ostry_gl Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Dziękuję, ale udało mi się dostać w wersji papierowej - jakoś wolę tradycyjną książkę. Może zimą powstanie kolejny wicherek, ale raczej elektryk:) Pozdrawiam, Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOld Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Regulowane zastrzały. Polecę na wzniosie wg książki a potem skrócę zastrzały i na małym wzniosie z lotkami. Zobaczymy zachowanie modelu w obu konfiguracjach. A tak wymyśliłem sobie regulację zastrzałów. Jeszcze haki na gumę i można będzie owinąć plecionką wędkarską i nasycić żywicą epoksydową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOld Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Próba z regulowanymi zastrzałami. Wznios prawie zerowy, wkręcona śruba regulacyjna zastrzału ze wzniosem wykręcona śruba taki kąt wzniosu. Przypięty gumkami do stojaka bo chciał z wiatrem odfrunąć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrc Opublikowano 5 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2017 Witam,pełen szacuneczek dla tego pomysłu jak i dla całości wykonania .Obserwuje i stwierdzam super relacja z budowy,jeszcze za wcześnie ale już trzymam kciuki z a udany oblot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOld Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Koledzy i Koleżanki (może są wśród nas) mam pytanie. Czy impregnować nitrocelonem wnętrze modelu aby uodpornić na paliwo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Nitrocellon nie jest odporny na paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOld Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 A więc czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uszek Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Wnętrze modelu czy komorę silnikową? Kiedyś przed laty to się chemosilem impregnowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrc Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Witam,spalinami latałem sporadycznie ale co ja bym zrobił na tym etapie budowy to pomalowałbym przedział silnikowy na kolor taki jak Tobie odpowiada kolorystycznie a potem prysnąć cały przedział silnikowy z lekką zakładką na boki jakimś lakierem odpornym na paliwo +miejsce mocowania zastrzału lewego tam gdzie tłumnik będzie ,,wypluwał,, spaliny i resztki paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Lakier poliuretanowy dwu-składnikowy (chemoutwardzalny) podobno sprawdza się dobrze. Od biedy żywica. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Są specjalne lakiery Graupnera.Mam i działają.Adam zadzwoń do Marcina powinien jeszcze jakiś mieć w sklepie.Jak by co to mam jeszcze trochę,ale pomarańczowy "oczojebny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Lakier tak jak Bartek napisał. Sprawdzone 100x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOld Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Dziękuję wszystkim za porady. Lakier zamówiony, jutro ma padać to może uda mi się pomalować wnętrze kadłuba a później już tylko oklejenie, montaż silnika i w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziobak Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Dobra jest też emalia epoksydowa do zbiorników paliwowych ,ale wystarczy zwykła epoksydowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOld Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Pomaziane wnętrze komory silnikowej i zbiornika paliwa. Rozpoczęte oklejanie kadłuba. Nie jest to "mistrzostwo świata" ale na początek musi wystarczyć. Operowanie żelazkiem wymaga trochę doświadczenia którego nabywa się z biegiem m2 położonej foli. Z braku czasu nie zdążyłem pokryć góry kadłuba, więc w następny wolny wieczór skończę oklejać i można będzie montować silnik, podwozie i elektronikę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekrc Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Fajnie okleiłeś,mucha nie siada,ciekawe jak rozwiążesz ,,oszklenie,,? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOld Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Fajnie okleiłeś,mucha nie siada,ciekawe jak rozwiążesz ,,oszklenie,,? Płyta PETG VIVAK bezbarwna 0,7mm, taką polecił mi TeBe i taką właśnie dam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOld Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 A tak z rana okleiłem górę kadłuba. Teraz dorabiam oszklenie i jedno pole chyba zakleję folią. Może być taki czerwony akcent na ściance? i przymiarka szybki. Na jakim kleju przyklejać te szybki ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Formula 500 od Marcina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamOld Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Formula 500 od Marcina Ok, dzięki Wojtku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi