ostry_gl Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Dziękuję, ale udało mi się dostać w wersji papierowej - jakoś wolę tradycyjną książkę. Może zimą powstanie kolejny wicherek, ale raczej elektryk:) Pozdrawiam, Łukasz
AdamOld Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 Regulowane zastrzały. Polecę na wzniosie wg książki a potem skrócę zastrzały i na małym wzniosie z lotkami. Zobaczymy zachowanie modelu w obu konfiguracjach. A tak wymyśliłem sobie regulację zastrzałów. Jeszcze haki na gumę i można będzie owinąć plecionką wędkarską i nasycić żywicą epoksydową.
AdamOld Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Opublikowano 5 Maja 2017 Próba z regulowanymi zastrzałami. Wznios prawie zerowy, wkręcona śruba regulacyjna zastrzału ze wzniosem wykręcona śruba taki kąt wzniosu. Przypięty gumkami do stojaka bo chciał z wiatrem odfrunąć. 1
piotrekrc Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Witam,pełen szacuneczek dla tego pomysłu jak i dla całości wykonania .Obserwuje i stwierdzam super relacja z budowy,jeszcze za wcześnie ale już trzymam kciuki z a udany oblot.
AdamOld Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Opublikowano 9 Maja 2017 Koledzy i Koleżanki (może są wśród nas) mam pytanie. Czy impregnować nitrocelonem wnętrze modelu aby uodpornić na paliwo ?
Uszek Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Wnętrze modelu czy komorę silnikową? Kiedyś przed laty to się chemosilem impregnowało.
piotrekrc Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Witam,spalinami latałem sporadycznie ale co ja bym zrobił na tym etapie budowy to pomalowałbym przedział silnikowy na kolor taki jak Tobie odpowiada kolorystycznie a potem prysnąć cały przedział silnikowy z lekką zakładką na boki jakimś lakierem odpornym na paliwo +miejsce mocowania zastrzału lewego tam gdzie tłumnik będzie ,,wypluwał,, spaliny i resztki paliwa
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Lakier poliuretanowy dwu-składnikowy (chemoutwardzalny) podobno sprawdza się dobrze. Od biedy żywica. 1
f-150 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Są specjalne lakiery Graupnera.Mam i działają.Adam zadzwoń do Marcina powinien jeszcze jakiś mieć w sklepie.Jak by co to mam jeszcze trochę,ale pomarańczowy "oczojebny"
stema Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Lakier tak jak Bartek napisał. Sprawdzone 100x
AdamOld Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Opublikowano 11 Maja 2017 Dziękuję wszystkim za porady. Lakier zamówiony, jutro ma padać to może uda mi się pomalować wnętrze kadłuba a później już tylko oklejenie, montaż silnika i w górę.
dziobak Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Dobra jest też emalia epoksydowa do zbiorników paliwowych ,ale wystarczy zwykła epoksydowa.
AdamOld Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 Pomaziane wnętrze komory silnikowej i zbiornika paliwa. Rozpoczęte oklejanie kadłuba. Nie jest to "mistrzostwo świata" ale na początek musi wystarczyć. Operowanie żelazkiem wymaga trochę doświadczenia którego nabywa się z biegiem m2 położonej foli. Z braku czasu nie zdążyłem pokryć góry kadłuba, więc w następny wolny wieczór skończę oklejać i można będzie montować silnik, podwozie i elektronikę. 1
piotrekrc Opublikowano 13 Maja 2017 Opublikowano 13 Maja 2017 Fajnie okleiłeś,mucha nie siada,ciekawe jak rozwiążesz ,,oszklenie,,?
AdamOld Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Opublikowano 13 Maja 2017 Fajnie okleiłeś,mucha nie siada,ciekawe jak rozwiążesz ,,oszklenie,,? Płyta PETG VIVAK bezbarwna 0,7mm, taką polecił mi TeBe i taką właśnie dam.
AdamOld Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Opublikowano 14 Maja 2017 A tak z rana okleiłem górę kadłuba. Teraz dorabiam oszklenie i jedno pole chyba zakleję folią. Może być taki czerwony akcent na ściance? i przymiarka szybki. Na jakim kleju przyklejać te szybki ? 1
AdamOld Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Opublikowano 14 Maja 2017 Formula 500 od Marcina Ok, dzięki Wojtku.
Rekomendowane odpowiedzi