ale zobaczymy
dukeroger Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 A który to P-40? bo jakieś nie takie te proporcje...
robertus Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 80cm to standard ESA. Spokojnie możesz do 400g dojechać i będzie dobrze.
Atomizer Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Opublikowano 21 Lutego 2017 80cm to standard ESA. Spokojnie możesz do 400g dojechać i będzie dobrze. A ten silnik EMAX CF2805 przy 400g chyba nie da rady w trudnych chwilach nisko nad ziemią... Z tego co wiem max ciąg z 7V to ze 280-300g i jest przeznaczony dla modeli o wadze 200-300g Klei się
Atomizer Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 Wagi: silnik, regulator, 2 x serwa, pakiet 450mAh i odbiornik 132g konstrukcja z balsy jak na tą chwilę 58g czyli nie jest tak źle Myslałem robić ster kierunku ale sobie odpuszcze bo i tak igdy nie skożystam pewnie więc nie ma takiej potrzeby.
Atomizer Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 Wstępna przymiarka A tu są pruby nakładania lakieru i farby ciemno szarej na bibułę gładką Efekt nie jest zły ale mogło być lepiej. Miao być szybko szybko a wydłuża się w czasie...
Atomizer Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 Oklejenie drobnych elementów... już pomalowanie
Atomizer Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Powoli do przodu... Skrzydło ramo pomalowałem ale z dyszy poleciały granule i trochę się nie udało. Jak wrócę do domu to zobaczę co dalej z tym zrobić.
Atomizer Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Zostało mi jeszcze dokończyć oklejać kadłub, oszklenie kabiny i kołpak! Mam jeden kołpak, który idealnie pasuje ale waży tyle co cały kadłub wieć go nie założę
Vesla Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Na ostatnim zdjęciy wygląda jak BF109 :-)
Atomizer Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Na ostatnim zdjęciy wygląda jak BF109 :-) Naprawdę Mam już jeden samolocik BF109 i wygląda tak Pomalowałem kołpak wygląda świetnie! Muszę napisać, że oklejanie i malowanie kadłuba nie wyszło. Ale to nie przeszkodzi w lataniu. Mam nadzieję, że będzie dobrze się prowadził w powietrzu ha ha... Innej opcji nawet nie przyjmuję... ma latać i to dobrze
Vesla Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ty masz BF109E a ja widzę podobieństwo do BF109G. Fajnie ci to idzie :-)
Atomizer Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Niedługo oblot... pewnie w święta ha ha... Całość waży 274g + odbiornik 12g. Jak dla mnie to o 40g za dużo. Ale już na pewno z wagi nie zejdę, fajnie by było jak by ważył nie więcej jak 250g.
Atomizer Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 No! Jeszcze jeden wieczór i gotowy
Vesla Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Ładny. Od dołu będzie jaśniejszy? Bo może być problem z orientacją.
Atomizer Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Pomalowany jasno szarym kolorem.
Atomizer Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Wczoraj wieczorem dokończyłem budowę modelu. Waga ostateczna to 292g. Może ktoś wie dlaczego silnik nie wchodzi na obroty na całym zakresie manetki gazu, czy to zależy od jakości użytego regulatora? Akurat przy tym silniku mam przylutowany z najniższej półki
Bartek Piękoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Może ktoś wie dlaczego silnik nie wchodzi na obroty na całym zakresie manetki gazu, czy to zależy od jakości użytego regulatora? Akurat przy tym silniku mam przylutowany z najniższej półki To może być związane z jakością regulatora, zwłaszcza takiego z najniższej półki Sprawdzałeś silnik na innym regulatorze? Zakładam jako oczywistość, że poprawnie zaprogramowałeś throttle range.
Atomizer Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 To może być związane z jakością regulatora, zwłaszcza takiego z najniższej półki Sprawdzałeś silnik na innym regulatorze? Zakładam jako oczywistość, że poprawnie zaprogramowałeś throttle range. No mam trzy zestawy tych silników z różnymi regulatorami, każdy chodzi inaczej, a najlepiej ten co był najdroższy oczywiście . Jak dobrze pamiętam dałem za niego 55zł (20A do S1), a przy P-40 siedzi tylko za 30zł też 20A. S3 - Grumman F4F - 800mm ma regulator ABC-20A i też oś dziwnie reaguje na manetkę gazu, jeden z tańszych na rynku.Ten w S1 chodzi pięknie w całym zakresie na zdjęciu poniżej
robertus Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Co to znaczy dziwnie reaguje? Możesz rozwinąć?
Rekomendowane odpowiedzi