Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziękuję, ale udało mi się dostać w wersji papierowej - jakoś wolę tradycyjną książkę.

Może zimą powstanie kolejny wicherek, ale raczej elektryk:)

 

Pozdrawiam,

Łukasz

Opublikowano

Regulowane zastrzały.

Polecę na wzniosie wg książki a potem skrócę zastrzały i na małym wzniosie z lotkami. Zobaczymy zachowanie modelu w obu konfiguracjach.

 

post-13455-0-76039700-1493818491_thumb.jpg

post-13455-0-46501300-1493818551_thumb.jpg

post-13455-0-36518600-1493818628_thumb.jpg

 

A tak wymyśliłem sobie regulację zastrzałów.

 

post-13455-0-51150100-1493818722_thumb.jpg

post-13455-0-82653700-1493818739_thumb.jpg

 

Jeszcze haki na gumę i można będzie owinąć plecionką wędkarską i nasycić żywicą epoksydową.

Opublikowano

Próba z regulowanymi zastrzałami.

 

Wznios prawie zerowy,

 

post-13455-0-92301300-1494003986_thumb.jpg    

wkręcona śruba regulacyjna zastrzału  post-13455-0-66786300-1494004056_thumb.jpg

 

ze wzniosem

post-13455-0-24822300-1494004219_thumb.jpg

 

wykręcona śruba post-13455-0-28274300-1494004279_thumb.jpg

 

taki kąt wzniosu.

post-13455-0-47452500-1494004370_thumb.jpg

 

Przypięty gumkami do stojaka bo chciał z wiatrem odfrunąć.

post-13455-0-10481100-1494004470_thumb.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam,pełen szacuneczek dla tego pomysłu jak i dla całości wykonania :) .Obserwuje i stwierdzam super relacja z budowy,jeszcze za wcześnie ale już trzymam kciuki z a udany oblot.

Opublikowano

Koledzy i Koleżanki (może są wśród nas) mam pytanie.

Czy impregnować nitrocelonem wnętrze modelu aby uodpornić na paliwo ?

Opublikowano

Witam,spalinami latałem sporadycznie ale co ja bym zrobił na tym etapie budowy to pomalowałbym przedział silnikowy na kolor taki jak Tobie odpowiada kolorystycznie a potem prysnąć cały przedział silnikowy z lekką zakładką na boki jakimś lakierem odpornym na paliwo +miejsce mocowania zastrzału lewego tam gdzie tłumnik będzie ,,wypluwał,, spaliny i resztki paliwa

Opublikowano

Są specjalne lakiery Graupnera.Mam i działają.Adam zadzwoń do Marcina powinien jeszcze jakiś mieć w sklepie.Jak by co to mam jeszcze trochę,ale pomarańczowy "oczojebny"

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za porady.

 

Lakier zamówiony, jutro ma padać to może uda mi się pomalować wnętrze kadłuba a później już tylko oklejenie, montaż silnika i w górę.

Opublikowano

Pomaziane wnętrze komory silnikowej i zbiornika paliwa.

 

post-13455-0-58400600-1494703931_thumb.jpg

 

Rozpoczęte oklejanie kadłuba.

 

post-13455-0-55383600-1494704074_thumb.jpg

post-13455-0-89292900-1494704082_thumb.jpg

post-13455-0-32515500-1494704099_thumb.jpg

post-13455-0-62042700-1494704107_thumb.jpg

 

Nie jest to "mistrzostwo świata" ale na początek musi wystarczyć.

 

Operowanie żelazkiem wymaga trochę doświadczenia którego nabywa się z biegiem m2 położonej foli.

 

Z braku czasu nie zdążyłem pokryć góry kadłuba, więc w następny wolny wieczór skończę oklejać i można będzie montować silnik, podwozie i elektronikę.

 

 

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Fajnie okleiłeś,mucha nie siada,ciekawe jak rozwiążesz ,,oszklenie,,?

 

Płyta PETG VIVAK bezbarwna 0,7mm, taką polecił mi TeBe i taką właśnie dam.

 
Opublikowano

A tak z rana okleiłem górę kadłuba.

 

post-13455-0-70514200-1494741916_thumb.jpg

 

Teraz dorabiam oszklenie i jedno pole chyba zakleję folią.

 

Może być taki czerwony akcent na ściance?

 

post-13455-0-01885500-1494742038_thumb.jpg

 

i przymiarka szybki.

 

post-13455-0-06044300-1494742079_thumb.jpg

 

Na jakim kleju przyklejać te szybki ?

  • Lubię to 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.